ژاندارک

ژاندارک

tragedy plus comedy equales time
ژاندارک

ژاندارک

tragedy plus comedy equales time

پابلو نرودا

به  آرامی آغاز به مردن می کنی

اگرسفر نکنی

اگر کتابی نخوانی

اگر از خودت قدردانی نکنی

به آرامی آغاز به مردن می کنی

دانشگاه

امروز در کل روز مزخرفی بود.

همین

100%واقعی

چه باور کنید یا نکنید یکی با سرچ :  زن مش ماشاءالله بی درد رسیده به وبلاگه من؟!!!

آخه چرا؟

یعنی ربط من به زن مش ماشاءالله چیه ؟باز میگفت پوپک و مش ماشاءالله یه چیزی

تازه 4 بار هم سرچ کرده، این یعنی آخر پشت کار



پ.ن:  پوپک و مش ماشاءالله اسم یه فیلم سینمایی بود با بازی مهناز افشار،امین حیایی ،سروش صحت ،بهاره رهنما و  فرهاد آئیش

نمایشگاه کتاب

روند "دلایل رفتن" به نمایشگاه کتاب طی سال های مختلف اینطور بوده:

1386 کتاب

1387 کتاب

1388 کتاب

1389 قلم چی

1390 قرار

1391 هایدا

1392 آیس پک

1393 بستنی

1394 همبرگر

"پژمان"


پ.ن: خدا آخر و عاقبتش رو به خیر کنه

از پنج‌شنبه‌ها متنفرم

نام عنوان نام کتاب تازه منتشر شده از دوست و وبلاگ نویس همشهری ما مهران نجفی هست.

خودم قراره آخر ماه کتاب و خریداری کنم و به شما هم توصیه می کنم برای حمایت از این دوستمون که هم دستی بر قلم دارن و هم همسایه وبلا گ نویس شما محسوب می شن به این لینک برید:


لینک خرید کتاب در فروشگاه نشر نگاه:


http://shop.negahpub.com/Products/Properties-پنجشنبهها_متنفرم_-2054.aspx






تکنولوژی از یاد رفته...شاید؟!!!

امروز که یه سری به ایمیل قدیمیم زدم به فکرم رسید یه مطلب راجبش بنویسم.

نمی دونم چند درصد از شما هنوز از سرور های مختلف ایمیل استفاده می کنید ولی این و می تونم با قاطعیت بگم بیشتر افرادی که می شناسم این روزها از سرویس جی میل به جای یاهو میل استفاده می کنند.

شاید دلیل اول این اتفاق امنیت بیشتر سرور گوگل باشه که به نظر من واقعا هم حقیقت داره و برای اثبات این موضوع میشه با یه نگاه کوچیک به برنامه هایی که آمارگیری تعداد کاربران اینترنتی و تعداد دفعاتی که هر کاربر از یک سرور مشخص استفاده می کند رو مد نظر قرار بدید.

دلیل دوم میتونه شکل گرافیکی بهتر جی میل باشه که واقعا تغییراتش تو این 2_3 سال اخیر چشمگیر بوده

یا شاید معرفی شبکه اجتماعی گوگل پلاس به کاربران اینترنتی و از بین رفتن تدریجی یاهو360 باعث محبوبیت بیشتر جی میل شده 

با تمام این حرفا برای کسی مثل من همونطور که آرزوی کار تو شرکت گوگل هنوز جزو 10 کار برتر تو ذهنمه و واقعا حاضرم هر سختی و به جون بخرم تا حداقل چندسالی  تو هر بخشی از گوگل کار کنم و با وجود اینکه همه اطرافیانم می دونن من چقدر عاشق تکنولوژی هستم ،با این حال منکر این نمیشم که هنوز از سرور ایمیل استفاده می کنم و حتی  ایمیل هایی که باهاشون  تو خیلی از شبکه ها عضو هستم  برای سرور یاهو هستند و  از جی میل برای کارای شسته رفته تری استفاده می کنم.نه اینکه عضو شدن تو شبکه های اجتماعی بد باشه، اصلا، چون بعد ازگذشت این سالها و تجربه دوستی با آدم های مختلف تو کشورهای مختلف بهم ثابت شده که اگه بخوایم از شبکه ای درست استفاده کنیم قطعا پیشرفت می کنیم و تجربیات مفیدی تو زندگی پیدا می کنیم.

نمی دونم تا چه حد در میون گذاشتن این حس با بقیه اون هم اینجا تو وبلاگ درست هست یا نه فقط این و میدونم که به احتمال زیاد یه روزی خودم یه شبکه اجتماعی و طراحی می کنم البته اگه بعد از انتشار این مطلب زنده بمونم...یه روزی.....خبرش به دستتون میرسه.حالا نه در یه بازه ی زمانی مشخص ولی بالاخره میشه.صبر داشته باشید

سال جدید،نام جدید

سال 95 از همون ابتداش برای من همراه بود با تغییر و به نوعی فعال تر از سال 94 شدم.در همین راستا و اینکه  از چند وقت پیش که Phil در یکی از کامنت ها من و ژاندارک خطاب کرده بود و خودم هم از بچگی بعد دیدن کارتون ژاندارک و خوندن زندگی نامش ازش خوشم اومده بود و امروز بعد خوندن پست تغییر نام وبلاگ مردیت در سال جدید،تصمیم گرفتم اسم وبلاگمو به چیزی تغییر بدم که بیشتر از قبل نمایانگر عقایدم و تفکرم تو زندگی باشه .

چون اولین چیزی که مخاطبان تو یه وبلاگ بهش توجه می کنند اسم وبلاگه و چه بهتر که اون نام، نامی باشه که دوستش دارم.

امیدوارم دوستان وبلاگی از این تغییر ناگهانی دلخور نباشند و اگر این اتفاق افتاد از همین تریبون ازشون عذرخواهی می کنم.

94 ;که گذشت

یکی از بهترین کادوهایی که گرفتم،تبریک تولد از یک دوست خوب که راهه دور بود