ژاندارک

ژاندارک

tragedy plus comedy equales time
ژاندارک

ژاندارک

tragedy plus comedy equales time

دیالوگ های که به یاد می ماند

مهـم نیست جزو کدام گروه باشی، همیشه توی آن یکی بیشتر

خوش می گذرد.
 
 
عوارض جانبی -  Side Effects

حقیقته

تو این دنیا دو جور آدم وجود داره دوست من: 


  اونایی که اسلحه پر دستشونه 


  و اونایی که قبر میکنن. 


  تو قبر میکنی!» 


  (کلینت استیوود- خوب – بد- زشت).

کی چی میگه ؟؟؟

  شکسپیر میگه؛ اگر کسی را دوست داری رهایش کن اگر سوی تو برگشت از آن توست و اگر برنگشت از اول برای تو نبوده. اما ویکتور هوگو میگه؛ کسی رو که دوستش داری هر چند وقت یه بار بهش یادآوری کن که او را دوست داری. در عوض دانشجوی زیست‌شناسی معتقده که؛ اگر کسی را دوست داری، به حال خود رهایش کن. او تکامل خواهد یافت. دانشجوی آمار معتقده که؛ اگر کسی را دوست داری، به حال خود رهایش کن. اگر دوستت داشته باشد، احتمال برگشتنش زیاد است و اگر نه احتمال ایجاد یک رابطه مجدد غیر ممکن است. طبق نظر دانشجوی فیزیک؛ اگر کسی را دوست داری، به حال خود رهایش کن. اگر برگشت، به خاطر قانون جاذبه است و اگر نه یا اصطکاک بیشتر از انرژی بوده و یا زاویه برخورد میان دو شیء با زاویه صحیح هماهنگ نبوده است. دانشجوی حسابداری چرتکه به دست میگه؛ اگر کسی را دوست داری، به حال خود رهایش کن. اگر برگشت، رسید انبار صادر کن و اگر نه، برایش اعلامیه بدهکار بفرست. دانشجوی ریاضی هم بنا بر استدلال خودش میگه؛ اگر کسی را دوست داری، به حال خود رهایش کن. اگر برگشت، طبق قانون ٢=١+١ عمل کرده و اگر نه در عدد صفر ضربش کن. دانشجوی کامپیوتر هم میگه؛ اگر کسی را دوست داری، به حال خود رهایش کن. اگر بر گشت، از دستور Copy / Paste استفاده کن و اگر نه بهتر است که به کل Delete اش کنی. اما یک دانشجوی خوش‌بین معتقده که؛ اگر کسی را دوست داری، به حال خود رهایش کن. نگران نباش بر می‌گردد. دانشجوی عجول در جواب این سوال با عجله میگه؛ اگر کسی را دوست داری، به حال خود رهایش کن. اگر در مدت زمانی معین برنگشت فراموشش کن. دانشجوی شکاک به نگاه غریب میگه؛ اگر کسی را دوست داری، به حال خود رهایش کن. اگر برگشت، از او بپرس "چرا"؟ در مقابل دانشجوی عجول، دانشجوی صبور معتقده که؛ اگر کسی را دوست داری، به حال خود رهایش کن. اگر برنگشت، منتظرش بمان تا برگردد. و در آخر دانشجوی رشته صنایع میگه: اگر کسی را دوست داری، به حال خود رهایش کن. اگر برگشت، باز هم به حال خود رهایش کن این کار را مرتب تکرار کن.

وااااااالا

ما هیچوقت نمی تونیم قدرِ یه چیز رو دقیقا همونقدر که هست بدونیم...یا کمتر میدونیم و اونو داغون میکنیم یا بیشتر میدونیمو خودمونو لِه میکنیم..!!

علت ممنوع الاجرا شدن برخی از مجریان

طبق شنیده ها احسان علیخانی مجری معروف برنامه ماه عسل ,آزاده نامداری از مجریان شبکه دو سیما و فرزاد حسنی که دوباره با ویژه برنامه عید نوروز به شبکه سه سیما آمده بود,همگی ممنوع الاجرا شدند. بنابراین گزارش به عنوان مثال برنامه ماه عسل شبکه سوم سیما که یکی از ویژه برنامه های پر مخاطب ماه مبارک رمضان این شبکه است را بناست علی ضیا از مجریان جوان سیما به اجراء در بیاورد. ظاهرا علت مخالف با اجرا این مجریان واکنش آنان نسبت به طرح تفکیک جنسیتی مجریان زن و مرد در صداو سیما بوده است

پ.ن: امروز این مطلب واسم ایمیل اومده بود.اگه نظری در این باره دارین لطفا بگین. 

مرسی

لیست پربیننده ترین سایت های سال 2011

گوگل و فیس بوک هم در ایالات متحده و هم در آمار جهانی در راس لیست سایت‌های پربیننده سال ۲۰۱۱ قرار گرفتند. موضوع این نیست که کدام سایت بیشترین بازدید کننده را داشته یا ۱۰سایت پربیننده در پایان هر سال کدامند.
لیست Nielsen منحصرا روی ایالات متحده متمرکز شده و در اکثر موارد ، نتایج بدست آمده خیلی هم دور از انتظار نیست. اینگه گوگل را در مقام اول یا فیس بوک را در جایگاه دوم می‌بینیم واقعا خیلی تعجب آور نیست با وجود اینکه نتایج بدست آمده بر اساس ترافیک آمریکا است اما بیانگر آمار جهانی هم هست. البته نتایج بدست آمده از آمریکا با آنچه در جهان اتفاق می‌افتد کمی متفاوت است به خصوص وقتی چین به آن اضافه می‌شود.
بر اساس انچه Alexa.com منتشر کرده، این ۱۰ سایت عبارتند از:
۱- گوگل
۲- فیس بوک
۳- یوتیوب
۴- یاهو
۵- Baidu
6- ویکی پدیا
۷- ویندوز لایو
۸- بلاگ اسپات
۹- آمازون
۱۰- توییتر
آمار آنلاین شدن چینی‌ها رشد باور نکردنی استفاده از موتور جست و جوی Baidu را نشان می‌دهد. QQ بهترین پرتال چینی در مقام ۱۱ و Taobao.com سایت چینی که شبیه آمازون است در مقام ۱۲ جای گرفه است.
اما اگر بخواهیم یکی را برنده اعلام کنیم، قطعا
گوگل برنده است.  

 

پ.ن: واسه من که فیس بوک اوله

متولدین کدام ماه بیشتر عمر میکنند؟؟!

لئونید گاریلوف و ناتالیا گاوریلوا، از محققان دانشگاه شیکاگو رابطه تاریخ تولد و طول عمر افراد را مورد بررسی قرار داده و دریافته‌اند که محیط، دما و ماه تولد نقش به سزایی بر رفتار، خصوصیات ژنتیکی و طول عمر افراد ایفا می‌کند.

محققان در این پژوهش یک هزار و ۵۰۰ فرد ۱۰۰ ساله که بین سال‌های ۱۸۸۰ و ۱۸۹۵ میلادی به دنیا آمده بودند را مورد برسی قرار دادند.

نتایج این مطالعه نشان می‌دهد، افرادی که طی ماه‌های سپتامبر تا نوامبر (مهر تا اوایل آذر) به دنیا آمده بودند، بیش از سایر افراد به سن ۱۰۰ سالگی رسیده‌اند.

همچنین افراد متولد ماه‌های مارس، می و جولای (فروردین، اردیبهشت و تیر) کمتر از سایرین شانس رسیدن به ۱۰۰ سالگی را دارند.

در تحقیقات قبلی در خصوص رابطه طول عمر و ماه تولد نیز مشخص شده بود که متولدین پاییز از شانس بیشتری برای طول عمر برخوردار هستند. فرضیه‌ای که در خصوص طول عمر بیشتر متولدین پاییز مطرح می‌شود، به نوع بیماری‌های این فصل ارتباط دارد.

به گفته محققان، سرماخوردگی متداول در نخستین ماه‌های زندگی نوزاد می‌تواند بدن و سیستم ایمنی را در مقابل سایر بیماری ‌ها مقاوم کند. تغییرات هورمونی فصلی نیز از دیگر عواملی است که می‌تواند در افزایش سن متولدین پاییز نقش داشته باشد

وقتی خواستن ها بوی شهوت میدهند وقتی بودن ها طعم نیاز دارند وقتی تنهایی ها بی هیچ یادی از یار با هر کسی پر میشود وقتی نگاه ها هرزه به هر سو روانه میشود وقتی غریزه احساس را پوشش میدهد وقتی انسان بودن آرزویی دست نیافتنی میشود دیگر نمی خواهمت نه تو را و نه هیچ کس دیگر را ...

حال این روزای من.....

میان ابرها سیر می‌کنم

هر کدام را به شکلی می‌بینم

که دوست دارم . . .

می‌گردم و دلخواهم را پیدا می‌کنم

میان آدم‌ها اما . . .

کاری از دست من ساخته نیست

خودشان شکل عوض می‌کنند

بـرای اتـفـاق هـایی که نـمی افـتـد

بـرای دستـی کـه نـگـرفـتم

بـرای اشکـی کـه پـاک نـکـردم

بـرای بـوسـه ای کـه نـبــود

بـرای دوسـتـت دارمـی کـه مـرده بـه دنـیـا آمــد

بــرای مـن کـه وجـودم نـبـودن اسـت

بزرگترین آئینه ی دنیا.....Salar de Uyuni

سالار دو اویونی (Salar de Uyuni) بزرگترین نمکزار دنیاست که در جنوب غربی بولیوی قرار دارد. منطقه ای با مساحت 10هزار کیلومتر مربع که لایه شفافی از نمک سطح آن را پوشانده است.
اما سالار دو اویونی بیش از آن که به دلیل وسعتش معروف شده باشد، شهرتش را مدیون نمک های شفافی است که آبی آسمان را روی زمین منعکس می کنند! آنقدر که تشخیص قدم زدن روی زمین یا آسمان برای گردشگرانی که از سراسر دنیا به دیدن این نمکزار آمده اند، دشوار می شود.
در فصل های مرطوب و بارانی سال لایه ای از آب روی نمک ها را می پوشاند و آن وقت نمکزار درست شبیه یک آینه غول پیکر عمل می کند
گردشگرانی که به سالار دو اویونی سفر کرده اند معتقدند که قدم زدن در این نمکزار، به خصوص وقتی که چشم به زمین آینه ای آن داشته باشید، نه تنها کار ساده ای نیست، بلکه در طولانی مدت می تواند آنقدر بینایی و درک بصری شما را تحت تاثیر قرار دهد که جهت یابی و تسلطتان را بر اطراف از دست بدهید!
مردم محلی، درباره این نمکزار افسانه هایی را نقل می کنند که بر اساس آن، این دریاچه از اشک چشم یکی از موجودات اساطیری فرهنگ آمریکا شکل گرفته است که وقتی همسرش او را ترک کرد، چند شبانه روز گریست و از اشک چشم او این نمک زار زلال و آینه ای ساخته شد! 

 

عکس ها در ادامه ی مطلب

ادامه مطلب ...