ژاندارک

ژاندارک

tragedy plus comedy equales time
ژاندارک

ژاندارک

tragedy plus comedy equales time

مکالمه در یک فضای کاملا دوستانه!!!

اون:دوستان این استیکرا برای بچه های سرطانی ساخته شده به ازای هر نفری که ادد کنه به محک پول میدن.دوست داشتید ادد کنید(موقع ادد کردن بالاش نوشته تقدیم به بیماران سرطانی).

من:از تلگرام پول بره به محک؟
شوخی نکن
اون:برنامه اینترنتی دیگه هوشمنده..چرا نشه..
من:باشه.شما فک کن میشه.
اپلیکیشن تلگرام کاملا مجانیه و سرورشم تو ایران نیس که بخواد به موسسه ای کمک کنه .باز اگه می گفتین تبلیغات کناری فیسبوک یه چیزی که به ازای هر کلیک پولی به اون مرکز مرتبط که باز هم مراکز داخلی  ایرانی و شامل نمیشه واریز میکنه
اون:دوا نداریم که  عزیزم نظرمو گفتم..
من:منم دعوا نکردم.اتفاقا خیلی آروم دارم تایپ میکنم.فقط نخواستم الکی این حرف و که با استیکر پول میره به حساب خیریه رو باور کنین.همین و بس.اگه هم از حرفم ناراحت شدین همین جا ازتون معذرت میخوام....

  ادامه مطلب ...

یه نوشته ناب

کاش دنیا دست زن ها بود....

زن ها که زاییده اند ، یعنی خلق کرده اند

و قدر مخلوق خودشان را می دانند

قدر تحمل و حوصله و یکنواختی

و برای خود هیچ کاری نتوانستن را

شاید مردها چون هیچ وقت عملا خالق نبوده اند

آنقدر خود را به آب و آتش می زنند تا چیزی بیافرینند

اگر دنیا دست زن ها بود، جنگ کجا بود؟


سیمین دانشور

دیالوگ

قرار شد ما بریم  جبهه بجنگیم،شما هم بمونید بچه های ما رو تربیت کنید، حالا قضاوت کنید کی کم فروشی کرده!


پرویز پرستویی_ موج مرده