ژاندارک

ژاندارک

tragedy plus comedy equales time
ژاندارک

ژاندارک

tragedy plus comedy equales time

....!؟

سلام 

حالتون چطوره؟ 

امیدوارم الان که دارین این پست رو میخونین در هر جایی از این کره ی خاکی هستین بهتون خوش بگذره... 

خوب اول از همه از همه ی دوستان خوبی که در غیاب من اومدن و یه کامنت خوشگل گذاشتن ممنونم.دم همشوون جییییییییییز 

در ضمن از اون دوستایی که تو این مدت نتونستم بهشون سر بزنم عذر میخوام.....مخصوصا ثمین و امی جون.....آخه نمیدونم  این مدت انگاری کامپیو من با بلاگفا قهر بود....نه میتونستم توی وبلاگ رفقا نظر بدم نه میتونستم توی وبلاگ دوستم که توش مطلب مینویسم نظر بدم..کلا یه مدتی واسه موضوع تریپ دپ زده بودم(البته زیاد جدی نبود...میدونین که من کلا از تریپ غم خوشم نمیاد) 

به هر حال فعلا اومدم بگم که از این هفته واقعا درسام سنگین میشه بابت همین زیاد آن نمیشم...فوقش بتونم آخر هفته آپ کنم...البته به همه ی دوستان قول میدم که هروقت آن بودم بیام نظر بدم...پس منتظر باشین.... 

راستی تا یادم نرفته رفقای گلم:باران.ستاره.ثمین.ستاره کوچولو.سارا.فریدا.امی جون.ساناز جون روی ماه همتن رو از راه ور میبوسم و واقعا دلم براتون تنگ میشه..... 

فعلا دیگه باید برم .پس...... 

مراقب خوبیاتون باشین  

حرف آخر:مواظب باش چشمک ستاره گریه ی ابر رو از یادت نبره!!

تصاویر شگفت انگیز بازتاب در هنر عکاسی

 این تصاویر واقعا شگفت انگیز هستند.امدوارم که از دیدنشون لذت ببرین.   

 

 

 

  

بقیه عکس ها در ادامه ی مطلب...

ادامه مطلب ...

“Friends with Benefits”

جدیدترین عکس های جاستین تیمبرلیک و میلا کانیز بازیگر ۲۶ ساله اکراینی در لوکیشن فیلم کمدی رومانتیک  

     “Friends with Benefits”  

 

 

 

 

 

 

 بقیه عکس ها در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

و دوباره مهر ماه.......

 دوباره سلام 

فقط خواستم یه چیزی بگم تو یه جمله....آخه همش دوستام از اینکه حجم پست هایی که میزارم بالاست اعتراض میکنن....پس این پست رو تقدیم به همه ی رفقای گلم میکنم 

 

اندوهت را به برگها بسپار..... 

 

اولین شب پاییزیتون مبارک. 

 

آسمون شبتون پر از ستاره هایی که دارن آروم و بی صدا بهتون چشمک میزنن. 

 

شبتون خوش. 

منم میرم یه کمی موزیک دانلود کنم

دپ زدگی اونم از نوع مزمن!!!!

 سلام 

حال و احوالتون چطوره؟ 

من که هنوز تو فاز دپ هستم....همشم واسه بیکاریه...برم یونی درست میشه

این شعر رو یکی از دوستان در قسمت نظرات توی یکی از وبلاگ هایی که به عنوان نویسنده توش عضو هستم برام فرستاده بود. 

به نظرم جالب بود واسه همین گفتم توی این پست براتون بنویسم. 

اگه نظری راجبش داشتین بهم خبر بدین.مرسی. 

 

آمد و نوشت خوب و زیبا ، گل سرخ
موضوع جدید درس انشا ، گل سرخ
یک لحظه قلم به سمت دفتر خم شد
آهسته نوشت یک معما ، گل سرخ
بوی تو تمام دفترم را پر کرد
آن شب تو سری زدی به ما یا گل سرخ
بَه بَه چه شباهتی ولی راست بگو
نام تو نبوده پیش از این ها گل سرخ
یک لحظه معلم از نگاهم پی برد
در دفتر من تویی ، تو تنها گل سرخ
پرسید که غیر از تو کسی عاشق نیست
گفتم که اجا ... اجازه آقا گل سرخ
پرسید که حرف دیگری هم داری
تا سبز شود تمام دنیا گل سرخ
گفتم که کبوتر دلم پر بکشد
از این ور سادگی من تا گل سرخ
گفتم که تمام ابرها می دانند
من معتقدم به زندگی با گل سرخ
چون آخر زنگ است همه گوش کنید
این شعر قشنگ است فقط با گل سرخ