ژاندارک

ژاندارک

tragedy plus comedy equales time
ژاندارک

ژاندارک

tragedy plus comedy equales time

انجمن خواهران برونته به اضافه جین آستین .....

گفتم خیلی وقته چیزی اینجا ننوشتم ولی واقعا دست ودلم به نوشتن نمیره خصوصا که میدونم کمتر کسی به اینجا سر میزنه. ولی عیبی نداره در حد همون دفتر خاطرات مجازی میشه یه چیزهایی نوشت .

عید نوروز امسال اینجا چیزی ننوشتم ولی میتونم بگم به سرعت برق و باد این 13 روز گذشت . کلا عید خوبی بود و مثل همیشه با خانواده گذشت فقط روز سیزده بدر لطف کردم و طبق معمول افتادم زمین و آرنج و زانوی چپم و نابود کردم . بماند که پزشکان تیم (شما بخونید پسرعمه های باهوشم) گفتن چیزی نیست ولی هنوز که یادش میوفتم میگم واقع شانس آوردم با صورت نخوردم به لبه حوض وگرنه باید دوباره میرفتم بیمارستان و درگیر جراحی صورت و این  داستان ها میشدم که واقعا نه توانش و دارم نه حوصلش و .....کره ای ها یه مثلی دارن میگن کسی که زیاد میوفته تو روز تولدش کیک برنجی نخورده منم فکر کنم جزو همون دسته از آدم ها باشم که انقدر میوفتم 

یه نمای کلی از سالی که گذشت بخوام بدم آدم های سمی و از خودم دور کردم و آدم هایی که واقعا باهام هم فکر و هم نظر بودن و به خودم نزدیک تر کردم و چقدر بابت این تصمیم خوشحالم. کاش دوران دانشکده هم همین جوری بودم و الکی خودم و درگیر دراماهای زندگی یه عده که مثلا رفیق بودن ولی الان سال تا سال هم خبری ازشون نیست مگر در زمان مشکل که نیاز به کمک دارن نمی کردم ولی خب گذشته ها گذشته .

تو سال جدید تصمیم گرفتم واسه خودم بیشتر وقت بذارم و از فرصتم بیشترین استفاده ممکن رو کنم. طبق روال همیشه موزیک و فیلم و آشپزی و دولینگو و یوتوب سر جاشه ولی یه سرگرمی جدید هم به این روتین اضافه کردم اونم چیزی نیست جز یوگا.

برعکس ظاهرش اصلا ورزش آسونی نیست ولی به طور شگرفی حس می کنم روزایی که از ورزش میام وزنم اندازه پر سبک هست و توانم زیاد حالا بماند که در واقعیت هم همچین وزن زیادی ندارم

این بود مختصر اتفاقات این چند وقت اخیر. باز اگه اتفاق تازه ای افتاد حتما در موردش می نویسم.


نظرات 1 + ارسال نظر
مگی سه‌شنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1403 ساعت 04:11 ق.ظ http://Meghan.blogsky.com

از به روز شده‌ها اومدم اینجا و چقدر خوشحال شدم که نوشتی
چقدررر خوشحال شدم که عید خوبی داشتی و از همه مهم‌ترین… شروع یوگا بهترین کاری که میتونیم واسه خودمون بکنیم اینه عادتای خوب به زندگیمون اضافه کنیم، من امسال فرصت کار خاصی نداشتم ولی ایشالا که یه کارایی میکنم منم

قربونت برم. مرسی که وقت گذاشتی و خوندی
دقیقا ، خانوم شما دیگه عروس شدی ، کار از این مهم تر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد