ژاندارک

ژاندارک

tragedy plus comedy equales time
ژاندارک

ژاندارک

tragedy plus comedy equales time

Justin Bieber In Grammy Awards

عکس های منتشر شده ازJustin Bieber در مراسم گرمی  

۲۰۱۱ 

 

 

 

 

 

ادامه مطلب ...

Bieber 'upset' by Grammy snub!!!!!

همونطوری که میدونید یکشنبه شب مراسم گرمی ۲۰۱۱ که در واقع  دوره این مسابقات بود با حضور تعداد زیادی از خوانندگان و بازیگران معروف دنیا برگذار شد. 

قبل از شروع این دوره تعداد زیادی از منتقدان موسیقی گفته بودند که احتمال بردن جایزه ی بهترین خواننده ی جدید به جاستین میرسه....اما با برگذاری مراسم معلوم شد که حدس منتقدان زیاد هم درست نبوده. خواننده نوجوان تازه کار امریکاییJustin Bieber از اینکه نتونسته جایزه  Grammy Award رو در یکشنبه شب بدست بیاره خیلی ناراخت و غمگین شده اما اون به طرفدارانش(منم یکی از طرفدارانشم) قول داده که به زودی به رتبه ی بالا میرسه. 

جاستین در دو بخش بهترین خواننده ی جدید و بهترین ووکال آلبوم پاپ برای آلبوم

 My World 2.0 نامزد دریافت جایزه شذ اما متاسفانه در هر دو بخش به Esperanza Spalding و Lady Gaga باخت ونتونست جایزه رو بگیره.......حالا اسپرانزا یه موزیسین باحال و خوبیه اما من نمیدونم این دختره لیدی گاگا چی داره که با این موزیکای مزخرفش هم اینقدر طرفدار داره و هم کلی جایزه میبره...وقتی یکشنبه دیدم جای اسم جاستین اسمشو خوند دوست داشتم اونجا میبودم و به داوران میگفتم آخه با کدوم معیار اینو برنده کردن.....گرچه خیلی از جوونای ایرانی هم که ادعای موزیک شناسیشون میشه طرفدارشن و فکر میکنن که کاراش خیلی باحاله یکی نیس بهشون بگه برین معنی شعراشو نگاه کنین ...آخه این باحاله..اینکه توی شعرش به مسیح و مسیخیان توهین میکنه باحاله......اااااااههههههههه.بیخیال...چه میشه کرد...نسل ما هم اینجوریه...بیخیال....برگردیم سر موضوع جاستین..خوب همونطوریکه گفتم جاستین از نبردن جایزه خیلی ناراحته اما گفته با تجربه بیشتر بر میگرده خونه  و برای سال آینده تلاش میکنه.... 

در مصاحبه ای هم که با MTV News داشته گفته:من هیچ نظری ندارم که چه اتفاقی افتاد...من واقعا به سختی در چند ماه گذشته کار کرده بودمو میدونید..من دروغ نمیگم...من واقعا نا امید و غمگین شدم..اما...شما میدونید که من بر میگردم و سال آینده تعداد بیشتری رو به خونی میبرم(منظورش جایزه ها بود)..و در ادامه اضافه کرده که من بیشتر تلاش میکنم نسبت به سال قبل...این ممکنه یکم سخت به نظر بیاد..اما من سعیم رو میکنم... 

همچنین در پروفایل شخصی خودش در سایت Twitter گفته:البته که من میخواستم ببرم.هنوز هم رویای بردن جایزه ی گرمی رو دارم.من ناراحت بودم؟......آره.... اما من برای اون(اسپرانزا) 

خوشحالم... 

 یکی امشب بهم گفت:~این موفقیت تو نیست و تو لایق حذف شدنی~.....من باختم..درسته..اما این آخرین نقشه یا فرصت من نیست!!! 

 

 

 

خوب اینجوری که بوش میاد معلومه جاستین از الان داره فکر گرفتن جایزه ی سال بعد رو میکنه....پس داوران گرمی...بی زحمت اون جایزه رو بذار یه جا...جاستین خودش میاد ازتون میگیره..مرسی... 

 

 خوب تو پست بعدی یه سری از عکس های جاستین رو در این مراسم واستون میذارم...پس منتظر این عکس ها باشین.

تست خیلی جالب!!!!!!!!

این مطلب را تا آخر بخوانید و تو این 30 ثانیه که تست رو انجام میدی به اتفاقی که می افته کمی فکر کنید  لطفا به سوالات زیر به سرعت پاسخ دهید: نتیجه چیست؟

  
 اگر واقعا میخوای درست کار کنه اولا که جوابها رو خیلی سریع جواب بده و گزینه آخر هم خیلی سریع انتخاب کن

    

2+2

    

    

    

4+4





       
8+8

 

 

 

16+16







    

    

    

خیلی سریع عددی بین 12 تا 5 انتخاب کنید. انتخاب کردید?







حالا برید پایین

.

.

.

.

.

.

.


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.   
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

عدد انتخابی شما 7 بود؟

باید 95% عدد 7 باشه نه اینکه آخر میل رو یه لحظه دیده باشی  اگر میخوای بده یکی از اطرافیانت این نیل رو تست کنه خودت ببین

    این آزمایش توسط یکی از محققان برجسته در زمینه مطالعات ذهنی در امریکا، پرفسور "مک کین" انجام شد در این آزمایش با طرح 4 سوال اول ذهن شما شرطی شده و در هنگام انتخاب عددی بین 12 تا 5 ابتدا ذهن این دو عدد راجمع می کند یعنی 17 ولی 17 بین دو عدد12 تا 5 نیست. ذهن اتوماتیک به عدد 7 می رسد که از 5 هم بزرگتر است. این آزمایش انقلاب بزرگی در آزمایشات رفتاری ذهن نسبت به آموخته های ما از دوران کودکی و اجتماع و آنچیزی که شبانه روز از طریق رسانه ها به ما میرسد ایجاد کرده است. طبق نتیجه تحقیقات مردم وقتی ذهنشان شرطی شد از انتخاب یا تفکر در جهت دیگر می ترسند و در دراز مدت استقلال فکری هر کس مسائل پیرامونش می شود نه تفکرات واقعی خودش. به گفته دانشمندان: بیشتر فکر کنید و از بیان نتایجی که می رسید نترسید..... 

 

 

منبع:گروه اکتیو دانشجو

www.ActiveDaneshjoo.net                               

ّمن دوباره اووووووووووووووومدم:)

سلام 

حالتون چطوره؟ 

امیدوارم هرجایی که هستین حالتون خوب باشه و بهتون خوش بگذره.... 

واقعا از همتون عذر میخوام که یه مدت آپ نکردم.....شرمنده.. 

آخه میدونین بعد امتحان ها خواستم بیام...اما از اونجایی که نمره هام خوب نشده بود اصلا حال و حوصله ی آپ کردن رو نداشتم.  

راستی من همونجوری که قبلا هم گفتم تو یه وبلاگ دیگه هم مطلب مینویسم...لطفا یه سر با اونجا هم بزنین.....پشیمون نمیشین.....با خوندن پست ها راحت حدس میزنین که من کدوم نویسنده هستم......آخه اونجا 15 نفر دیگه هم به غیر من هستن 

آدرس اون وبلاگ اینه: 

 

www.patooghma.blogfa.com 

به هر حال شما به بزرگواری خودتون ببخشین...قول میدم از این به بعد جبران کنم...از همه ی دوستانی که تو نبودم اومدن اینجا و کامنت گذاشتن هم ممنونم..واقعا لطف کردین..... 

اوکی....خوب حالا از همه اینا که بگذریم میممونه چیییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

این که من چند تا آپ خوشگل واستون بذارم.. 

پس تو پست بعدی منتظر یه چند تا آپ تووووووووووووووووووپ از من باشین..فعلا میرم... 

اما زودی میام ... 

مثل همیشه باااااااااای تا یه های دوباره 

مراقب خوبیاتون باشیییییین