ژاندارک

ژاندارک

tragedy plus comedy equales time
ژاندارک

ژاندارک

tragedy plus comedy equales time

هفته ای که گذشت

اردیبهشت امسال برعکس سال های گذشته مصادف شد با یه اتفاق خیلی خوب در زندگی من. همیشه بعد از ماه رمضون من یه مشکلی داشتم ، همین طور اواخر اردیبهشت ماه ، ولی امسال دیگه خبری از غم و ناراحتی نبود. 

اینجا مینویسم که به یادگار بمونه : ۱۳ و ۱۵ اردیبهشت جزو شادترین روزهای چندسال اخیر من بود و زندگی من بعد اون یه رنگ دیگه ای به خودش گرفت. 

پ.ن : در زندگی من هیچ تغییری رخ نداده ولی در زندگی آدمی که اولویت زندگی من هست و برای من خیلی اهمیت داره یه اتفاق خیلی خیلی خوب رخ داده که همراه اون من هم برای شادی اون خوشحالم. 

نظرات 3 + ارسال نظر
نهال سه‌شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1401 ساعت 03:00 ب.ظ

من جدی خیلی خوشحال میشم وقتی یکی از شادیش مینویسه، تو این قحطی غم و کثافت جامعه، واقعا همین کورسوهای امیدم قشنگه
امیدوارم زیاد بشن این شادیها

خیلی ممنونم نهال جون ، امیدوارم تو زندگی شما هم همیشه شادی جریان داشته باشه همین طور واسه بقیه آدم های این مملکت چون واقعا هممون بهش نیاز داریم

تراویس بیکل دوشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1401 ساعت 04:01 ق.ظ https://travisbickle1.blogsky.com/

چرا از آویشن اسمت تغییر کرده؟

دلیل خاصی نداشت ، بیشتر چون دوست نداشتم از توئیتر و شبکه های دیگه پیدام کنند ترجیح دادم تغییر بدم یه روز

تراویس بیکل دوشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1401 ساعت 04:00 ق.ظ https://travisbickle1.blogsky.com/

الحمدالله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد