ژاندارک

ژاندارک

tragedy plus comedy equales time
ژاندارک

ژاندارک

tragedy plus comedy equales time

توهم

خیییییییییییلی با حاله حتما امتحان کنید

 

1. روی لینک زیر کلیک کنید.

2. سپس روی عبارت "click me to get trippy" کلیک کنید.

3. به مرکز صفحه نمایش به مدت 30 ثانیه خیره شوید. آنگاه .....

4. به دستی که با آن موس را نگه داشته اید نگاه کنید بدون آنکه دست خود را حرکت دهید ......

 


http://www.neave.com/strobe
 

تجربه جالبی بود. مگه نه؟


سال نو

سلام. 

حال و احوال؟ 

حتما الان میگین آخه تو که عرضه آپ کردن نداری بیکاری اومدی وبلاگ زدی؟ 

البته بی راهم نمیگین،در بیکاریه من شکی نیست......اما چه کنم که حال تایپ ندارم. 

راستی سال نوتون مبارک.امیدوارم امسالتون مثل بقیه سالاتون نباشه.......نه....استاپ...منظورم اینه که ساله بهتری واستون باشه. 

فدای همگی رفقای با معرفت خودم......به خدا شرمنده کردین با این کامنتاتون...... 

خوب دیگه چه خبر؟تو نبود ما اتفاقی نیفتاده؟همی چه آرومه...من چقدر خوشحالم..ااااااا..من بازم رفتم تو فاز موزیک.....شرمنده....عادته دیگه..... 

خوب .امیدوارم گره ی سبزه ی ۱۳ بدرتون با اون آرزوی خوشگلی که کردین باز شه و برآورده شه. 

قربون همگی. 

دیگه مزاحم نمیشم.این سال نویی مثلا میخوام متحول شمو مختصر و مفید حرف بزنم....فکر کنین.......من و این حرفا...............شرمنده......... 

اینم دروغ ۱۳ ما بود. 

فعلاتا یه های دوباره بای بای. 

مراقب خوبیاتون باشین