ژاندارک

ژاندارک

tragedy plus comedy equales time
ژاندارک

ژاندارک

tragedy plus comedy equales time

تکنولوژی از یاد رفته...شاید؟!!!

امروز که یه سری به ایمیل قدیمیم زدم به فکرم رسید یه مطلب راجبش بنویسم.

نمی دونم چند درصد از شما هنوز از سرور های مختلف ایمیل استفاده می کنید ولی این و می تونم با قاطعیت بگم بیشتر افرادی که می شناسم این روزها از سرویس جی میل به جای یاهو میل استفاده می کنند.

شاید دلیل اول این اتفاق امنیت بیشتر سرور گوگل باشه که به نظر من واقعا هم حقیقت داره و برای اثبات این موضوع میشه با یه نگاه کوچیک به برنامه هایی که آمارگیری تعداد کاربران اینترنتی و تعداد دفعاتی که هر کاربر از یک سرور مشخص استفاده می کند رو مد نظر قرار بدید.

دلیل دوم میتونه شکل گرافیکی بهتر جی میل باشه که واقعا تغییراتش تو این 2_3 سال اخیر چشمگیر بوده

یا شاید معرفی شبکه اجتماعی گوگل پلاس به کاربران اینترنتی و از بین رفتن تدریجی یاهو360 باعث محبوبیت بیشتر جی میل شده 

با تمام این حرفا برای کسی مثل من همونطور که آرزوی کار تو شرکت گوگل هنوز جزو 10 کار برتر تو ذهنمه و واقعا حاضرم هر سختی و به جون بخرم تا حداقل چندسالی  تو هر بخشی از گوگل کار کنم و با وجود اینکه همه اطرافیانم می دونن من چقدر عاشق تکنولوژی هستم ،با این حال منکر این نمیشم که هنوز از سرور ایمیل استفاده می کنم و حتی  ایمیل هایی که باهاشون  تو خیلی از شبکه ها عضو هستم  برای سرور یاهو هستند و  از جی میل برای کارای شسته رفته تری استفاده می کنم.نه اینکه عضو شدن تو شبکه های اجتماعی بد باشه، اصلا، چون بعد ازگذشت این سالها و تجربه دوستی با آدم های مختلف تو کشورهای مختلف بهم ثابت شده که اگه بخوایم از شبکه ای درست استفاده کنیم قطعا پیشرفت می کنیم و تجربیات مفیدی تو زندگی پیدا می کنیم.

نمی دونم تا چه حد در میون گذاشتن این حس با بقیه اون هم اینجا تو وبلاگ درست هست یا نه فقط این و میدونم که به احتمال زیاد یه روزی خودم یه شبکه اجتماعی و طراحی می کنم البته اگه بعد از انتشار این مطلب زنده بمونم...یه روزی.....خبرش به دستتون میرسه.حالا نه در یه بازه ی زمانی مشخص ولی بالاخره میشه.صبر داشته باشید

نظرات 5 + ارسال نظر
تراویس یکشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 09:18 ب.ظ http://travisbickle1.blogsky.com

یه سایت دوستیابی واسه آدمهای متاهل بزن

از دست تو تراویس
همین الانشم تعداد اپلیکیشنای دوست یابی کم نیستا. نمونش Qeep و Badoo Messenger

مترسک شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 08:11 ب.ظ http://1matarsak.com/

جی‌میل علاوه بر امنیتش، طراحی خیلی خوب و دم دستی داره طوری که تسلط روی همه قسمتاش داری و زود یاد می‌گیریش ^_^
ایشالا یه روزی برامون می‌نویسی که به استخدام گوگل در اومدی و چند وقت بعدش می‌شنویم مدیرعاملش شدی ;)

واقعا همین یادگیری سریع فک کنم کمک میکنه به پرمخاطب بودن جی میل
+ مترسک یعنی واقعا میشه؟مدیر عامل چیه من همون داشتن یه میز تو شرکت گوگل برام کافیه.واقعا دلم میخواد بشه ولی حیف که قصد مهاجرت ندارم مگه اینکه تو ایران یه شعبه از دفتر گوگل باز بشه.
فعلا تا اون روز از همین راه دور علاقم به تکنولوژی و دنبال می کنم

آلبالو شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 04:07 ب.ظ

اسم بلاگت کی عوض شد؟؟

چرا که نه، ایول روش کار کن :)

همین چند روز پیش عوض شد.
چشم در آینده اگه یکمی شرایطتش محیا بشه حتما

Meredith چهارشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 10:52 ب.ظ http://dr-coffe.blogsky.com

ایشالله ایشالله
من قبلا یاهو رو دوس داشتم.اما خوب کار با جی میل بهتر و راحت تره.و روی گوشی های اندروید خیلی راحت میشه اکونت ساخت.در کل بهتر ه و سرعتش بالاتره و هزارتا چیز دیگه
ایمیل حس نوشتن نامه رو بهم میده.:)

دقیقا حرفت من و یاد یه دوست قدیمی میندازه که اونم همیشه می گفت ایمیل حس نوشتن نامه رو داره براش
+ هروقت اون اپلیکیشن و نوشتم قطعا از دوستای خوبم مثل تو تشکر می کنم که همش بهم انرژی مثبت میدین

مهدی چهارشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 08:06 ب.ظ http://gitare.blogsky.com

متن جالبی بود دغدغه های مشترک داریم
من برنامه نویسم خیلی در مورد یه کار و ایده جدید فکر میکنم
اگه مایل باشی خوشحال میشم باهم تبادل نظر کنیم

جالبه که غیر از موسیقی وجه اشتراک دیگه ای هم بینمون پیدا شد.
من برنامه نویسی و مخصوصا در مورد اپلیکیشن هایی که برای سیستم های اندروید و IOS نوشته میشند رو ترجیح میدم نسبت به برنامه نویسی تو زبانهایی مثل C++ و پاسکال.ولی در هر حال الان واقعا حتی وقت برای تمرین ساز کم میارم چه برسه به برنامه نویسی .
امیدوارم یه روزی وقت آزاد داشته باشم و این تبادل نظر و همکاری انجام بگیره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد