ژاندارک

ژاندارک

tragedy plus comedy equales time
ژاندارک

ژاندارک

tragedy plus comedy equales time

The Aftermath

فیلم : The Aftermath

محصول سال 2019

کارگردان : جیمز کنت

بازیگران : کیرا نایتلی ، الکساندر اسکارشکرد ، جیسون کلارک

ژانر : درام

خلاصه فیلم : در "فیلم عواقب بعدی" اتفاقات پس از جنگ در آلمان را در سال 1945 مشاهده می کنید . زمانی که ریچل مورگان برای دیدار دوباره با همسرش لوئیس مورگان که سرهنگ ارتش انگلیس در آلمان هست به هامبورگ میره . رابطه این زوج به دلیل از دست دادن پسرشون مایکل در حادثه بمب گذاری بلیتز توسط آلمان ها دچار تنش هست. اونها در خانه سابق معمار آلمانی استفان لوبرت و دختر نوجوانش فردا لوبرت ساکن میشن. لوئیس تصمیم می گیره که به استفان و فردا اجازه بده در خانه به همراه اونها زندگی کنند ، این تصمیم باعث ناراحتی ریچل میشه چون به خاطر مرگ مایکل علاقه ای نداره در نزدیکی آلمان ها زندگی کنه . اون خیلی بی ادبانه با استفان رفتار می کنه . همین طور فردا با جوانی به نام برتی که درگیر جنبش "وروولف" در ارتباط هست . همسر استفان هم در بمب گذاری کشته شده و با وجود اختلافات بین ریچل و استفان در طول فیلم کم کم اتفاقات جالبی مابینشون شکل می گیره.....

پ.ن : کیرا نایتلی بازیگر توانمندی هست و من شخصا سبک بازیش و دوس دارم پس قطعا دیدن این فیلم و توصیه می کنم . جدا از علاقه شخصی با وجود اینکه سابقه بازی در فیلم های این سبکی رو داره نوع شخصیت پردازیش با بازی در فیلم "Atonement"  کاملا فرق داره و حس تکراری بودن شخصیت در یه فیلم مرتبط به دوران جنگ جهانی و به شما نمیده .

الکساندر اسکارشکرد رو شاید از فیلم هایی مثل افسانه"تارزان "، "خروج" و خیلی فیلم های دیگه ای که بازی کرده به خاطر داشته باشید خصوصا به خاطر چهره سوئدی و اسم تقریبا سختی که داره . من خودم اون و با نقشش تو فیلم "straw dogs" به یاد دارم که اتفاقا برعکس نقشش تو این فیلم ، اونجا کاملا یه خوی حیوانی داشت و نقش منفی داستان بود و عملا فکر کنم همه تماشاگران ازش متنفر بودند.

جیسون کلارک هم که فکر نکنم نیاز به معرفی داشته باشه و قطعا شما اون رو از فیلم هایی مثل "مردی با قلبی آهنین" و "گتسبی بزرگ" و "بی قانون" به یاد دارید.

پ.ن :درکل این فیلم شاید در IMDB رتبه 6/3 رو از 10 کسب کرده باشه ولی به نظرم ارزش دیدن داره ، درامی عاشقانه در میانه جنگ جهانی .

نظرات 1 + ارسال نظر
Baran شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1401 ساعت 10:34 ب.ظ

سلام بلامیسر،
امروز یکی از موسیقی هایی که معرفی کرده بودین پلی شد و
تاسیان تون شدم.Birday)
در امان خدا همیشه سلامت و موفق باشید و
روح عزیز آسمانی شاد...


خیلی ممنون از معرفی.من هم کیرا نایتلی و کاراکترهایی که ایفا می کنه...خیلی خوش ام می‌آد.شاه آرتور رو دیدم.چند وقت پیش تاوان.دوسش،بدرفتاری،دوباره شروع کن،ژاکت..
ببخشید.خیلی حرف زدم.

سلام باران جان ، چه عجب از این طرف ها
خوشحالم فیلم ها و آهنگ هایی که معرفی می کنم و دوست دارید
ممنونم از لطفتون ، خدا روح رفتگان شما رو هم رحمت کنه
چه تفاهمی داریم در مورد کیرا نایتلی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد