ژاندارک

ژاندارک

tragedy plus comedy equales time
ژاندارک

ژاندارک

tragedy plus comedy equales time

فلفل دلمه‌ای معجزه می کند !!

 فلفل دلمه‌ای معجزه می کند

فلفل دلمه‌ای علاوه بر اینکه سرشار از ویتامین‌ها و ترکیبات مفیدی است که از ابتلا به انواع بیماری‌های پیشگیری می‌کند، طعم خوب و دلچسبی هم به غذاها می‌بخشد.


رنگ‌های زیبا و چشم نواز، انواع مختلف، طعم دلچسب و آبدار... خوشبختانه فلفل دلمه‌ای جزو سبزیجاتی است که طرفداران زیادی دارد. اما هستند افرادی که به هر دلیلی خود را از طعم و خواص این ماده‌ی غذایی مفید محروم می‌کنند. اگر بدانید که «چه می‌کند این فلفل دلمه‌ای» حتماً بیش از پیش از آن استفاده خواهید کرد.

ادامه مطلب ...

اسامی 6 فیلم مسئله‌داری که حوزه هنری اکران نمی‌کند + تصاویر

 

به گزارش خبرنگار سینمایی فارس، حوزه هنری طی نامه‌ای به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرده است: فیلم‌های «برف‌روی کاج‌ها» (پیمان معادی)، «من همسرش هستم» (مصطفی شایسته)، «پل چوبی» (مهدی کرم‌پور)، «بی خود و بی‌جهت» (عبدالرضا کاهانی)، «پذیرایی ساده» (مانی حقیقی) و «من مادر هستم» (فریدون جیرانی) را در سینماهای حوزه هنری اکران نمی‌کند.

این فیلم‌ها که در جشنواره سی‌ام فیلم فجر اکران شدند، جزء فیلم‌های تحریمی حوزه هنری هستند.

بنا براین گزارش، از ابتدای سال پس از اکران پر تنش فیلم‌های «گشت ارشاد» و «خصوصی» که با اعتراضات زیادی مواجه شد، حوزه هنری اعلام کرد در هر شرایطی به وظیفه‌اش عمل و از شأن اجتماعی و اعتقادی کشور دفاع می‌کند؛ در همین راستا فیلم‌های «خوابم می‌آد»، «نامزد آمریکایی من» و «همه چی آرومه» در سالن سینماهای حوزه هنری اکران نشد.

ادامه مطلب ...

یه کلمه حرف حساب!!

حجم ِ خالی ِ تو را
حجم ِ پُر ِ هیچکس ، پُر نمی کند!!
حالا هی بگو " دوستان به جای ِ ما! "

پر درآمدترین مانکن های دنیا

مجله آمریکایی اقتصادی فوربس forbes اعلام کرد که ژیسل بوندچن Gisele Bundchen 31 ساله، سوپر مدل برزیلی عنوان پر درآمدترین مانکن دنیا در سال 2011 را حفظ کرده است و توانست با درآمد 45 میلیون دلار امریکا در سال گذشته ، در جایگاه نخست لیست پر درآمدترین مانکن های دنیا باقی بماند. این برای هفتمین سال متوالی است که ژیسل در مقام نخست این لیست قرار می گیرد.

در ادامه 7 سوپر مدل برتر سال 2011 را ببینید. 

شماره 1 : ژیسل بوندچن Gisele Bundchen

با درآمد 45 میلیون دلار امریکا در سال

های پرشین دات کام

شماره 2 : هایدی کلوم Heidi Klum

هایدی کلوم ، سوپرمدل 38 ساله آلمانی ، 14 میلیون دلار از طریق فعالیت های تجاری فشن ، رسانه ای و مانکن خود کسب کرده است و در سال 2011 نیز نفر دوم لیست پردرآمدترین مانکن های دنیا در سایت فوربس است.(همانطور که میدونین مجری برنا مه ی Run Away هم هست.همچنین همسر  خواننده انگلیسی، سیل بود.که چند هفته پیش از هم جدا شدند.

های پرشین دات کام

شماره 3 : کیت موس Kate Moss

همچنین کیت موس 37 ساله ، سوپر مدل انگلیسی با درآمد 13،5 میلیون دلار در جایگاه سوم این لیست قرار گرفت .

های پرشین دات کام

شماره 4 : آدریانا لیما Adriana Lima

آدریانا لیما سوپر مدل 30 ساله برزیلی با درآمد 8 میلیون دلار در مقام چهارم قرار گرفت .

های پرشین دات کام

شماره 5 : آلساندرا آمبروسیو Alessandra Ambrosio

الساندرا امبروسیو سوپر مدل 30 ساله برزیلی با درآمد 5 میلیون دلار در مقام پنجم این لیست قرار گرفت.

های پرشین دات کام

شماره 6 : داریا وربوی Daria Werbowy

داریا وربوی سوپر مدل 28 ساله اوکراینی با درآمد 4,5 میلیون دلار در مقام ششم قرار گرفت.

های پرشین دات کام

شماره 7 : لارا استون Lara Stone

لارا استون سوپر مدل 28 ساله هلندی با درآمد 4,5 میلیون در مقام هفتم قرار گرفت .

های پرشین دات کام

باحاله


این کارو حتما بکنید،خیلی جالبه:
 
ماهی که تو اون به دنیا اومدید رو انتخاب کنید:
 
فروردین………من لیس زدم

 ... اردیبهشت………من فشردم
 خرداد………من دوست داشتم
 تیر………من صیغه کردم
 مرداد………من بوس کردم
 شهریور………من خوشحال کردم
 مهر………من شارژ کردم
 آبان………من راضی کردم
 آذر………من سوار کردم
 دی………من ترکوندم
 بهمن………من بغل کردم
 اسفند………من زدم
 
شماره روزی رو که در اون به دنیا اومدید انتخاب کنید:
 
1-ادکلنمو
 2- یک بز رو
 3- یک مسافر رو
 4- همسایمون رو
 5- معلم جغرافیم رو
 6- یک میل گاردان رو
 7- یک تسبیح رو
 8- یک هویج رو
 9- سر سیلندر رو
 10- پوشک بچه ی حسن آقا رو
 11- یک بیخانمان رو
 12- یک نینجا رو
 13-یک شیلنگ رو
 14- یک سی پی یو دو هسته ای رو
 15- یک چاقو رو
 16- یک گانگستر رو
 17- یک غواص رو
 18- یک فالگیر زن رو
 19- یک پرس سیراب شیردون رو
 20- یک قاطر رو
 21- دامادمون رو
 22- کریستین رونالدو رو 

23- یک بازنشسته ی زالو صفت رو
 24- یک آزادیخواه رو
 25- عروسمون رو
 26- کارمندمو
 27- یک ته تغاری رو
 28- یک چشم چرون رو
 29- یک خدا ترسو رو
 30- یک زید باز رو
 31- یک معلول رو
 
رنگ پیرهن خودتون رو انتخاب کنید:
 
قرمز……… به خاطر اینکه زیر شلواریم قرمز و پاره است
 سبز……… به خاطر اینکه عمم لنگش کوتاست
 مشکی……… به خاطر اینکه من یه نینجام
 آبی……… به خاطر اینکه نمیتونم خودمو کنترل کنم
 زرد……… به خاطر اینکه این یه شعاره
 سفید……… به خاطر اینکه من زیبا هستم و هر کاری بخوام میکنم
 بنفش……… به خاطر اینکه من به موسیقی علاقه مند می باشم
 نارنجی……… به خاطر اینکه خانوادم فکر میکنن من یه احمق به تمام معنا هستم
 قهوه ای……… به خاطر اینکه من یک پرنده هستم
 صورتی……… به خاطر اینکه من عقده ای شدم
 طوسی……… به خاطر اینکه داییم بعضی وقتها صورتی میشه
 کرمی…… به خاطر اینکه میگن یه مو از خرس کندن غنیمته
 هر چی هست تیره است ……… به خاطر اینکه من تو المپیک نماد یک انسان انگل بودم
 هر چی هست روشن است……… به خاطر اینکه بابام میگه زور تو بازوست
 هیچ کدام……… به خاطر اینکه من مایه هیبت هستم
 
حالا جملات را در کنار هم قرار بده و توی قسمت نظرات بزار تا لحظه ای خنده بر لبت بنشیند..

به یاد پاپ استار....مایکل جکسون

تا یادم نرفته امروز تولد مایکل جکسون هم هست. 

نمیدونم شما که این مطلب و میخونین طرفدارشین یا نه منتقدش بودین. 

اما من خودم به شخصه یکی از طرفداراشم و موزیکاشو دوست دارم.به غیر این به نظرم همین که تونست یه سبک جدید رقص و رو هم ایجاد کنه باعث ستایش. 

شاید تو زندگی شخصیش دچار مشکلاتی بود(البته اکثر موزیسین ها از این جور مشکلات دارن) 

اما از لحاظ هنری به نظر من نمیشه ازش ایراد گرفت. 

به هرحال از طرف خودم تولدش و رو به شما طرفداراش تبریک میگم. 

حیف که زود از این دنیا رفت و ما رو از شنیدن موزیکای جدیدش و استعدادش محروم کرد. 

اما با صداش  کاری کرد که خاطرش همیشه تو ذهن عاشقای موزیک.مخصوصا موزیک pop موندگاره. 

 

Call Me Maybe

این هم متن موزیک وبلاگم که واستون نوشتم. 

امیدوارم خوشتون بیاد.حتما میاد  

 

 

  i threw a wish in the well
Don’t ask me I’ll never tell
I looked at you as it fell
And now you’re in my way

I trade my soul for a wish
Pennies and dimes for a kiss
I wasn’t looking for this
But now you’re in my way

Your stare was holding
Ripped jeans
Skin was showing
Hot night
Wind was blowing
Where you think you’re going baby?

Hey I just met you
And this is crazy
But here’s my number
So call me maybe
It’s hard to look right at you baby
But here’s my number
So call me maybe

Hey I just met you
And this is crazy
But here’s my number
So call me maybe
And all the other boys
Try to chase me
But here’s my number
So call me maybe

You took your time with the call
I took no time with the fall
You gave me nothing at all
But still you’re in my way

I beg and borrow and steal
At first sight and it’s real
I didn’t know I would feel it
But it’s in my way

Your stare was holding
Ripped jeans
Skin was showing
Hot night
Wind was blowing
Where you think you’re going baby?

Hey I just met you
And this is crazy
But here’s my number
So call me maybe
It’s hard to look right at you baby
But here’s my number
So call me maybe

Hey i just met you
And this is crazy
But here's my number
So call me maybe

And all the other boys
Try to chase me
But here's my number
So call me maybe

Before you came into my life
I missed you so bad
I missed you so bad
I missed you so so bad
Before you came into my life
I missed you so bad
And you should know that
I missed you so so bad, bad, bad, bad….

It’s hard to look right at you baby
But here’s my number
So call me maybe

Hey I just met you
And this is crazy
But here’s my number
So call me maybe
And all the other boys
Try to chase me
But here’s my number
So call me maybe

Before you came into my life
I missed you so bad
I missed you so bad
I missed you so so bad
Before you came into my life
I missed you so bad
And you should know that
So call me, maybe
 --- 

 

 

vocalist: 

 

Carly Rae Jepsen

نمایشنامه طنز ازدواج جوانان

مدیر کل امور فرهنگی سازمان ملی جوانان در گفتگو با روزنامه ایران:" مجرد ها برای فرار از ازدواج بهانه می تراشند. درصد بسیاری از دختران و پسران آمادگی ازدواج را دارند و تنها منتظرند از سوی افرادی تشویق به ازدواج شوند."
صحنه: داخلی، روز
نور، صدا، تصویر...حرکت!
مادر:" آفرین پسرم... برو ازدواج کن! هووووورررراااا!"
پسر:" من که نه کار دارم نه می توانم خانه اجاره کنم چطوری بروم زن بگیرم؟"
پدر:" تو می توانی پسرم... برو جلو، ما پشتت هستیم!"
صدای افرادی از توی کوچه:" آفرین، صد آفرین، هزار و سیصد آفرین! "( مگر نشنیدید که گفتند جوان منتظر است از سوی افرادی (؟!)تشویق به ازدواج شود، حالا چه فرقی می کند افرادش چه کسانی باشند؟!)
پسر:" ولی من هنوز نمی توانم پول توجیبی خودم را هم دربیاورم..."
پدر به خواهر و برادر کوچکتر:" خب تشویقش کنید!یک و یک و یک، دو و دو و دو...!"
خواهر کوچکتر:" هول نشو دقت کن... مسابقه است، همت کن!"
برادر کوچکتر: "هیبیب هورا... زنده باد شادوماد!"
پسر:"بابا شما که یک عروسی مختصر هم نمی توانید برای من بگیرید چرا بقیه را علیه من می شورانید؟!"
پدر:" ساکت باش، تو حالی ات نمی شود! ما داریم تشویقت می کنیم بدبخت!"
صداهای توی کوچه:" ما منتظر عروسی هستیم...هیچ جا نمی ریم همین جا هستیم!"
مادر( تحت تاثیر جوّ):" نون و پنیر و سالاد، یالا بشو تو داماد!!"
پسر:" من حتی یک دست کت و شلوار درست و حسابی هم ندارم که برویم خواستگاری... هزار جور گرفتاری دارم. درسم هنوز تمام نشده. شهریه کلاس هایم را با بدبختی جور می کنم. هر کس از راه می رسد به من گیر می دهد. زور همه به جوان ها رسیده. هنوز مدل شلوارم را خودم نمی توانم انتخاب کنم والا از توی خیابان جمعم می کنند(!) آن وقت توقع دارید بروم یک نفر را انتخاب کنم برای همه عمر؟ با چه آموزشی؟ از بچگی به ما گفتند دخترها لولو خورخوره اند. بزرگتر که شدیم گفتند بحران ازدواج است، مواظب باش دخترها گولت نزنند. تا آمدیم با همکلاسی دخترمان دو کلام حرف بزنیم بردندمان کمیته انضباطی. ولی بعدا که دوباره یواشکی با هم حرف زدیم(!) طرف پرسید چه کاره ای؟ راست می گوید خوب. با کدام درآمد می خواهم دستش را بگیرم بیاورمش کجا؟!این جوری می خواهم خوشبختش کنم؟ شما فکر می کنید مشکلات من یکی دوتاست؟"
پدر:" پس با این همه مشکل آن گوشه نشسته ای چه غلطی می کنی؟ آن چیست که داری می تراشی؟"
پسر: "بهانه است!! می تراشم که یک وقت مجبورم نکنید ازدواج کنم!"