ژاندارک

ژاندارک

tragedy plus comedy equales time
ژاندارک

ژاندارک

tragedy plus comedy equales time

kurbaan

فیلم : kurbaan

محصول سال 2009

کارگردان : رنسیل د سیلوا

بازیگران : سیف علی خان ، کارینا کاپور ، ویوک اوبروی ، کیرون آنوپام خر ، اوم پوری ، دیا میرزا

ژانر : اکشن، هیجان انگیز 

خلاصه فیلم : آوانتیکا آهوجا که فرد تحصیل کرده ای ساکن آمریکاست پس از بیماری پدرش به دهلی باز می گردد. در همین حین با احسان خان که پروفسور دانشگاهی از بمبئی است ملاقات می کند ، این دو با هم دوست می شوند و سپس عاشق یکدیگر می شوند. بعد از مدتی ، آوانتیکا باید به کارش برگردد. احسان به راحتی با مهاجرت موافقت می کند و این زوج ازدواج می کنند تا در آمریکا زندگی کنند. آوانتیکا به احسان کمک می کند که کار پیدا کند و او در دانشگاهی که آوانتیکا مشغول به کار است به عنوان پروفسور برای تدریس اسلام و جهان مدرن مشغول به کار می شود . آنها در محله ای که اکثر ساکنینش افراد جنوب آسیا هستند زندگی شاد و آرامی دارند تا اینکه ....

پ.ن : شاید در نگاه اول از یه فیلم هندی توقع رقص و آواز و یه فیلم رمانتیک داشته باشید ولی این فیلم جزو فیلم هایی هست که کاملا سوژه متفاوت و هیجانی داره ، من این فیلم و بار اول سالها پیش دیده بودم و همین هفته پیش وقتی دیدم تو یکی از شبکه ها در حال پخش هست گفتم شاید بد نباشه معرفی کنم .تهیه کننده این فیلم کاران جوهر هست که کارنامه درخشانی داره و واقعا تو صنعت سرگرمی هند جزو محبوب ترین هاست (شاید هم برای من اینجوریه ) و با توجه به تیم قوی بازیگران که مشاهده می کنید از الان بدونید که با سناریو خوبی مواجه هستید و قراره چشم از صفحه نمایش بر ندارید ، شاید امتیاز 5.7 از 10 سایت Imdb کمی شما رو نگران کنه ولی بیاین صادق باشیم خیلی فیلم های خوب دیگه ای هم هستند که ریتینگ آنچنانی نمیارن. پیشنهاد می کنم اگه این فیلم و تا به امروز ندیدید دانلود کنید و نگاهش کنید ، تجربه هیجان انگیزیه.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد