ژاندارک

ژاندارک

tragedy plus comedy equales time
ژاندارک

ژاندارک

tragedy plus comedy equales time

100%واقعی

چه باور کنید یا نکنید یکی با سرچ :  زن مش ماشاءالله بی درد رسیده به وبلاگه من؟!!!

آخه چرا؟

یعنی ربط من به زن مش ماشاءالله چیه ؟باز میگفت پوپک و مش ماشاءالله یه چیزی

تازه 4 بار هم سرچ کرده، این یعنی آخر پشت کار



پ.ن:  پوپک و مش ماشاءالله اسم یه فیلم سینمایی بود با بازی مهناز افشار،امین حیایی ،سروش صحت ،بهاره رهنما و  فرهاد آئیش

نظرات 1 + ارسال نظر
meredith دوشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 01:46 ب.ظ http://dr_coffe.blogsky.com

اون وقت پوپک و مش ماشالله توی وبت بود؟ چه جوری رسیده به وبت دقیقن

همین دیگه.اتفاقا من یه بارم از این عنوان یا مشابه این استفاده نکرده بودم.سرچش کلا مشکل داشته
من ، من باب خنده حرف فیلم پوپک و مش ماشاالله رو زدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد