ژاندارک

ژاندارک

tragedy plus comedy equales time
ژاندارک

ژاندارک

tragedy plus comedy equales time

واگویه های نصف شب در آخرین روزهای مرداد....

من واقعا برام جای سوال هست که چرا یه عده از دخترها انقدر براشون ازدواج موضوع مهمی هست. یعنی درک می کنم شخصیت و تربیت خانوادگی و شرایط آدم ها با هم خیلی تفاوت داره ولی چرا انقدر بعضی ها خودشون و به هر دری می زنند تا ازدواج کنند؟ اون هم در شرایطی که تابلو هست طرف  اهل خوشگذرونی و زندگیشون دوام نخواهد داشت و یه نکته دیگه چرا دختر و پسرها حتی اگه با هم قبل از ازدواج دوست هم هستند اون چیزی که از زندگی میخوان و براشون اهمیت داره رو بازگو نمی کنند (چه مالی چه احساسی) تا در آینده دچار مشکل نشن؟ انگار کورکورانه فقط میخوان زودتر به هم برسن و یه تصور فانتزی و رویایی از زندگی متاهلی دارند. بماند که خیلی از ازدواج ها امروزه فقط برای رسیدن به رفاه در زندگی هست و خیلی ها فقط به پول طرف مقابل اهمیت میدن نه چیز دیگه ای. 

به نظر من اگه قرار باشه آدم با یه فرد اشتباه وارد رابطه بشه همون بهتر که تا آخر عمر مجرد بمونه. 

پ.ن : خیلی ها فکر می کنند فلان دختر که مجرد مونده لابد یا یه ایرادی داره یا خیلی سخت پسند هست و یک درصد به این فکر نمی کنند که شاید طرف واقع گرا باشه و میدونه که واقعا چه چیزی در زندگی میخواد و فقط واسه فرار از زندگی مجردی وارد زندگی متاهلی نمیشه. 

نظرات 3 + ارسال نظر
reader دوشنبه 24 مهر‌ماه سال 1402 ساعت 03:17 ق.ظ

چقدر شما کم پست میذارید

درسته ، چون هر روز حوصله نوشتن ندارم

مبینا چهارشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1402 ساعت 06:31 ب.ظ

چه خوب گفتی . زندگی مجردی بهتر از زندگی با یه ادم اشتباهه .

ممنونم . دقیقا این و ما دخترها بهتر درک می کنیم چون احساساتی تر هستیم به نسبت پسرها

رهگذر دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1402 ساعت 12:58 ق.ظ

یه وقتایی هم خواستگار نداری با این که عیب و ایراد خاصی نداری. اون وقت احساس طرد بهت دست میده. در واقع مطلوب بودن بهت میگه تو پذیرفته شدی. برای همین ناخودآگاه آدمها دنبال ازدواجن تا بگن من خوب بودم و من رو پسندیدن... کودکانه است ولی واقعی.

تا حدودی با حرفت موافقم ولی آیا واقعا اینکه صرفا بخوایم مقبولیت جامعه رو به دست بیاریم و برای گرفتن نظر مثبت دیگران تن به ازدواج بدیم کار درستیه؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد