ژاندارک

ژاندارک

tragedy plus comedy equales time
ژاندارک

ژاندارک

tragedy plus comedy equales time

سال جدید،نام جدید

سال 95 از همون ابتداش برای من همراه بود با تغییر و به نوعی فعال تر از سال 94 شدم.در همین راستا و اینکه  از چند وقت پیش که Phil در یکی از کامنت ها من و ژاندارک خطاب کرده بود و خودم هم از بچگی بعد دیدن کارتون ژاندارک و خوندن زندگی نامش ازش خوشم اومده بود و امروز بعد خوندن پست تغییر نام وبلاگ مردیت در سال جدید،تصمیم گرفتم اسم وبلاگمو به چیزی تغییر بدم که بیشتر از قبل نمایانگر عقایدم و تفکرم تو زندگی باشه .

چون اولین چیزی که مخاطبان تو یه وبلاگ بهش توجه می کنند اسم وبلاگه و چه بهتر که اون نام، نامی باشه که دوستش دارم.

امیدوارم دوستان وبلاگی از این تغییر ناگهانی دلخور نباشند و اگر این اتفاق افتاد از همین تریبون ازشون عذرخواهی می کنم.

نظرات 5 + ارسال نظر
phil چهارشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 09:12 ب.ظ http://philsoap.blogsky.com

هه:) مبارکه ژاندارک:)

مرسی

تراویس یکشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 09:16 ب.ظ http://travisbickle1.blogsky.com

ولی همیشه واسه من آویشن عزیز هستی

خب اسم خودمو که عوض نکردم فقط اسم وبلاگمو عوض کردم

آلبالو شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 04:10 ب.ظ

وا؟ ژاندارک کارتون داشت؟ کی؟؟ کجا؟؟

آره داشت.یادمه یکی از شبکه های ترکیه نشونش داد.
البته اون زمان زیاد چیزی ازش نمی دونستم.نوجوون که بودم فیلمشو دیدم بیشتر ازش خوشم اومد

Meredith چهارشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 10:56 ب.ظ http://dr-coffe.blogsky.com

اسم جدید مبارک
خیلی هم قشنگه :) ژاندارک .خیلی بهت میاد.به نظرم اسطوره ی قدرت هست.زنی که از هیچی نترسید و همه مردها سرتر بود.تو میتونی

فدات.به پای اسم تو که نمیرسه مردیت جان
خوشحالم که از ژاندارک خوشت میاد.برای من نه فقط صرفا این شخصیت فرانسوی ،هر زنی که پای عقایدش اسطوار مونده قابل ستایش هست حالا با هر دین و ملیت و نگرشی

biiitaaa چهارشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 05:20 ب.ظ http://maloosak.69.mu

خیلی ممنون از وب سایت خوبتون که فوق العاده عالیه....واقعا متشکرم....
خوشحال میشم به منم سر بزنید.
8958

سال عوض شده ولی رفتارا هنوز همونه...آورین آورین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد