ژاندارک

ژاندارک

tragedy plus comedy equales time
ژاندارک

ژاندارک

tragedy plus comedy equales time

چگونه زیباتر شویم؟؟؟؟

۲۰ نکته که برای زیبایی باید از آنها اجتناب کرد
 زیبایی زیبا بودن و ماندن برای هر خانمی یک آرزوست. مواردی را که برای زیبا نگهداشتن باید اجتناب کرد یا رعایت نمود در اینجا ذکر میکنیم:
 

 

ادامه مطلب ...

تنهایی

ﺩﺭ ﻧــﺎﻧــﻮﺍﯾـــﯽ ﻫــﻢ ﺻـــﻒ"ﯾــﮏ ﺩﺍﻧـــﻪ ﺍی"هـــا ﺟــﺪﺍﺳـــــﺖ . . . ﺍﺯ ﺟــﺬﺍﻡ ﻫــﻢ ﺑــﺪﺗــﺮ ﺍﺳــﺖ "ﺗﻨﻬﺎﯾـــــــــﯽ"

ماسک

چگونه است؟!
صبح که بیدار شدی
کدامین نقاب را بر می داری؟
فصل نقابهاست...
انگار کسی ما را بی نقاب نمی بیند
اگر روی واقعی داشته باشیم
کسی ما را نمی پسندد
به دنبال لحظه ایم که تمام نقابها از چهره ها برداشته شود
ایا آن روز هیچ "خودی" باقی خواهد ماند؟

اوضاع این روزا!!

رابطه ی فکری مهم تر از رابطه ی خونی ست.

بعضی آدم ها در ذهن آدم، یکبار برای همیشه خلق می شوند!

من که با این جمله کاملا موافقم،چون بهم ثابت شده که گاهی یه غریبه میتونه بیشتر از یه آشنا بهت محبت کنه یا تو زندگیت تاثیر مثبت بذاره.نظر شما چیه؟

فستیوال فیلم های دانشجویی!!

 

دانشجوی تازه وارد : هالوی خوش شانس
دانشجویان ساکن خوابگاه : جنگجویان کوهستان
دانشجویان پرسر و صدا :گروه لیان شان پو
دانشجوی پزشکی : به خاطر یک مشت دلار
خانواده دانشجویان : بینوایان
...
دانشجوی مدل رپی : الو، الو، من جوجوام
انتخاب درس افتاده : زخم کهنه
اولین امتحان : جدال با سرنوشت
مراقبین امتحان : سایه عقاب
تقلب : عملیات سریروز دریافت کارنامه : روز واقعه
اعتراض دانشجو : بایکوت
اعتراض برای کیفیت غذا : می خواهم زنده بمانم
دانشجوی اخراجی : مردی که به زانو در آمد
آینده تحصیل کرده : دست فروش
رئیس دانشگاه : مرد نامرئی
استاد راهنما : گمشده
دانشجویی که تغییر رشته داده : بازنده
سرویس دانشگاه : اتوبوسی به سوی مرگ
کتابخانه دانشگاه : خانه عنکبوتان
ژتون فروشی : آژانس شیشه ای
علت نیافتن بعضی از دانشجویان : رابطه پنهان
التماس برای نمره : اشک کوسه
سوار شدن به اتوبوس : یورش
ترم آخر : بوی خوش زندگی
تسویه حساب : خط پایان
عمر دانشجو : بر باد رفته
مسئول خوابگاه : کاراگاه گجت
ادامه تحصیل تا دکترا : دیدار در استانبول

شعر تنها یه بهونست!

  

من پایم به تخت زنجیر می‌شود
روزی که ناخواسته دلم گیر می‌شود
گیرِ نگاهی که ناخواسته بر من افتاده شد
اینجاست که دنیا کمی دلگیر می‌شود
بوقت عشقبازیِ تن ها مان
بدنت سراسر حریم می‌شود
...
همچو عابری به قصد حضور کنج دلت
پیش چرخهای نگاهت ، زیر می‌شود
تا تند بادهای سرسرای سرت وزیدن گرفت
پروانه های وجودم ، رقصان ، منجیل می‌شود
خداحافظی را سلام میکنی روزی
که دلی از دلی سیر می‌شود
قصه به پایان می‌رسد و ، من
کمی آنطرف‌تر از تو پیر می‌شود
.
شاعر:شایان

 

 

 

 

 

پ.ن:این شعر رو یکی از دوستای خوبم سروده.چون خیلی شعرش و دوست دارم گفتم اینجا بنویسم. 

اگر نظری دارین لطفا بگین.مرسی.

اولین نقش منفی دی‌کاپریو !!

لئوناردو دی کاپریو می‌گوید با بی‌صبری منتظر اکران عمومی فیلم تازه‌اش «دجانوی از بند رسته» است که 25 دسامبر امسال به روی پرده سینماها می‌رود.

ادامه مطلب ...

اصلانی و برزگر، برندگان ایرانی جشنواره فیلم سن سباستین


تورج اصلانی، فیلمبردار ایرانی موفق شد جایزه بهترین فیلمبرداری را برای فیلم "فصل کرگدن‌ها" به کارگردانی بهمن قبادی به دست آورد. مجید برزگر، کارگردان فیلم "پرویز" هم جایزه ویژه هیأت داوران را در بخش کارگردانان جدید گرفت.
ادامه مطلب ...

اهل دانشگاهم - سهراب سپهری


اهل دانشگاهم رشته ام علافی‌ست جیب‌هایم خالی‌ست پدری دارم حسرتش یک شب خواب! دوستانی همه از دم ناباب و خدایی که مرا کرده جواب اهل دانشگاهم قبله ام استاد است جانمازم نمره! خوب می‌فهمم سهم آینده من بی‌کاریست من نمی‌دانم که چرا می‌گویند مرد تاجر خوب است و مهندس بیکار و چرا در وسط سفره ما مدرک نیست چشم ها را باید شست جور دیگر باید دید باید از مردم دانا ترسید! باید از قیمت دانش نالید! و به آن‌ها فهماند که من اینجا فهم را فهمیدم من به گور پدر علم و هنر خندیدم !