ژاندارک

ژاندارک

tragedy plus comedy equales time
ژاندارک

ژاندارک

tragedy plus comedy equales time

فیلم جدید برد پیت

پوستر جدید فیلم جنگ جهانی زد به کارگردانی مارک فورستر (در جستجوی ناکجاآباد، بادبادک‌باز)‌ با بازی برد پیت منتشر شد.



به گزارش کافه‌سینما به نقل از DIGITALSPY، این فیلم اقتباسی از رمان ترسناک و پرفروش مکس بروکس است که به حضور زامبی‌ها و تلاش گروهی از کارکنان سازمان ملل متحد برای مبارزه از نابودی نوع بشر در فضایی آخرالزمانی می‌پردازد. میرله انوس (سریال THE KILLING، جوخه گنگسترها) و متیو فاکس (سریال LOST) از دیگر بازیگران این فیلم هستند متیو مایکل کراناهان (State of Play)، درو گدار (The Cabin in the Woods) و دیمون لیندلوف (LOST) در نوشتن فیلمنامه همکاری کرده‌اند. ضمن این که پس از مشکلاتی که حین فیلمبرداری فیلم به وجود آمد، لیندلوف مجدداً استخدام شد تا برخی از سکانس‌های کلیدی را بازنویسی کند.

 منبع: کافه‌سینما

معمــاری جــالــب آپــارتمــانی در شــمال شــرق تهــران

آپارتمان دانیال در شمال شرق تهران واقع شده است. قرار بود در مجاورت دانیال خانه‌های ییلاقی و باغ‌ها باشند اما با گسترش شهر، باغ‌ها و درختان از بین رفتند و جای آنها را ساختمان‌ها گرفتند. 

بنابراین، ما تصمیم گرفتیم طبیعیت را برگردانیم و مردم را به یاد طبیعت گمشده بیندازیم.
نمای کلی خارجی شامل 20 پانل درخت مانند است. نمای هر طبقه متشکل از 4 پانل است که دو به دو یکدیگر را تکمیل می‌کنند و همه بر روی دو ریل نصب شده‌اند که می‌توان با دست آنها را به صورت افقی بر روی ریل‌ها سوار کرد و بدین طریق ساکنان می‌توانند مدل‌های مختلفی با پانل‌ها ایجاد کرده و از داخل آنها را کنترل نمایند.

 

http://mj2.persianfun.info/img/92/3/Apartment/01.jpg

ادامه مطلب ...

ایستــگاه های متــرو دیــدنی در روســیه

مترو مسکو در سال 1935 یعنی حدود 80 سال قبل با یک خط 11 کیلومتری و 13 ایستگاه افتتاح شد. ولی در حال حاضر با دارا بودن 300 کیلومتر ریل و 188 ایستگاه چهارمین سیستم حمل و نقل بزرگ دنیا میباشد. ایستگاه های متروی اولیه به دستور استالین بسیار لوکس و شیک ساخته شده اند بطوری که هنوز هم مسافران از دیدن آثار هنری داخل آنها لذت میبرند.

 http://mj2.persianfun.info/img/92/3/Moscow-Metro/0GI58x44gq.jpg

ادامه مطلب ...

بررسی لباس های چند سوپراستار ایرانی!

 اغلب خواننده گان برای خودشان استایل مشخصی در پوشش دارند و اتفاقا روی این پوشش هم تاکید دارند. همین باعث شده تصویر آنها همیشه با لباس های مشخصی در ذهن ما نقش ببندد. مثلا رضا یزدانی را همیشه با کت چرمی می شناسیم و رضا صادقی را با پیراهن مشکی !  ما خیال داریم نگاهی دوباره به ظاهر خواننده های محبوب مان بیندازیم و آنها را در پوششی تازه ببینیم. در این مطلب یک تیم متشکل از گروهی از روانشناسان و طراحان لباس به بررسی سبک پوشش رضا صادقی، علیرضا عصار، محسن یگانه، احسان خواجه  امیری و رضا یزدانی پرداخته اند. اما این تازه ابتدای راه است،بررسی لباس های چند سوپراستار ایرانی - Bartarinha.IR | برترین ها

ادامه مطلب ...

تصویری از عطاران با پاپیون در کن

فیلمبرداری «ردکارپت» رضا عطاران در جشنواره کن ادامه دارد و گروه سازنده این فیلم پس از مراسم اختتامیه، شب گذشته (یکشنبه) موفق به گرفتن صحنه‌های مربوط به استیون اسپیلبرگ شدند.

به گزارش کافه سینما به نقل از ایسنا، گروه سازنده فیلم «ردکارپت» یکشنبه‌شب پیش از نشست مطبوعاتی هیات داوران در مسیر عبور آنها مستقر شدند و صحنه‌های مربوط به برخورد رضا عطاران با «اسپیلبرگ» را فیلمبرداری کردند.

دو روز پیش نیز رضا عطاران که نقش یک علاقه‌مند به سینما را بازی می‌کند، با «جیم جارموش»، کارگردان مطرح هالیوود برخورد کرد.

این فیلم درباره یک علاقه‌مند به سینماست که با مشقت فراوان خودش را به جشنواره فیلم کن می‌رساند و اتفاقات فیلم در این شهر به‌ وقوع می‌پیوندد.

فیلمبرداری «ردکارپت» که احمد احمدی عهده‌دار آن است، تا چهار روز پس از پایان جشنواره فیلم کن ادامه خواهد داشت و بخش‌هایی از آن هم در شهر «مونت‌کارلو» فرانسه فیلم‌برداری خواهد شد.

کیوان مقدم (طراح صحنه و لباس)، محسن بابایی (طراح گریم)، رود ریگو آلی‌سا (صدابردار)، جمال هاشمی و آنابلا ماچالت (دستیار کارگردان)، کارلا لارسون (مدیر تهیه) و احمد احمدی (مجری طرح) بخشی از عوامل ساخت «رد کارپت» هستند.

منبع:کافه سینما

ایــن تصــاویر متــحرک را از دســـت ندهیــد !

 

اهمیت رعایت فاصله در رانندگی و البته بستن کمربند ایمنی
http://mj3.persianfun.info/img/92/3/Gif2/01.gif

ادامه مطلب ...