ژاندارک

ژاندارک

tragedy plus comedy equales time
ژاندارک

ژاندارک

tragedy plus comedy equales time

ماجراهای من و رفقا:))))

توی راز بقا پلنگه نشسته پشت علفا قایم شده گوزنه هم داره در و دیوارو نگاه میکنه! 

دوستم برگشته میگه: پلنگه میخواد گوزنه رو بگیره؟ 

میگم:په نه په میخاد بره جلو یهو بگه: پخخخخخخخخخخخخخخخخخخ گوزنه بترسه بعد بنشینن دور هم بخندن...  

آخه اینم رفیقه ما داریم...سوژه خندستاااااا

comming back

سلام دوستان

درنبودمن بهتون خوش میگذره؟؟؟؟؟؟؟ 

خوب این چه سوالیه....معلومه که نه

راستش من این مدت کامپیوترم دچار  یک سری مشکلات شده بود واسه همین هم نمیتونستم آپ کنم. شرمنده اگه غیبتم طولانی شد 

خوب حالا میرسیم به شما....بگین بینم اصل حالتووووون چطوره؟چه خبرااااا؟؟؟

کسی در نبود من شوهر نکرررده؟دوماد چی ؟؟؟؟ نداشتیم؟؟؟

عجب....جالبه..همتون هنو مجردین پس...

راستی به غیر این حرفا از این به بعد حداقل با یک اپ در طول هفته مزاحمتون میشم....

میدونم...حتما میگین این حرفا چیه...اره درسته که من اینجا صاحبخونم اما کلا گفتم تا یه وقت ریا نشه

به هرحال........

فعلا تا یه آپ دوباره بای.

مراقب خوبیاتون  باشین