ژاندارک

ژاندارک

tragedy plus comedy equales time
ژاندارک

ژاندارک

tragedy plus comedy equales time

پست موقت

اینجا برای من یه جایی هست که گاهی میام و چیزهایی که تو ذهنم هست و می نویسم و هیچ وقت برام حکم شبکه اجتماعی رو نداشته. این مدت دو نفر بهم تو قسمت پیغام خصوصی پیغام دادند گفتم همین جا جواب بدم چون حوصله چت ایمیلی و ندارم واقعا خصوصا الان . 

جواب نفر اول : بله من اکانت توئیتر داشتم و دارم منتهی الان فعالیتم اونجا به نسبت بقیه شبکه ها کمتر هست و فعلا هم این روند ادامه داره. در بقیه شبکه ها هم فعالیت می کنم ولی ترجیح میدم تو هر شبکه با افرادی که واقعا میشناسم در ارتباط باشم . 


جواب نفر دوم :  دوست وبلاگ نویس همشهری بله یادم هست وبلاگتون رو و کتابی که منتشر کرده بودید. متاسفانه من کلا سالهاست که کتاب کم می خونم و کتاب شما رو هم نخوندم ، ولی امیدوارم دوباره یه وبلاگی باز کنید و اونجا شروع به نوشتن کنید . 

پ.ن : این پست همون جوری که از اسمش مشخص هست پست موقت در نتیجه به زودی پاک میشه و اینکه اگه از من سوالی دارید در همین بخش نظرات بپرسید ، من قطعا جواب میدم نیاز به پیام خصوصی نیست.

روز خوبی  داشته باشید

نظرات 3 + ارسال نظر
سرندیپ شنبه 8 آذر‌ماه سال 1399 ساعت 10:20 ب.ظ http://serendipity.blog.ir

سلام،
خط آخر پستتو خوندم. گفتم شاید یادت رفته باشه؛ یادآوری کردم.

phil یکشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1399 ساعت 06:02 ب.ظ http://philsoap.blogsky.com

وبلاگو با همین فرمون برو من ازت حمایت می کنم.

ممنون دوست قدیمی ، شرمنده می کنید

M R یکشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1399 ساعت 04:41 ب.ظ http://mostafaid3.blogsky.com

میازاکی رومانتیسیسم شدید داشت

مخصوصا اون Castle in the sky

درسته ، البته نه تنها در کارهای میازاکی بلکه در بیشتر انیمه هایی که براساس مانگاهای سبک شوجو ساخته شدند و میشن این خاصیت رمانتیک بودن و حال و هوای ادبی رو دارند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد