ژاندارک

ژاندارک

tragedy plus comedy equales time
ژاندارک

ژاندارک

tragedy plus comedy equales time

آپارات

دیشب گفتم حالا که فعلا اینترنت قطع شده و جز سایت های داخلی نمیشه جایی و نگاه کرد بد نیست به یاد گذشته یه سری به آپارات بزنم ، درسته که هیچ وقت مثل یوتیوب نمیشه ولی خب از هیچی بهتره . یه سری لیست انیمه داشتم واسه تماشا گفتم ببینم هیچ کدوم و حالا با یا بدون زیرنویس داره واسه نگاه کردن که خب تلاشم بی نتیجه بود ، تقریبا ۷_۸ تا از سریال ها رو سرچ کردم و تقریبا هیچ کلیپی ازشون نبود ، فقط از یکیش یه دونه کلیپ اومد و منم شاد و خوشحال نگاه کردم آخرش دیدم فقط قسمت اول و قسمت ۱۸ رو موجود داره و بقیه کلیپ ها  موزیک ویدئو هستند ، به معنای واقعی کلمه بدجور خورد تو ذوقم ، آخه موندم یه سریال انیمه دیگه چی هست که ملت میرن ریپورتش می کنند ؟ اون موقع که تازه آپارات راه افتاده بود من یه سریال انیمه ای دو فصلی و کامل ازش نگاه کردم ، اونوقت الان به حدی تنزل پیدا کرده که یه پکیج کامل از قسمت های یه فصل یه انیمه تقریبا کوتاه  رو هم نداره ، سرمون و به کدوم دیوار بکوبیم آخه. شبکه های ماهواره هم که دستشون درد نکنه هرچی فیلم سینمایی که قبلا دیدم و تکراری هستند و نشون میدن اول می خواستم چندتاشونو معرفی کنم بعد گفتم بیخیال ، بمونه برای دوران بعد از وصل مجدد اینترنت که بتونید با زبان اصلی دانلود کنید. حالا واسه یکی مثل من که اینترنت و  شبکه های مجازی بیشتر وقت روزانه من و پر می کنند ولی واسه تقریبا همه یه ابزاری هست که هر روز سر کار بهش نیاز دارند. کاش هرچه زودتر برگردیم به روال قبل و مردم از کار و زندگیشون نمونن چون اینجوری بیشتر شرکتاشون ضرر می کنند و از کاراشون عقب میوفتند. 

در کل پست خوبی نبود خودم می دونم  ولی به خاطر بیکاری ، ذهنم نیاز به تخلیه شدن داره که یه کم سر و سامون پیدا کنه واسه همین برعکس گذشته که شاید ماه به ماه چیزی یادداشت نمی گردم الان هر روز اینجام. 

پ.ن : هوای شهر هم همچنان بارانیست انگار ابرها هم حال دلشون مثل حال دل ماست. 

نظرات 6 + ارسال نظر
ستاره! شنبه 2 آذر‌ماه سال 1398 ساعت 02:19 ق.ظ http://paeiz66.blogsky.com

برای من که حتی یه سرچ ساده در مورد موضوع دلخواهم تو آپارات کلی اذیت کننده بود با اینترنت میلی...
نمیگم خوشحالم که اینترنت قطع شده ولی برای منی که روزی پنج شش ساعت تو اینستا میچرخیدم یه اتفاق خوب بود.فهمیدم میتونم جور دیگه ای لذت ببرم از لحظه هام.
البته که به طرز وحشتناکی از بی گوگل یی و بی یوتیوبی و عدم دسترسی به اپلیکشین مورد علاقه م پینترست جان در عذابم....تو روحشون آجر

در کل که آپارات سطحش خیلی پایینس ولی تو این اوضاع بی اینترنتی به یادش افتادم . نمی دونم چرا یاد نماشا و نبودم
من با اینکه آدم وابسته به تکنولوژی و اینترنتی هستم و تقریبا همیشه آنلاینم به همون اندازه هم می تونم خیلی راحت چند روز و به کارهای دیگه برسم و کلا اینستاگرام و بقیه اپلیکیشن ها رو چک نکنم و همین خصوصیتم بعضی اوقات رو مخ بقیه هست
واقعا اون تیکه اخر حرفتون و باید با طلا نوشت.در کل که جدا بودن از اینترنت اون هم در این دوره زمونه که همه چیزمون باهاش گره خورده واقعا سخت.

علی شنبه 2 آذر‌ماه سال 1398 ساعت 01:21 ق.ظ

به این مطلبت ربطی نداره کامنتم
ولی واقعا یادش بخیر، یه زمانی وبلاگ داشتن مد بود و من هم فک کنم 89 اینا بود یه وبلاگی داشتم
کلا هرچی مطلب گذاشتن آسون تر میشه، مطالبی هم که منتشر میشن چرت تر میشن
الان اینستاگرام واقعا جای حال به هم زنی شده(هر چند این چند روز قطعه) ولی کلا تو وبلاگ ها مطالب بهتری پیدا میشن، تو وبلاگ مردم بیشتر خودشونن

و نهایتا اینکه ادامه بده، به نوبه خودم حداقل میتونم بگم یه بازدید کننده ای داری که هر ازگاهی وبتو چک میکنه

درسته یه زمانی همه وبلاگ داشتن و بعد یهو همه ازش دست کشیدن تا دقیقا همین هفته که اینترنت قطع شد دوباره وبلاگ نویس ها یه گردگیری انجام دادند.
اینستاگرام فضای خیلی مفیدی می تونست باشه ولی متاسفانه یه عده میکرو اینفلوئنسر که حتی بلد نیستند یه محتوای ساده رو تولید کنند و واسه درآمدزایی فقط کلی تبلیغ بی ربط و مداوم استوری می کنند این فضا رو آلوده کردند. در کل ولی باز هم اگه خود فرد بخواد می تونه چیزهایی رو دنبال کنه که اون چندساعتی که تو اینستاگرام داره می گرده چهار تا چیز مفید یاد بگیره.
ممنون بابت نظرتون ، وبلاگ من دیر به دیر آپدیت میشه و هر زمان حس نوشتن داشته باشم چیزی اینجا می نویسم

پ پنج‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1398 ساعت 03:50 ب.ظ

وبلاگ خیلی خوبی داری

سپاس

حبیب پنج‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1398 ساعت 09:00 ق.ظ http://doors.blogsky.com/

من یادمه یه زمان هر دفعه که به آپارات می رفتم یکی از انیمه های ترجمه شده خودم رو اونجا می دیدم که بدون اجازه و یا ذکر اسم مترجم منتشر کرده بودن. این موضوع یه کوچولو روی ذهنم می رفت و از اینکه جامعه ای داریم که به حقوق همدیگه احترام نمی ذاریم عصبی میشدم و میشم. ولی بعد راه حل رو یافتم و اونم نرفتن به آپارات بود. هه هه. گفتم خوب یا بد، بذارم هدف رسانه به سرانجام برسه و کسانی برن و اون انیمه رو ببینن و لذتش رو ببرن.

از طرفی خوشحالم که دیگه کمتر انیمه روی این سایت هست ولی از طرفی و به صورت پررنگ تر نقطه دید تو رو درک می کنم و از اینکه اینجور ویدیوهای ساده ولی در عین حال سرگرم کننده ریپورت میشن تاسف می خورم.

پ ن : ولی زیر بارون انیمه دیدن یه چیز دیگه ست. :)

چه بد ، خب متاسفانه ما کلا حقوق کپی رایت در ایران نداریم و این طبیعی هست که هر فیلم یا انیمه ای رو که یه نفر دیگه زیرنویس کرده جای دیگه ببینیم دارن ازش استفاده می کنند ، منم الان چون به یوتیوب دسترسی نداشتم رفتم سراغ آپارات وگرنه که گذرم بهش نمیوفتاد
ریپورت شدن بعضی انیمه ها همون ۶_۵ سال پیش واقعا جالب بود ، چون واقعا هیچی نداشتند. باز بعًی انیمه ها ژانرشون یا یه سکانس های محدودی یه چیزی ممکن داشته باشند که از نطر بعضی ها دیدنشون خوب نیست ولی این انیمه هایی که من می دیدم ریپورت شدن خیلی ثاف و ساده بودن. به نظرم طرف دیگه واقعا آزار داشت
به نظر من که انیمه دیدن کلا در هر حالتی خیلی کیف میده، به من باشه می شینم تو اتاقم صبح تا شب فقط فیلم و کارتون نگاه می کنم

یک آدم بزرگ پنج‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1398 ساعت 06:26 ق.ظ http://33years.blogfa.com/

جالبه فکر نمیکردم یا اینهمه نرم افزار شبکه های اجتماعی هنوزم وبلاگ نویسی رونق داشته باشه ،اما به میمنت قطعی اینترنت مثل اینکه هنوزم هست اصن نمیدونم هنوز وبلاگ خودم هست یانه!؟

تنها مزیت قطع شدن اینترنت جهانی همین بود که همه برگشتن به خوندن وبلاگ ، وگرنه تا زمانی اینستاگرام و تلگرام هست کمتر کسی سراغی از وبلاگش می گیره ، مگر اینکه واقعا دنبال جایی برای نوشتن باشه

باران پنج‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1398 ساعت 03:56 ق.ظ http://tfn.blogsky.com

سایتی میشناشی برای دانلود موزیک در حدی که کارهای شاهین نجفی رو داشته باشه، برای این روزها که نت قطعه، یکی هست irmp3.ir که کارهاش ممیزی شده‌ست.

متاسفانه از وقتی تلگرام اومد دیگه آهنگ ایرونی و همیشه از کانال irhits و fazmusic دانلود می کنم و یه جورایی دیگه سراغ سایت ها نمی رم . هر دو سایت دارند ولی نمی دونم تو آرشیوشون آهنگ های شاهین نجفی و دارن یا نه . کاش حداقل جی میل کار می کرد اونجوری می تونستم برات کل آهنگاشو بفرستم . شرمنده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد