ژاندارک

ژاندارک

tragedy plus comedy equales time
ژاندارک

ژاندارک

tragedy plus comedy equales time

موسیقی امشب

حالا من باب پست قبلی گفتم شاید بد نباشه آهنگی که الان دارم گوش می کنم و اینجا معرفی کنم. 

موسیقی که پیشنهاد می کنم حتما گوش کنید از یکی از هنرمندان مورد علاقم LP هست به نام Losthttps://youtu.be/9YWDDG_dFvA on you . از اون آهنگ هایی که خیلی ها در مسابقات د وویس سعی کردند کاور کنند ولی نتیجه اونجور که باید موفقیت آمیز نبوده . ببینید و بشنوید و لذت ببرید. 

پ.ن : گفتم شاید بد نباشه بدونید بین موزیسین های ایرونی تا الان فقط علی پهلوان ( خواننده گروه آریان) از این تکنیک ویستل و یا همون سوت زدن استفاده کرده مثل LP ، بقیه آهنگ هایی ایرانی که توشون صدای سوت شنیدید همه رو با نرم افزار و افکت های استدیویی که آهنگ سازها بلد هستن  ساخته شدند . 

نظرات 5 + ارسال نظر
فراری دوشنبه 27 آبان‌ماه سال 1398 ساعت 06:22 ق.ظ

من الان نظرات رو خوندم یادم اومد یه مدت منم همین فکرو می‌کردم تا یکی از آهنگا رو دوستی برام فرستاد و یهو دیدم عه، خانومه که. :))
من آهنگ Strangeش رو خیلی دوست دارم. زیاد چیزی ازش نشنیده‌م، فقط این یه آهنگ خاصو دارم ازش.

چه جالب ، متوجه شدم پس فقط نهال نبود که دچار این سوء تفاهم شد
آهنگ strange هم قشنگه ، یادمه ویتی اومده بود بیرون جزو هیت های شبکه های رادیویی ایتالیا بود. کلا تقریبا همه آهنگاش خوبن ، توصیه می کنم دانلود کنید

نهال جمعه 17 آبان‌ماه سال 1398 ساعت 01:01 ب.ظ

آخه تنبلا به لینکین پارک میگن ال پی ، من نمیدونستم خواننده ای به همین اسم وجود داره ، من منظورم همون لینکین پارک بودش :دی

متوجه شدم همون وقتی که دیدم از آهنگ نامب اسم بردی ، مشکلی نیست

نهال سه‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1398 ساعت 11:41 ق.ظ http://fazmetr.blogsky.com

عجیب موزیک برای من خاطره زنده میکنه و لحظه لحظه های گذشته امو یاداوری میکنه برام
از ال پی یه خاطره خیلی پررنگ دارم . شمال رفته بودیم یه گروهی که خیلی همدیگه ارو نمیشناختیم ، همه مست و بالا ، همه چراغا خاموش و آهنگ نامب پلی شد ، نور قرمز بود و هیجان و حس خوب . این آهنگشون تا همیشه برای من حس خوبی داره
این آهنک رو نشنیدم و چون فیلتر شکن ندارم نتونستم ببینم ویدئو رو ولی مطمینم آهنگ خفنیه

چه خوبه که خاطرات خوبی داری همراه با هر آهنگ ، فقط یه چیزی که خب طبیعی هم هست کلیپ و ندیدی سوء تفاهم پیش اومد برات ، این ال پی یه خواننده تک خوان هست که اسم کاملش لائورا پرگولیزی هست منتهی همه به نام ال پی میشناسنش ، اون آهنگ نامب که گفتی از گروه لینکین پارک هستش و فکر کنم من چون نوشتم ال پی این اشتباه پیش اومد. فقط گفتم که بدونی
در هر صورت مرسی واسه نظرت

عبوری پنج‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1398 ساعت 03:14 ب.ظ

البته این سوت زدن را در آهنگ های قدیمی ایرانی حتی اواخر قاجار و اوایل پهلوی هم داشتیم. مثلاً در کارهای قمر حداقل یک مورد هست که صدای سوت زدن (احتمالاً خواننده) شنیده می شه.

من چون فکر کردم کامل واضح هست پی نوشت دیگه ای به یادداشت اضافه نکردم. قطعا منظور من خواننده های نسل جدید بوده نه خواننده های قدیمی مثل هایده و قمر و دلکش که تمام آهنگ هاشون و با سازهای آکوستیک و صدای حنجره خودش ضبط می کردند .

حبیب چهارشنبه 8 آبان‌ماه سال 1398 ساعت 04:24 ب.ظ http://doors.blogsky.com/

اجرای خاصی بود. صدای لارا تو نگاه اول واسم منحصر به فرد به نظر میرسه. استفاده از سوت رو تو بعضی از کارهای خوانندگان موردعلاقه م (مثلاً Tom Waits یا Melody Gardot) گاهاً دیدم و خوشم میاد. اینجا هم با اینکه کوتاه ازش استفاده می کرد ولی تاثیر با طراوتی روی آهنگ می ذاشت.

ممنون بابت پیشنهاد.

پ ن : انگار 5 تا آلبوم داشته، یکی رو تست کنم ببینم چطور به دلم میشینه.

به نظرم باید کلیپ اصلی این آهنگ و ببینی که بیشتر به دل می شینه ولی من متاسفانه نتونستم اون و بزارم اینجا و در عوض نسخه ساده تری و انتخاب کردم.
خواهش می کنم ، تو هم آهنگ خوب میشنوی تو وبلاگت معرفی کن که دانلود کنیم‌ .
درسته آهنگ زیاد خونده ولی همه با این آهنگ می شناسنش و یه جورایی امضا شده براش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد