ژاندارک

ژاندارک

tragedy plus comedy equales time
ژاندارک

ژاندارک

tragedy plus comedy equales time

موسیقی تراپی

برای من موسیقی نقش تراپی و داره ، هر زمان که بیمار باشم ، هر زمان که اتفاق بدی برام افتاده باشه یا حس بدی داشته باشم ، اون زمان موسیقی به دادم رسیده. شاید براتون جالب باشه یکی از مشخصه های من تو دوران دانشگاه همین بود ، و حتی یه سری از دوستان من و به اینکه همیشه هندزفزی به گوش هستم می شناختن  به عنوان مثال یه دوست مشترک به یکی از همکلاسی ها گفته بود فلانی تو کلاس شماست من میشناسمش بعد همکلاسیم چون هنوز ترم اول بودیم و قطعا اسم های همه تو ذهنش نبود گفته بود کی و میگی ، بعد از چند اشاره گفته بود نکنه همونی که همش داره آهنگ گوش میده واسه خودش . از نظر بعضی از رفقا هم من حکم دی جی و واسشون داشم و هر آهنگی می خواستن در طی این سال ها می گفتن فلان آهنگ و داری یا اگه نداشتم می گفتن میشه برامون دانلود کنی . البته الان دیگه به لطف گوشی های هوشمند و اپلیکیشن ها و سایت های متنوع همه خودشون پیدا می کنند ولی باز هم کم نیستند تعداد این دوستان . البته من از این وضع هیچ شکایتی نداشتم و ندارم و اتفاقا خوشحال می شم وقتی کسی ازم درخواست ارسال یه آهنگی و داره چون شنیدن یه نوای جدید یعنی یه تجربه جدید . حالا تموم این حرفا رو زدم که بگم علاقه من به موسیقی فراتر از کلمه هست ، شاید اگه تو یه کشور دیگه یا نه حتی تو شرایط ایده ال بودم الان داشتم تو گروه خودم آهنگ می ساختم ؛ احتمالا گیتار الکتریک می زدم یا درام . راستی تا یادم نرفته بگم اون زمان کوتاهی که کلاس گیتار کلاسیک می رفتم  همون بار اول و سر کلاس قطعه رو یاد می گرفتم و به قول استاد توانایی دشیفر نوازی خوبی داشتم ولی خب شرایط جوری بود در اون زمان که ادامه ندادم. البته باید واقع گرا باشم  ساز مورد علاقم هم نبود . یادش بخیر به شوخی یکی از رفقای وبلاگ نویس می گفت من سر جلسه اول جا زدم ، تو چطوری یه سال اون آهنگ های خشک و بی روح و تحمل کردی

من خودم مخالف موسیقی کلاسیک و بی کلام نیستم ، ولی ترجیحم شنیدن آهنگ همراه با خواننده است و دوست دارم باهاش زمزمه کنم. 


نظرات 3 + ارسال نظر
M R یکشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1399 ساعت 04:44 ب.ظ http://mostafaid3.blogsky.com

موسیقی تراپی که میگی
من یه مدت فقط اسلودایو گوش میدادم. تلفیقی از حس خوب و بد به آدم میداد.

من خودم آهنگ های گروه اسلودایو رو گوش نکردم یعنی حداقل الان تو ذهنم نیست. ولی در کل هیچ وقت به یه سبک خاص پایبند نبودم و بسته به شرایط و حالت روحیم از آهنگ های شیش و هشت تا آلترناتیو راک گوش می کنم

حبیب چهارشنبه 8 آبان‌ماه سال 1398 ساعت 04:13 ب.ظ https://doors.blogsky.com/

با حرفت درباره التیام بخش بودن موسیقی و اینکه تو سخت ترین لحظات می تونه همراه خوبی باشه به راحتی موافقم. نمیشه مخالفت کرد.

موسیقی بیکلام، باکلام ترین ژانر موسیقی تو زندگیِ منه. کار به جایی رسیده که به بعضی از شخصیت هایی که تو طول زندگیم حضور داشتن و تاثیری عمیق روی من گذاشتن ترکی رو اختصاص دادم و با گوش دادن به اون ترک اونا و لمسی که روی زندگیم داشتن رو به خاطر میارم ولی خب هر کس سلیقه ای داره. و صدالبته، آهنگ های باکلام هم لذت خودشون رو دارن.

درمورد دنبال کردن موسیقی هم از اون جایی که خودم عاشق پیانو بودم و هستم ولی زندگی من رو به سمت سه تار زدن برد با اینکه ساز دیگه ای رو دوست داشتی و سراغ ساز دیگه ای رفتی همذات پنداریِ خوبی دارم.

پ ن : پروفایل لست.اف.ام داری؟

چه تصویرسازی جالبی داشتی ، شاید من بد نوشتم منظورم این نبود که خوشم نمیاد از موسیقی کلاسیک بیشتر منظورم این بود که چون من زندگی شلوغی دارم ترجیحا موسیقی باکلام بیشتر کمک کننده هست.
چه حالب ، ما یکی از دوستان خانوادگیمون استاد سه تار هستن . همین که بلدی ساز بزنی خودش یه نوع موهبت هست حالا چه کلاسیک باشه چه سنتی. والا انتخاب ساز من بیشتر سورپرایز گونه بود ، یعنی دوستم که آموزشگاه موسیقی دارن اسممو نوشتن تو کلاس من هم از رو رودربایستی یه سال رفتم کلاس و بعدش دیدم واقعا واقعا هیچ جوره نمی تونم با گیتار کلاسیک ارتباط برقرار کنم واسه همونم دیگه نرفتم.
لست . اف. ام داشتم چند سال پیش ، همین طور ساوند کلاود ولی تقریبا ۳_۴ سالی میشه از هیچ کدوم استفاده نکردم حتی رمز و اسم اکانت هم یادم نیست
من هر آهنگی و بخوام دانلود می کنم که خیالم راحت باشه حتی در صورت نبود اینترنت هم دارمش

ستاره چهارشنبه 8 آبان‌ماه سال 1398 ساعت 03:28 ق.ظ http://paeiz66.blogsky.com

تو این دنیایی که همه ی خبرها شده جنگ و درگیری و خون و خونریزی و خبر گرونی هر روزه و هزار مشکل دیگه،واقعا موسیقی بهترین پناهه برای آدم
من خوره ی کنسرت رفتن دارم....به طرز وحشتناکی عاشق اجرای لایو خواننده های مورد علاقه م هستم.هر چی هم اطرافیان میگن بابا دو ماه پیش رفته بودی،از اون موقع که آهنگ جدید نخونده،ولی من کاملا زبون نفهمانه باز بلیت میخرم و تنهایی میرم کنسرت و لذت میبرم

چقدر عالی ، خیلی خوبه که وقت می زارید واسه رفتن به کنسرت. منم دوست دارم برم کنسرت ولی متاسفانه امسال زیاد فرصتش پیش نیومده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد