ژاندارک

ژاندارک

tragedy plus comedy equales time
ژاندارک

ژاندارک

tragedy plus comedy equales time

آهنگی که الان دارم گوش می کنم

Are you gonna be my girl از گروه استرالیایی Jethttps://youtu.be/tuK6n2Lkza0


پ.ن : اگه اهل موسیقی راک هستید حتما خوشتون میاد

نظرات 4 + ارسال نظر
Baran چهارشنبه 6 آذر‌ماه سال 1398 ساعت 12:05 ب.ظ

اندی مره عزیز و
دیل نیشین هیسیخودا جانِی همیشک تی پوشت و
پناه ببون بلامیسر

شیمی قربون اندی از مو تعریف بوگودید هرکی ندونه انگار مو کاکتوسوم
ولی بی شوخی کیف می کنم افرادی و مثل شما می بینم که هنوز اصالت خودشون و حفظ کردن.
سلامت ببید همیشه

Baran یکشنبه 3 آذر‌ماه سال 1398 ساعت 09:27 ق.ظ

سلیقه ی فیلم و
موسیقی تون رو خیلی می پسندمدرود بر شما عزیز دوست داشتنی

خیلی ممنون از لطفتون ، خوشحالم که خوشتون اومد . خجالت کشیدم از این حجم از محبت

حبیب دوشنبه 6 آبان‌ماه سال 1398 ساعت 10:18 ق.ظ https://doors.blogsky.com/

که اینطور. پس هیچی، فقط یه تصادف بود. حالا که حرفات رو شنیدم یه سرچ روی ویدیوهای The Voice ایتالیا انجام میدم. باید چیزای خوبی رو ببینم.

آره تصادف جالبی بود.
د وویس ایتالیایی اون سال خیلی خوب بود ، هم شرکت کننده هاش هم داوراش ولی سال های بعد اونقدر قوی نبود. البته این ماجرا تو د وویس استرالیا و انگلیس هم اتفاق افتاده و همه سال آدم و جذب نمی کنن.

حبیب یکشنبه 5 آبان‌ماه سال 1398 ساعت 10:55 ق.ظ http://doors.blogsky.com/

می خوام بگم تصادف بامزه ایه که همین روزا این آهنگ رو تو سریال Looking for Alaska شنیدم و باهاش آشنا شدم ولی یه حسی بهم میگه تو هم با دیدن همون سریال به این آهنگ رسیدی ... اشتباه می کنم؟

بهرحال پیشنهاد دلچسبی بود.

نمی دونستم تو اون سریال پخش شده این آهنگ، والا من هنوز حتی یه قسمت از سریالش رو هم ندیدم و تازه اسمش و تو وبلاگتون دیدم.
ولی آشنایی من با این آهنگ از مسابقه د وویس ایتالیا بود حدودا سال ۲۰۱۴ اگه اشتباه نکنم ، همون سالی که کریستینا اسکوچا که راهبه بود برنده شد . یه نفر تو اودیشن اون سال این و خوند و منم دانلودش کردم و از اونجا با گروه jet آشنا شدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد