ژاندارک

ژاندارک

tragedy plus comedy equales time
ژاندارک

ژاندارک

tragedy plus comedy equales time

The Domestics

فیلم : The Domestics

محصول سال 2018 آمریکا

کارگردان : مایک پی.نلسون

بازیگران : کیت بوسورث ، تایلر هوچلین ، لانس ردیک ، سونویا میزونو ، دانا گوریر ، توماس فرانسیس مورای ، دیوید دستمالچیان 

ژانر : ترسناک ، هیجان انگیز 



خلاصه داستان : ماه ها پس از اینکه دولت آمریکا حمله شیمیایی روی مردم خودش انجام داده ، جمعیت به دو گروه تقسیم شدند : گروه اول گنگ ها و گروه دوم بازمانده های که خانه هاشون رو از د ست دادند به نام دامستیکس ( اهلی ها ) نامیده میشن و در تلاش برای نجات سرزمین از دست رفته و بی قانون خودشون  هستند. دو نفر از دامستیکس ها زوجی به نام مارک و نینا با بازی تایلر هوچلین و  کیت بوسورث هستند که سعی می کنند سفری امن به سمت میلواکی داشته باشند و فیلم روایت گر  داستان هایی که در حین این سفر براشون پیش میاد تا به مقصد برسند و نشون میده ....

پ.ن : من خودم شخصا طرفدار فیلم های ترسناک هستم و به نظرم این فیلم نماینده خوبی از این ژانر نیست ولی اگه شما طرفدار فیلم هایی مثل اره ، حلقه و فیلم هایی از این سبک نیستید  و فیلم ترسناک رو به ملودرام و دوست دارید احتمالا از این فیلم خوشتون میاد. البته شاید چون من تایلر هوچلین و از سریال  Teen Wolf و کیت بوسورث و از فیلم سینمایی  Straw Dogs به یاد داشتم انتظارم قبل از تماشای فیلم بیشتر از چیزی که باید بود ولی با این حال ارزش یک بار دیدن و داشت .


نظرات 1 + ارسال نظر
زهرا یکشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1399 ساعت 02:25 ق.ظ

مرسی از توضیح و راهنمایی زیباتون

خواهش می کنم ، خوشحالم که توضیحم برای شما مفید بوده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد