ژاندارک

ژاندارک

tragedy plus comedy equales time
ژاندارک

ژاندارک

tragedy plus comedy equales time

سریال خانه سبز

من اعتراض دارم به رنگ سرخ که سوزاننده است ، به آبی که سرده ، به زرد که رنگ جداییه ، به هر رنگی که رنگ روح زندگی توش نیست ، چون به عقیده شخص خود من جناب رئیس ، رنگ روح زندگی سبزه .... فقط سبز !
 

پ.ن : یادش بخیر ، چه سریال خوبی بود مخصوصا بازی خسرو شکیبایی و مهرانه مهین ترابی. حیف که سریال های الان حتی اندازه  یک درصد سریال های اون دوره ارزش دیدن ندارند از بس که بازی ها مصنوعی و فیلم نامه ها آبکی شده... 

نظرات 1 + ارسال نظر
ستاره سه‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1398 ساعت 03:45 ق.ظ http://paeiz66.blogsky.com

دقیقاااا،آدم بعد از گذشتن چند تا قسمت از سریالای الان حتی رغبت نمیکنه پیگیر ادامه سریال بشه

باورتون میشه چی بشه سریال ایرونی ببینم ، یعنی این حجم از تناقض و بازی های سطحی و نمی تونم تحمل کنم. همشون بیرون و تو صفحات مجازیشون یه جور دیگن اونوقت واسه پول بیشتر میان تو تلویزیون با اون شکل و قیافه
ولی در عوض فیلم سینمایی ایرانی نگاه می کنم ، با اینکه سینمایی های الان هم در هر سال بین ده فیلم شاید یه دونشون خوش ساخت باشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد