ژاندارک

ژاندارک

tragedy plus comedy equales time
ژاندارک

ژاندارک

tragedy plus comedy equales time

بی خوابی

مدت هاست که شب ها نمی تونم بخوابم و تا نزدیک صبح بیدارم ، راهکاری پیشنهاد می کنید؟

نظرات 4 + ارسال نظر
ali سه‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1398 ساعت 12:38 ب.ظ http://scenes.blogsky.com

ورزش سنگین در طول روز. بهتر از همه دویدن زیاد. و خلق روتینِ مخصوص خواب. مثلاً از یک ساعتی به بعد تمام دستگاه‌های اسکرین‌دار، موبایل، لپ‌تاپ، تلویزیون و غیره تعطیل. یه کتاب بردار. یه سیب بخور. برو سمت سکون و سکوت و کم‌کم خواب می‌آد سراغت.

متاسفانه مهم ترین دلیلش همین دستگاه های اسکرین دار هست چون من تا ساعات پایانی شب در حال فیلم دیدن هستم. اگه این عادت و ترک کنم احتمالا روند خوابم درست میشه

Joy سه‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1398 ساعت 04:12 ق.ظ

توو یوتوب فیلم ببین.

فیلم دیدن و هستم همیشه. ولی باز ممنون که گفتین

آلن چهارشنبه 5 تیر‌ماه سال 1398 ساعت 04:16 ب.ظ

سعی کن بخوابی

ممنون از راهنمایی جامع و کاملت

علیرضا دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1398 ساعت 11:15 ق.ظ http://www.streetboy.blogsky.com

تنها راهش اینه سعی کنی مشکلاتت رو یا حل کنی یا بهشون فکر نکنی

می دونم ولی فکر نکردن به مشکلاتی که بیشترشون هم دست خودم نیست واقعا مشکل. چون ذهن من اصلا خاموشی نداره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد