ژاندارک

ژاندارک

tragedy plus comedy equales time
ژاندارک

ژاندارک

tragedy plus comedy equales time

شغل جدید

چند روزی میشه که وارد یه محل کار جدید شدم ، فعلا چون دوره آموزشیه هنوز هیچی مشخص نیس که قبولم کنن یا نه و شاید شرایطشون باهام جور نباشه. فعلا که محیط بد نیس ولی خب تفاوت طرز فکر و رفتاری آدمایی که دارم می بینم خیلی زیاده و اگه باهاشون همکار شم باید از خیلی رفتاراشون چشم پوشی کنم تا بتونم کارمو انجام بدم. حالا اگه همه چیز جور شد میام احتمالا بیشتر اینجا میام مطلب می نویسم. فعلا 

پ. ن : ممکن دیر به دیر اینجا بیام ولی خیالتون راحت نظرات خونده میشه

نظرات 2 + ارسال نظر
سعید یکشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1396 ساعت 05:47 ق.ظ http://anti-efsha.blogsky.com

سلام. می دونستی اسم ژاندارک، ژوان یا ژان بوده؟ دارک، اشاره به محل تولدشه.

سلام.اولا ممنون بابت نظرتون ؛ دوما بله در جریان هستم. ولی کلا ترجیح دادم از ترکیب ژاندارک استفاده کنم.

beny20 شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1396 ساعت 07:10 ب.ظ http://beny20.blogsky.com

سلام ، شاید تا یه مدت سخت باشه ،
ولی خب عادت می کنی ،
اوضاع کار مملکت خیلی خراب شده ،
باید قدر موقعیت ها رو بیشتر دونست

سلام. آره خب ، تو دوره آموزشی که فرش قرمز برام پهن نمیکنن میدونم. واقعا اوضاع کار و مخصوصا پیدا کردن کارخیلی خرابه ، من خودم الان نزدیک ۲ سالی میشه که دنبال یه کار مناسب بودم. امیدوارم این موقعیتی که توش هستم روز به روز بهتر بشه . و همینطور همه کسایی که دنبال کار هستن یه کار خوب پیدا کنن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد