ژاندارک

ژاندارک

tragedy plus comedy equales time
ژاندارک

ژاندارک

tragedy plus comedy equales time

یورو 2016

خب، چه روزای خوبیه.

دوباره بازی های یورو شروع شده و کل کل بین طرفداران فوتبال به راهه.

فک کنم نیازی به این نباشه که دوباره تکرار کنم طرفدار اسپانیا هستم.می دونم الان باز یه سری از دوستان میان می گن : از این طرفدارای تیم جدید اسپانیا هستی، از اینایی که وقتی تو جام جهانی و یورو پشت سر هم جام و بردن ترجیح دادی بگی اسپانیا.

پاسخ 1000 بار به این افراد: من از 7-6 سالگی طرفدار اسپانیا بودم و با همه نقاط ضعف و قوتش این تیم و قبول دارم.حالا اینکه شما طرفدار آلمان و انگلستان و ایتالیا و پرتغال هستید دلیل نمی شه که منم باشه.انتقاد و کل کل خوب و منطقی و قبول دارم نه طرفداری کورکورانه.حتما اگه اسپانیا بد بازی کنه میام ازش انتقاد می کنم، ولی منطقی.امیدوارم فردا بازیشون مقابل چک خوب پیش بره و برنده بشن.

تو یه مسابقه پیش بینی ثبت نام کردم و اونجا گفتم 3-1 بازی و می برن

پ.ن: یاد بگیریم به عقاید هم تو هر زمینه ای احترام بزاریم چه تو ورزش، چه هنر، چه مذهب و حتی فرهنگ و نوع لباس پوشیدن

نظرات 5 + ارسال نظر
لاسر یکشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 07:10 ب.ظ http://patooghma.blogfa.com/author/forgame3

اوه،از شدت هیجانم نسبت به شما پاک یادم رفت سلام کنم، معذرت میخوام، تازه یادم اومد.
سلام آویشن، اومیدوارم سالم باشی.

موردی نداره.
دوباره سلام

لاسر یکشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 03:28 ب.ظ http://patooghma.blogfa.com/author/forgame3

قریب به سه سال پیش بود که شما برای پست‌های من نظر می‌ذاشتید، من هم طبق همین مهربانیِ شما، بارها وبلاگتون رو دیدم اما نظر نمی‌دادم :) دلم می‌خواست از اون زمان کمی بگذره تا من یادآوری کنم که هنوز به یادتون هستم و البته الانم این کامنت به عنوان نظر نیست، داشتم پست‌های قبلن خودم رو میدیدم که اسم شمارو تو کامنتها مشاهده و مجدد به یادتون افتادم و دلم خواست براتون کامنت بذارم و براتون آرزوی سلامت و آرامش کنم..
چیزی بیشتر از این نیست، خلاصه اینکه ( اگه چند ساله دیگه وبلاگتون رو دیدم :) )، امیدوارم همچنان سرپا باشید.

به به همکار قدیمی.از این طرفا.راه گم کردین
خداییش ولی چه دورانی بود که هر روز پاتوق ما رو آپدیت می کردیم..
منم امیدوارم همه دوستان وبلاگ نویس همیشه هر جایی که هستن به نوشتن ادامه بدن

سایه سه‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 10:48 ب.ظ http://cerebralcortex.blogsky.com

اولین بار که مسابقات یورو رو دیدم بچه بودم.کلی ذوق داشتم! حتا یادم نیست اون موقع کی قهرمان شد اما به نظرم همشون خوب بازی میکنن و باز به نظرم سطح بازی های یورو از جام جهانی بالا تره

موافقم.کلا کلاس کاری یورو یه چیز دیگه هست

فراز دوشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 09:02 ب.ظ http://horrorfilm.blogsky.com

خیلیا طرفدارشن تشخیص طرفدار واقعی از طرفدار احساسی و زود گذر واقعا مشکل شده و نیاز به دروغ سنج داره

مشکلی نیست.من حاضرم تست بدم

مگهان سه‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 04:51 ق.ظ

اصلا چه ایرادی داره یکی طرفدار تیمهای قوی بشه؟!؟
اینکه تو از اول طرفدار اسپانیا بودی بر من آشکاره! :دی


ولی من از اونام که هر زمان استقالا خوب بازی کنه و مربیش خوب باشه استقلالیم، و هر وقت پرسپولیس خوب باشه پرسپولیسی:|

قربون آدم چیز فهم
درود بر تو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد