ژاندارک

ژاندارک

tragedy plus comedy equales time
ژاندارک

ژاندارک

tragedy plus comedy equales time

طبیعت گردی به سبک گیلانی

هفته گذشته با یک سری از دوستان تصمیم گرفتیم به ارتفاعات ماسال  که منطقه اولسلابلانکا نام داره سری بزنیم و روز جمعه رو اونجا سپری کنیم.

چه روز فوق العاده ای بود.

هوای عالی، آرامش محیط، جو صمیمی بچه ها ، موسیقی همه کمک کرد که روز به خوبی طی بشه.

درسته ماشینی که به همراهش سفر کردیم کمی تا قسمتی قدیمی بود و راننده هم به دلیل کهولت سن از سرو صدای زیاد ما کمی عصبانی شده بود ولی با این وجود هیچ چیز نتونست اون روز انرژی خوب و از ما بگیره.

یکی از بهترین بخش های اون روز بازی پانتومیم بود که من قبل از بازی هم می دونستم توانایی بازیگریم فوق العاده کمه و اون روز 100% این موضوع ثابت شد بهم.واقعا چرا بعضی افراد انقدر تو بازی پانتومیم خوب هستن که حد نداره؟!!!!!

و سوال مهم تر من که آدم خجالتی نیستم پس چرا وقت پانتومیم گند می زنم به بازی و باعث باختن تیممون می شم؟

اصن خیلی هم خوبم.مشکل از تیم حریف بود.آخه فساد اقتصادی هم شد کلمه؟؟؟؟با این انتخاباشووون .... بعد از کلمات انتخابی ما ایراد می گرفتن

پ.ن: این هفته هم قراره با یه اکیپ مشابه بریم دشت شقایق فقط امیدوارم اوضاع آب و هوا خوب باشه و یهو اون روز بارون نیاد. 


نظرات 3 + ارسال نظر
نجوا یکشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 11:22 ب.ظ http://greennajva.blogsky.com

چقد سفر و گردش دوس دارم . هوایی شدم بد . کاش جور شه بعد امتحانا تلافی کنم حسابی . هوا رو هم سرچ کن واس اون روز ااین چطوره .

من به عنوان یه گیلانی می تونم بگم اگه فرصت و وقت آزاد داشته باشم دلم میخواد هر هفته بزنم به دل طبیعت ولی خب متاسفانه کارای روزمره این زمان و در اختیارم نمی زاره.
هوا رو اکثر اوقات از سایت نگاه می کنم، گرچه بارونم بیاد بازم من از بیرون رفتن منصرف نمی شم
امیدوارم فرصت داشته باشی برای گردش اونم تو این فصل

مترسک یکشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 08:23 ق.ظ http://1matarsak.com/

من خوراکم پانتومیمه اما آخه فساد اقتصادی هم شد موضوع؟ خدایی نمی‌شه درآوردش :/

می بینی مترسک
الکی به من برچسب خنگی چسبوندن

روشنا چهارشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 04:03 ب.ظ

سلام . لطفا در نظر سنجی وبلاگ شرکت کنید. اگر 25 ساله بودم...
n70.persianblog.ir
ممنون

باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد