ژاندارک

ژاندارک

tragedy plus comedy equales time
ژاندارک

ژاندارک

tragedy plus comedy equales time

Stay-2005


کالپپر(نائومی واتس): هیچ میدونستی وقتی رفتم دراز کشیدم تو وان حموم، دو تا تیغ با خودم برده بودم؟ میدونی چرا؟ برای اینکه وقتی خونریزی شروع شد و ضعیف شدم و دستام شل شد، اگه یه وقت تیغ از دستم افتاد، کارم نصفه نمونه. میتونی تصور کنی؟ میتونی تصور کنی یه نفر چقدر میتونه از زندگی متنفر باشه که برای خودکشی یه تیغ زاپاس برداره؟

نظرات 7 + ارسال نظر
لاست استریت دوشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 02:39 ق.ظ http://mehran.blogsky.com

اوه لعنتی. من دیوونه ی این فیلم بودم. دیالوگ هاش... بازی خونسرد رایان گاسلینگ...

چه جالب.کلا رایان گاسلینک کارش معرکه است تو هر فیلمی که بازی کرده،همچنین همین فیلم

تراویس پنج‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 05:29 ب.ظ http://travisbickle.blogsky.com/

من این فیلم رو چند بار دیدم و همیشه آخرش هم گوگیجه میگیرم که چی شد.اون پسره مرد؟نمرد؟خودش رو از پل پرت کرد پایین؟
ولی در کل فیلم خوبیه.

واقعا
اره.کارگردان خوبی هم داره
هنری اگه منظورته باید بگم مرد

zahraa چهارشنبه 17 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 10:43 ب.ظ http://dr-coffe.blogsky.com

اینو ندیدم ولی دیالوگش رو قبلا دیده بودم و خیلی دوست دارم

سهیلا سه‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 01:05 ب.ظ http://rooz-2020.blogsky.com

من اگه بودم سه تا تیغ برمیداشتم
بهرحال احتیاط شرط عقله عامو...

ای وای شما هم

rejection دوشنبه 15 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 09:22 ب.ظ

چقدر این دیالوگایی که مینویسی قشنگن دوسشون دارم :)
این فیلم و ندیدم
الان دلم خواست ببینمش :(

قربونت برم قابلی نداره

آره حتما ببین

شادی دوشنبه 15 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 07:38 ب.ظ

نوامی واتس تو فیلم 21 گرم عااااالی بود. چقدر با این فیلم اشک ریختم

آره فیلم خوبی بود

شادی دوشنبه 15 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 03:10 ب.ظ

من عاشق رایان گاسلینگم. فیلم blue valentine اش رو ببین اگه داشتی، خیلی خوبه . این فیلم رو هم دوس داشتم.

من نیز همچنین البته تو این سکانس اوان مک گرگور مقابل نوامی واتس نشسته.
فک کن ندیده باشم.بازیش مقابل میشل ویلیامز محشر بود. جزو فیلماییه که خیلی دوست دارم، کلا بیشتر کارای رایان گاسلینگ و دوست دارم نمونشو قبلا هم دیدی همین جا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد