ژاندارک

ژاندارک

tragedy plus comedy equales time
ژاندارک

ژاندارک

tragedy plus comedy equales time

گمشده

بچه ها کسی این دی وی دی فیلم The Notebook من و ندیده؟

آخه از صبح کل کیفامو زیر و رو کردم ولی انگاری آب شده رفته زیر زمین حالا اگه خودم میخواستم باز بشینم ببینم مهم نبود.جاش یه فیلم دیگه می دیدم، ولی آخه این و واسه یکی از دوستای خیلی خیلی صمیمی و خوبم میخوام.

بیچاره شدم بچه ها ، نکنه به کسی قرض دادم و فراموش کردم؟جوانی کجایی که یادت بخیر، دو روز دیگه علاوه بر قرص آلپرازولام باید برم یه سمعک هم واسه خودم بگیرم از بس پیر و فرتوت شدم.

از یابنده ی این فیلم تقاضا میکنم بیاد زودتر پس بده والا کاریش ندارم، حتی حاضرم جای این فیلم یه سری کامل سریال فرندز و آلیاس هم بهش بدم قول می دم

 فقط هرکی برداشته زود بیاره، که اینجا یه خونواده دل نگران گمشدشون هستن

موزیکی که دارم گوش میدم:

Rixton - Me and My broken heart



نظرات 22 + ارسال نظر
آنا شنبه 6 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 11:03 ق.ظ http://aamiin.blogsky.com/

حالا من یاد گرفتم اگر صفحه نظرات را ببندی یا رفرش کنی درست می شه. این بار امتحان کن.

منم همینکارو میکنم وگرنه که اصلا نمیشه نظر و ارسال کرد

جلبک خاتون جمعه 5 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 07:04 ب.ظ http://zendegiejolbakieman.blogsky.com

نه والا منم همون مدلی ام...
البته جلبک ها بعضیاشون موجودات پرسلولی هستن ها؟
علی ای حال ما روی جلبکا حساسیم،
دفعه ی دیگ بر خورد جدی میشه ها؟ گفته باشم...
:))))
آویشنک جان...
باید بیشتر بشناسمت تا بهت بگم....
مثلا یه چیزی تو مایه های کوالا :)))

در جریانم،سیانوباکترها بیشتر تک سلولین و بقیه جلبکها پر سلولی(الکی مثلا اینجا کلاس زیست شناسیه)
ولی من اون حرف و که تو وبلاگتون نوشتم منظورم این نبود که شما آیکیتون کمه.دیدن اسمتون من و یاد یه دوست خیلی خوب میندازه،شاید نباید باهاتون اینقدر شوخی میکردم شرمنده ولی من با آدمایی که احساس راحتی کنم اینجوری حرف می زنم حالا اگه شما خوشتون نمیاد باشه دیگه تکرار نمیشه
من و فک کنم تا حدودی از رو نوشته هام میتونید بشناسین و من همچنان منتظر یه اسم خلاقانه از طرف شمام جلبک خاتون
کوالا هم خوبه سلام دارهالان به حالت پاندای چسبیده به تخت تبدیل شده البته

جلبک خاتون جمعه 5 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 06:12 ب.ظ http://zendegiejolbakieman.blogsky.com

من که کلا هر چی تو زندگیم ضربه خوردم از دوست بوده!
بدبختانه ادم رفیق بازی هم هستم شدییید...ادم نمیشم!
خخخ...

من ضربه نخوردم از دوستام به اون شکل فقط گاهی زیادی شاید از بعضی افراد چه دوست چه غریبه توقع داشتم.
منم آدم رفیق بازیم،یعنی واسشون حاضرم هر کاریرانجام بدم

آنا جمعه 5 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 11:02 ق.ظ http://aamiin.blogsky.com/

من فیلمشو ندیدم. نمی دونستم فیلمشو ساختن. اما کتابش ... اون قسمتی که نامه گرت بعد از مرگش می رسه که می خواسته برگرده. چقدر من گریه کردم براشون. یعنی ده تا روضه گوش می دادم این قدر گریه نمی کردم.
بمیره این کد تصویری که پاک گند زد به احساساتم!

آره اون سکانسش خیلی ناراحت کننده بود
این کد تصویری همش باعث عذابه.کاش بلاگ اسکای این کد و حذف کنه دیگه اینقدر سختی نکشیم.گاهی آدم مجبوره 50 تا کد و امتحان کنه تا یه پیام دوخطی ارسال بشه

مگهان جمعه 5 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 02:45 ق.ظ

دختررر !
خجالت کشیدم ، بی خیال واقعا و من نمی خوامش اصلا... حالا باید ماجراش رو هم بنویسی که چرا می خوام ببینم !!!

+ فیل خیلی بانمکه و من رو یاد هولدن می ندازه :دی

خجالت و که من باید بکشم با این ماجرا ها.نه دیگه دیدی که سکرت بودن داستان و نگه داشتم خوانندگان وبلاگ بمونن تو خماریحالا واسه تشویش اذهان عمومی مثلا
نمیدونم حالا فیل پر رو نشه از این تعریف من ولی هولدن کلا شخصیتش متفاوت بود ازونایی بود که همش حس میکردم تو وبلاگش داریم کل کل میکنیم و بهم تیکه میندازیم.من خودم آدمایی که شوخی میکنن به نظرم جالبتر از آدمهایی هستن که جبهه میگیرن.
نیس خودم خل و چلم ،دنبال دوستای خل و چلم میگردم دیگه تو که من و میشناسی

آنا پنج‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 04:18 ب.ظ http://aamiin.blogsky.com/

کتاب پیغامی در بطری را خوندی؟ از همین آقای اسپارکس؟

نه فیلمش و دیدم.گفتم که از 11 تا کتاب معروفش که تبدیل به فیلم شده غیر از دوتای آخری بقیه رو دیدم

phil چهارشنبه 3 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 05:34 ب.ظ http://philsoap.blogsky.com

چرا دست منه مبلغ پانصدهزار تومن برام واریز کن برات میارمش.
5022291023632910بانک پاسارگاد

حرکتت عالی بود.من و یاد پسر عمم انداختی با نوشتن شماره حساب

جلبک خاتون چهارشنبه 3 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 02:59 ب.ظ http://zendegiejolbakieman.blogsky.com


منم یه دوستی دارم کلا ینی امتحاناشو که میده در به در دنبال فیلم میگرده که ببینه....
کچلمون کرد از بس گفت بچه ها راستی سیزن جدید این فیلمه اومد یا نه؟
یه مدت خو گیر داده بود به ومپایر!
Www.zendegiejolbaki.blogfa.com

الهی
ولی ماجرای دوست من جداست چون خیلی واسم آدم مهمیه.تازه جدای از این من خودم بهش پیشنهاد دادم فیلم بدم ببینه.
در کل خیلی دوست دارم به دوستام فیلم و موزیک بدم گوش کنن و ببینن

جلبک خاتون چهارشنبه 3 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 02:55 ب.ظ http://zendegiejolbakieman.blogsky.com

به به...پس اینجا هم یه کوالا داریم!
در نتیجه آویشن ها چون از تیره ی سبزیجات هستند اگه برن توی اقیانوس به نوعی جلبک کوالا مانند تبدیل میشن...
خوش اومدین راستی! به اقیانوس من،...
انشالله ننه آویشن سالم و سلامت باشن، مادر من چن سال پیش فوت کردن....
Www.zendegiejolbaki.blogfa.com

بله از نوع مرغوبشم داریم
شاید،نمیدونم.اینجوری که اگه باشه پس من و شما فامیل همدیگه میشیم
ممنون.شما هم خوش اومدین
قربونتون برم.خدا روحشون رو شاد کنه

آنا چهارشنبه 3 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 12:25 ب.ظ http://aamiin.blogsky.com/

نمی گم فیلمش بده. می گم کتابش بهتره. کلا اسپارکس یک نویسنده خیلی ملودراماتیک هست. برای روضه خونی ها عاشقی خیلی خوبه. یعنی یک کتاب ننوشته این عشاق بدبخت در اون به خوبی و خوشی زندگی کنند.

دقیقا.اتفاقا دیروز که پیغامتون رو خوندم داشتم فکر میکردم از کتابای این بشر 11 تا فیلم ساختن تا حالا که غیر 2 تای آخریش: the longest ride و the choice
که مطمءنم این دوتام مثل قبلیا داستان یه عشق پر از مشکلاته و اینکه دو طرف تو موقعیتی هستن که نم بیتونن با هم باشن.ولی کلا یه جورایی حس رمانتیک فیلماش واقعیه،آدم حسش میکنه،من که حداقل خوشم اومده و دیدم فیلماشو

خاخور سه‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 05:15 ب.ظ

منم ندیدم
ببین جودی بر نداشته
خانم آویشن شما اشک می ریزی....اینجا پراز...عطر باران خورد....آویشن میاد

خاخور جان توصیه میکنم حتما ببینید چون خیلی قشنگه داستانش
پس فضا عرفانی و خوشمزه شده با عطر من
نه جودی بر نداشته
ببود،خودم آلزایمر گرفته بودم یادم رفته بود اصن رو هارده فیلم نه رو دی وی دی

مفید سه‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 04:01 ب.ظ

راستی پرا پیام خصوصی نداره قالبت؟ شاید ادم دلش خواست خصوصی حرفی بزنه. ای بابا همین کارا رو کردین آدم حرفش تو گلوش میمونه دیگه.

خب مشکلش چیه؟شما هر سوالی دارین میتونید همینجا تو قسمت نظرات بپرسین من جواب میدم.

مفید سه‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 03:59 ب.ظ

این سریاله یا سینماییه؟ اگه سریاله بهم میگی تمش چی هست و از چه ژانریه؟ چند قسمته و ...

فیلم سینمایی هست.ژانرش هم درام-رمانتیکه.از روی یه رمان به همین اسم ساخته شده.محصول سال 2004 آمریکاست و بازیگران نقش اولش رایان گازلینگ و ریچل مک آدامز هستن.

آنا سه‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 01:01 ب.ظ http://aamiin.blogsky.com/

به نظر من کتابش خیلی بهتر از فیلمشه ... همینو به دوستت هم بگو راضیش کن فیلمه ارزش دیدن نداره.

من کتابشو خودم نخوندم آنا جون ولی ازونجآی که یادم میاد همه ی نقدها مثبت بود راجب اقتباسی که از کتاب نیکولاس اسپارک انجام شده ولی چشم حتما به دوستم میگم گرچه دوستم به یه دلیلی مایل هست حتما فیلم و ببینه ولی به گفته ی شما من کتاب رو هم بهش توصیه میکنم.مرسی بابت پیشنهادتون

آلبالو سه‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 07:28 ق.ظ http://albalou.blogsky.com/

ع اینجاست!

از اون فیلماست که در شرایط روحی ای که دارم ببینم زررر زررر آبغوره میگیرم!!

ولی امشب دانلود میکنم میبینم دوباره!
خودآزاری دارم!

پیدا شد آلبالوی مهربون
آره این فیلمای رمانتیک بدجوری با احساسات آدم بازی میکنه.
حیف اینجا نیستید وگرنه فایلشو بهتون میدادم که دیگه نیوفتین تو زحمت واسه دانلودش
ولی به نظرم خودآزاری از نوع فیلم دیدن یکی از بهترین انواع خودآزاریه.من که خودم طرفدارشمپس تنها نیستید

بهامین سه‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 01:49 ق.ظ http://notbook-man.blogfa.com/

سلام عزیزم
شرمنده من ندیدم

سلام بهامین.دشمنت شرمنده دختر

خزنده سه‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 01:15 ق.ظ

من می تونم برات تعریف کنم اگه خواستی

البته صحنه هاش سانسور خواهد شد

هزینه ش هم 2000 تومن عادی، 5000 تومن با کیفیت تعریف HD

واریز به حساب

خسته نباشی واقعا.میگم یه وقت ضرر نکنی اینقدر ارزون میگیری
خودم فردا از رو هارد واسش میریزم رو فلش تازه کیفیتشم بلو ری هست بعله

یوسف دوشنبه 1 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 11:37 ب.ظ http://singinginthewind.blogsky.com

چه عجب یه پست جدید از شما دیدیم.

دیگه دوستان گفتن خیلی وقته چیزی ننوشتم منم یه پست گذاشتم حالا نیس که خیلی دست به قلمم خوبه از اون لحاظ

چوپان دوشنبه 1 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 10:02 ب.ظ

نکنه مثل من در یک سیر تحول اعتقادی همشونو ریختی دم در

خدا اون روز و نیاره.من حتی فایلای قدیمی آهنگا و فیلمای دوره نوجوونی و از اون مهمتر هارد پی سی عهد دقیانوسی خودم و نگه داشتم.دیگه شما ببین کی هستم من

شادی دوشنبه 1 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 08:04 ب.ظ http://citrusflower.blogsky.com/

وای سریال کامل فریندز و آلیاس؟ چه پیشنهاد عاااالییییییی. کاش من دی وی دیش رو داشتم برات پست می کردم.

شادی اگه رشت بودی حتما برات سریال و فیلم میاوردم که ببینی
اون فیلم مفقودالاثر رو هم الان یه چیزی یادم اومد اونم اینکه احتمال داره تو یکی از هاردام باشه.فردا چک میکنم و به احتمال زیاد پیدا میشه

تارا دوشنبه 1 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 02:56 ب.ظ http://dokhtarekhoone.persianblog.ir

چرا من دیدمش گذاشتیش توی کشوی سومیه دراورت لای روسریهات

نه تارا جون.کاش اونجا بود.همشون تو کمد بالایی اتاقم بود ولی الان نیست.
خیلی بد شد جلوی دوستم خیلی شرمنده میشم

علی دوشنبه 1 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 02:50 ب.ظ

با سلام و عرض خسته نباشید خدمت وبلاگ عزیز
از شما به دعوت میکنم یه سری به وبلاگ من بزنید.
متشکرم
http://e-business2015.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد