ژاندارک

ژاندارک

tragedy plus comedy equales time
ژاندارک

ژاندارک

tragedy plus comedy equales time

من یک معتاد به نوستالژیکم .....

عاشق تیتراژ آنشرلی بودم :


"آنه تکرار غریبانه روزهایت چگونه گذشت؟

وقتی روشنی مه چشهایت در پشت پرده های مه آلود پنهان بود

... با من بگو از لحظه های مبهم کودکیت ،

از تنهایی معصومانه دستهایت .

آیا می دانی در هجوم دردها و غم هایت

و در گیر و دار ملال آور دوران زندگیت

حقیقت زلالی دریاچه ی نقره ای نهفته بود؟

"آنه" اکنون آمده ام تا دستهایت را به پنجه طلایی خورشید دوستی بسپاری ،

در آبی بیکران مهربانیها به پروازدرآوری

 و اینک "آنه" شکفتن و سبز شدن در انتظار توست....!!!!!

نظرات 12 + ارسال نظر
... سه‌شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1399 ساعت 02:59 ب.ظ

آنه خیلی خاصه خیلی عجیبه آنه تو زندگی من خیلی تاثیر داشته و داره من عاشقانه دوستش دارم...

چه خوب، برای من هم همیشه خاص بوده و هست

nila69 سه‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 12:01 ب.ظ http://10188.mihanblog.com

آخی... عاشق آنشرلی بودم: -)
تکرار غریبانه دستانت...

اینجور که داره پیش میره همه عاشق آنشرلی بودن

خاخور شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 08:22 ق.ظ

مچکرم از خوش آمد گویی تون خانم آویشن :):-*
بابا لنگ دراز دقیقن من و ولاکون باقی ماجرایه
بله خیلی خیلی خوشم اومده عسک

قربونتون برم خاخور جان
به به پس شما هم طرفدار بابا لنگ دراز بودین چه عالی
خوشحالم که خوشتون اومده.قابلتون رو نداره

همطاف یلنیز شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 04:57 ق.ظ http://forushgaheman-shoma.blogsky.com/

سلام سلام
آن... جودی ابوت... زنان کوچک...
یادمه جودی رو جمعه ها نشون می داد.
.
از کارتون ها ice age رو نام نبردی ها این سالها... تکرارش رو بارها تماشا کردم و کیف کردم و البته ماداگاسکار رو هم دوست داشتم...

سلام
چه خوب روزش یادتون مونده
عصر یخبندان که فوق العادست. من ولی فقط چندتا رو نام بردم در جواب کامنت آنا جون وگرنه انیمیشن خوب زیاد ساخته شده تو این سالها.

خانم توت فرنگی جمعه 29 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 01:44 ب.ظ http://pasazvesal.blogsky.com

آنه شرلی.... یه طوری شدم با خوندن این متن
متیو مرد من انقدر گریه کردمممم که نگوووو

منم انگار که با هر قسمتش زندگی میکردم.دست نویسندش درد نکنه واسه نوشتن این داستان خوب

خاتون جمعه 29 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 12:08 ب.ظ http://bakhtekhabaloodeman.blogsky.com

سلام .من با اینکه دهه شصتی هستماااا اما اینقدر کم یادم میاد کارتون های اون موقع رو
ولی این آهنگ اول آنشرلی رو یادم میاد و اینکه خواهرم هم مثل شما هر از گاهی این متن رو میخونه.

سلام
خب این که اشکالی نداره،منم شاید چون کارتونای قدیمی و دوباره دیدم یادم مونده.
ولی خوبه که آنشرلی و یادتون مونده

آنا جمعه 29 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 11:52 ق.ظ http://aamiin.blogsky.com/

کارتون من هم خیلی دوست دارم. جدیدا چه کارتونی دیدی که دوست داشتی؟

چه عالی
من بین کارتونای این چندسال از همه بیشتر از despicable me خوشم اومده و rango و madagascar

شادی جمعه 29 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 11:00 ق.ظ http://citrusflower.blogsky.com/

عاااالیه. مخصوصا با اون صدا

آره خیلی

چوپان جمعه 29 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 12:16 ق.ظ

همه هشتادتا پیام شما رو خوندم.. ممنون از حضورت.
من هم عاشق آنه و اون موسیقی جورج مایکل بودم. برای سالها فکر میکردم زیباترین موسیقی دنیاست. و این بیشتر به دلیل ارتباطی بود که بین آنه و من بود.
اگر حوصله داشتی، میتونی آنه رو توی آرشیوهای سال 90 و 91 بشناسی.

هشتادتارو خوب اومدین شرمنده اگه اینقدر زیاد بود
برای من هنوز یکی از بهترین موسیقی هاست چون من و یاد کلاس زبان خوبم و استادی که خیلی چیزا بهمون یاد داد و کلی رفاقتای موندگار میندازه.
آنه یه جورایی شخصیتش اونجاهایی که تخیلشون و به کار مینداخت خیلی مشابه منه،نه اینکه همیشه اینجوری باشم ولی کلا قوه تخیلم خوب کار میکنه
حوصلشو که دارم منتهی وقتشو تا یکشنبه که آخرین امتحانمه ندارم.ولی حتما به آرشیوتون نگاه میکنم .
مرسی واسه نظرتون

آنا پنج‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 07:24 ب.ظ http://aamiin.blogsky.com/

آخی عزیزم ... بچه بودی اینو می گذاشت نه؟!

آره آنا جون.
البته من الانم انیمیشن زیاد نگاه میکنم و کودک درونم و زنده نگه داشتم.ولی خب انیمیشنایی که الان میبینم با اون دوران خیلی فرق داره.ظاهرشون جذابتره و درام انیمیشنای قدیم یه چیز دیگه بود.

خاخور پنج‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 05:05 ب.ظ

آخ آخ.....آنه...من همش گریه می کردم....الانم اشکمو درآوردیT_TT_T
سلام خانم آویشن عزیز:):-*
عاشق عکس پروفایل تون شدماااB-)
وبتونم قشنگههه....موفق باشی عزیزم :)

سلام خاخور جان.خوش اومدی،صفا آوردی
این وبلاگ ما که قابل به تعریف نیست
شرمنده اگه خاطرات کودکیتون زنده شد،ولی من خودم خیلی این کارتون و دوست داشتم البته در کنار بابالنگ دراز و زنان کوچک
عکس پروفایلم در واقع شکل شماتیک انیمیشنی خودمه چون همش هدفون و هندزفری به گوشم.خوشحالم که خوشتون اومده

کمیب پنج‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 02:00 ب.ظ http://www.komaib.blogsky.com

سلام منم آنشرلی رو دوسداشتم
اصلا عاشق آهنگ گوش دادنم
خخخخخخخیلی
راسی وبت خوشکله

سلام
فکر کنم بیشتر دهه 60 یا به آنشرلی و مزرعه ی گرین گیبلز ارادت ویژه ای دارن
خوبه که موزیک گوش میدی
ممنونم.حالا یه وبلاگ معمولیه.
مرسی واسه نظرت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد