ژاندارک

ژاندارک

tragedy plus comedy equales time
ژاندارک

ژاندارک

tragedy plus comedy equales time

بودن یا نبودن؟


دلم به حال پروانه ها می سوزد وقتی چراغ را خاموش می کنم و به حال خفاش ها وقتی چراغ را روشن میکنم.

نمی شود قدمی برداشت بدون آن که کسی برنجد؟


مارین سورسکو

نظرات 3 + ارسال نظر
خاخور یکشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 07:00 ب.ظ

پروانه
بی پروا
به آتش می زند
ما بی شهامت پروانگی
اندیشه هزار آری ونه درسر
پروا داریم از عشق
وفقط
دوستدار نقش آتشیم
نام پروانه را حتما
یک شاعر بر او نهاده است :
پروا ،نه!
سید علی صالحی
.............................
فدا مدا آویشن جون
منم رشته شما رو...وصد البته شخصیت شما رو دوست دارم
بله مبهوت طبیعت و آفریدگار هستی

مرسی خاخور جان خیلی زیبا بود این متن
امیدوارم همیشه سلامت باشید.
هم رشتم و هم خودم قابل شمارو نداریم
واقعا مبهوت این طبیعتم

خاخور یکشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 05:25 ب.ظ

بلی بلی....متوجه بودم. وممنونمم از پاسخ تون:)

قربونتون برم خاخور جان
جالب اینجاست در کل زمان گذروندن رشته ای که میخونم باید 16 واحد فقط حشره شناسی پاس کنم که البته بیشترشو گذروندم.و جالبترش اینجاست که یکی از راسته هایی که خیلی زیاد بهش علاقه دارم و از یادگیریش سیر نمیشم راسته ی پروانه هاست .واقعا زیبا و بی نظیرن و بعضیاشون اینقدر خوش رنگ هستن آدم مات و مبهوت میشه از وجود این رنگ تو طبیعت

[ بدون نام ] شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 10:12 ب.ظ

دل من هم برای پروانه ها می سوزه....اینقدر هم پروانه دوس دارم...خصوصااطلسی رنگش

پروانه در این متن به صورت استعاره به کار رفته بود ولی خوبه که به پروانه ها علاقه مندین چون دنیای متنوعی دارند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد