ژاندارک

ژاندارک

tragedy plus comedy equales time
ژاندارک

ژاندارک

tragedy plus comedy equales time

اولین امتحان

1 ساعته رسیدم خونه . امروز امتحان آفات میوه با دکتر ب. داشتم ، امتحانش خیلی سخت بود و کلا سبک سوالاش و نسبت به ترم های پیش کامل عوض کرده بود.بیشتر بچه ها بد داده بودن ، منم هرچیزی که تو جزوه مرتبط با سوالاش تو ذهنم بود رو روی برگه نوشتم.دوستم بهم میگفت من اگه جای استاد بودم کمتر از 18 بهت نمیدادم گرچه به شوخی گفت چون خودش استاد ب. رو میشناسه منم گفتم : 18 نمیخوام ، به ما 10 بده مجبور نباشیم سال دیگه دوباره این درس و برداریم (بعله این درسم جزو درسایی هست که سالی 1 بار ارائه میشه و از خصوصیات رشته ی ما هم هست).

بگذریم بچه ها هرچی موندن که با استاد صحبت کنن خبری نشد آخرشم فهمیدیم استاد از دانشگاه رفتن و نیستن و حتی اگر هم بودن با حرف که کسی و پاس نمیکردن ( بچه های سال پایینیمون هنوز یکم توهم دارن اخلاق استادا نیومده دستشون).

ولی خداییش این استاد ما دلتون نخواد سوال طرح کرده بود باقلوا.فکر کنم دیده بود این هفته نزدیک به کنکوریم میخواست خاطرات قدیمی برامون زنده بشه ما هم که همه بچه درسخون چه شود اشک ذوق تو چشمامون جمع شد با دیدن این سوالات تا این حد راحت و آسون

دیگه هرچی که بود گذشت فقط امیدوارم لطفش شامل حال من و دوستان بشه و با فراق بال همه رو پاس کنه.

یه نکته ی جالب چطور مراقب ها ببین یه سر داره از رو موبایل تقلب میزنه موردی نداره و با 2 تا تذکر بیخیال ماجرا میشن ولی تا دیدن چنتا از دخترا دارن صحبت میکنن سریع اومدن برگه هاشون و گرفتن؟!!!!!

تبعیض حتی به اینجاها هم رسیده واقعا.

این بود شروع دوباره ایام امتحانات.امیدوارم بقیه به خیر بگذره

موزیک امروز : GIGI_ Meja Ini


خوش بگذره

نظرات 6 + ارسال نظر
مگهان دوشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 06:52 ق.ظ

مراقب ما آقای 45 ساله ای رو که داشت یواشکی تقلب می کرد از جلسه انداخت بیرون و یه خط قرمز شیکم کشید رو برگه ش و نوشت 0 !!!!!!!!

آره می گم که کلا مراقب های دانشگاه آزاد رشت شاهکارن و متعهد به کارشون طوری که مراقب های دانشگاه گیلان جلوشون کم آوردن

مفید یکشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 12:08 ب.ظ

وای یادش بخیر امتحانای دانشگاه و داستانای دوران دانشجویی. همچین این روزا بگذره. مثل نور.
من با تبعیض مد نظر شما کنار نیومدم. دانشگاه ما کاملن برعکس بود. انقدر که یه دوره وحشتناک اومدن مراقبارو زیاد کردن ولی با یه نیشخند دختر خانوما طرف آب میشد.

فعلا که داره با سرعت لاک پشت میگذره
من منظورم کلی بود نه اینکه همه همینطورن ولی تو دانشکده ی ما حداقل پسرا راحت تقلب میزنن و با زبونشون مراقب هارو خام میکنن نمونش همین ترم سر امتحان همین درس تخصصی که گفتم یه پسری با موبایل کل برگرو پر کرد مراقب هی بهش تذکر داد ولب نه موبایل و گرفت ونه برگه رو.دقیقا زمانی گرفت که امتحان تموم شده بود.همین
وگرنه واسه آدمی مثل من که نه تقلب می کنم و نه عرضشو دارم واسم فرقی نمیکنه مراقب چجوری باشه

بهامین جمعه 22 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 05:54 ب.ظ http://notbook-man.blogfa.com/

موفق باشی عزیزم

مرسی بهامین

تارا چهارشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 04:47 ب.ظ http://dokhtarekhoone.persianblog.ir

سلام آویشن جان امیدوارم همه ی امتحاناتت رو خوب بدی عزیزم
خانومی من الان دیدم که منو لینک کردی ازت ممنونم منم لینکت کردم با اجازه خانوم زودتر اطلاع میدادی زودتر لینک میکردم از آشناییت خوشبختم دوست خوبم:)

سلام تارا جون
خیلی ممنون از لطفتون.من چون وبلاگتون و خوندم و ازش خوشم اومد لینک کردم تا آدرس یادم بمونه چون کلا آلزایمر دارم در هر حال مرسی .
منم از آشناییتون خوشبختم

rejection سه‌شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 08:39 ب.ظ

تازه دیدی پسرا چه تبلیغ برعکسی میکنن؟ که به دخترا استادا نمره میدن و ....
من تو کل دوران دانشگام ندیدم به دخترا نمره الکی بدن ولی پسرا میرفتن با این حل تمرینای استادا دوست میشدن نمره میگرفتن جواب سوال میگرفتن یعنی یه چیزی
آخرش هم با استادا چونه میزدن معدل میگرفتن :/

زیاد مطمئن نباش دیدم استادی که خیلی سخت باشه ولی با حرف زدن هم رام بشه و مثلا آسون صحیح کنه یا ....
انسان موجودی است غیر قابل پیش بینی باور کن :P

دقیقا. البته من منظورم همه نبود چون همیشه یه استثنائاتی وجود داره مثلا الان یه دختری هست که تو یه درس تنها کسی که امتحانشو خوب داد اون بود و جالب اینجاست دقیقا قبل امتحان به یکی از بچه ها گفته بود سوالا از کجاست.یه جورایی همه میگن سوالا رو از قبل میدونسته
کاش مام یکمی حل تمرین داشتیم، صبح تا غروبم اگه تو آزمایشگاه یه لنگه پا بمونیم باز استاد لطف میکنه نمره پاسی نمیده
این استادای ما با حرف نرم نمیشن وگرنه واسه خاط یه لیسانس کا ر بچه هامون به 6-7-8 سال نمی کشید.کلا ریتم دانشکده ما یکمی متفاوته.
انسان آره ولی گاهی بعضی استادا به راحتی آب خوردن انسانیت و زیر پاشون له میکنن

نیلوفر سه‌شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 03:37 ب.ظ http://niloooo71.mihanblog.com/

سایت خوب و پرمحتوایی دارین
8965

ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد