ژاندارک

ژاندارک

tragedy plus comedy equales time
ژاندارک

ژاندارک

tragedy plus comedy equales time

خوب، بد ، زشت

نمیدونم چرا گاهی بعضی آدمها فکر میکنن با بقیه متفاوت هستن.

نمونه ی این افراد تو دانشکده ی ما خیلی زیاد دیده میشه.آدم هایی که گاهی نه تنها از خونواده ی خیلی معروفی هستن، نه توانایی خاصی دارن،نه اونقدر پولدار هستن که تو طبقه ی جداگانه ای از اجتماع قرار بگیرن ،نه ظاهر متفاوتی دارن ونه حتی تو محیط دانشکده خیلی محبوب نیستن.این افراد یکی از مشخصه هایی که دارن تمسخر افراد ضعیف تر و یا گاهی خجالتی تر نسبت به خودشونه.

حالا منظور از ضعیف تر بودن این نیست که نتونن جواب این ها رو بدن ، بلکه گاهی برای دوری کردن از ایجاد تشنج در وضع دانشکده سکوت میکنن.

افرادی که تو این متن مورد نظر من هستن همونهایی هستن که یه روزی باعث گریه یکی از همکلاسی های دختر شدن تا جایی که حتی بعضی پسرهای کلاس شروع کردن به بدگویی کردن و اعتراض نسبت به رفتار این دخترا.

گاهی که دقیق به دور و بر خودم نگاه میکنم میبینم واقعا چرا این افراد اینجوری هستن؟

یکی از دوستان یک بار به این حرف اشاره کرد که شاید این دخترا تو محیط بیرون از دانشگاه بهشون زیاد اهمیت داده نشده و برای بودن تو نقطه دید همه ی همکلاسی ها دست به این کار میزنن.

شاید حق با رفیق من باشه ولی به نظرم آدم ها حق ندارن به بهانه ی عقده ای بودن و یا نرسیدن به یه چیزایی تو زندگیشون باعث ناراحتی اطرافیانشون بشن و روی شخصیت و احساسات اونها.یه چیز دیگه ای که هست من همیشه باور دارم اگه با اطرافیانمون خوب رفتار کنیم نتیجه ی مثبتش و حتما تو زندگی میبینیم.یعنی حداقل من که اینجوریم ترجیح میدم جای اینکه آدمی باشم که اطرافیانم رو ایزوله کنم و از 1% برتری که دارم سوء استفاده کنم ، با همه یکسان رفتار کنم بدون توجه به اینکه چه نوع ظاهر و تیپی دارند و یا وضعیت مالیشون چطوره و یا حتی عقاید مذهبیشون چیه و شدیدا با مسخره کردن بقیه مخالفم.

هرجوری که به ماجرا نگاه کنیم هممون ذاتا یه جوریم و فردی از فرد دیگه ای بالاتر نیس و نه حق قضاوت و نه حق تمسخر کسی و نداره و تنها چیزی که اهمیت داره انسانیته و بس.


Cher Lioyd  _ Beautiful People   موزیک امشب


 


 

نظرات 5 + ارسال نظر
rejection سه‌شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 08:46 ب.ظ

بعضی وقتا هم برا اینه که زیاد بهشون محل داده شده لوس شدن فکر میکنن خیلی حق دارن!
این آدما یکی و لازم دارن که بشونتشون سرجاشون

درسته.ولی دیگه لوس بودن هم حدی داره ، هی آدم و وادار میکنن سطل زباله لازم بشه
اتفاقا من چون رک حرفمو میزنم هرچی باشه جلو روشون میگم بدون رودروایسی

آلن شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 09:11 ق.ظ

وقتی با مردم با خوبی رفتار میکنم از انرژی مثیتی که درونشون بوجود میاد خودم هم لذت میبرم.

نمیدونم بعضیا از بد رفتاری چه عایدی ای نصیبشون میشه.

دقیقا همیشه این انرژی مثبت برمیگرده به آدم حالا تو همون روزم نشد تو یه موقعی که اصن انتظارشو نداری.کلا اینکه آدم مثبت باشه باعث میشه شادتر و راحتتر زندگی کنه ولی حتما یه چیزی نصیبشون میشه که اینقدر راغبن به رفتارای بد.البته:دی
همیشه که نمیشه تو جامعه همه یک جور رفتار کنن بالاخره باید چندتا آدمی که خورده شیشه دارن هم این وسط باشن.

asmani سه‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 11:04 ب.ظ http://asmani1111.blogsky.com/

سلام بانو
این قبیل دوستان از جو گیران جامعه هستن که بنا به موقعیتی که درونش قرار میگیرند به ناگاه هم پیاله ای های خود را جذب میکنن و شروع به عطر افشانی میکنن امیدوارم خدا به راه راست هدایتشون کنه حداقل به بیرون کلاس هدایت بشن

سلام
مرسی واسه کامنت جامع و خوبتون.واقعا کامل توضیح دادین.

من یکشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 09:31 ق.ظ http://www.1-man.ir

اینکه گفتین با همه یکسان رفتار کنم به شدت موافقم.
سعی میکنم خودم هم اینجور باشم که متاسفانه فکر نکنم تا حالا اینجور بودم.

من نظرم خودم و تو این متن نوشتم و سعی میکنم همینجوری باشم همیشه .همونجور که گفتم ممکنه از نظر خیلی ها رفتار من هم نادرست باشه، ولی درست یا غلط به هر حال سبک زندگی من این شکلیه.
مرسی واسه این که باز هم نظرتو گفتی

مهندس جنین! یکشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 04:34 ق.ظ http://jenin,blogsky.com

سلام و ادب آویشن خانم. می‌خواستم یک مطلب بنویسم و توی اون ازتون بخوام که وبلاگمو ببینین اما همین الان یک مطلبی رو توی یک وبلاگ دیگه خوندم که حالمو گرفت! به هر جهت می خوام ازتون دعوت کنم که بیاین وبلاگمو ببینین. مطمعنم خوشتون میاد. قسم میخورم! اگه هم بدتون اومد چیزی تو مایه های فحش به عنوان یادگاری برام بنویسین. با تچکرات خیلیه!

سلام مهندس
نمیدونم منظورتون کدوم وبلاگه و من اون وبلاگ و خوندم یا نه ولی امیدوارم مطلب سرگرم کننده ای بوده باشه و نه ناراحت کننده.
حتما به وبلاگتون سر میزنم.نیازی به تذکر نبود
و در ضمن با توجه به نوشته هام فکر کنم کاملا مشخصه که من اهل فحش دادن نیستم حتی در بدترین شرایط.
آدم ها از خیلی لغات موقع صحبت کردن استفاده میکنن فکر میکنم بد نباشه جای گفتن هر کلمه ای یه دقیقه راجبش فکر کنیم وگرنه حرف زدن و که همه بلدن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد