ژاندارک

ژاندارک

tragedy plus comedy equales time
ژاندارک

ژاندارک

tragedy plus comedy equales time

спасибо

1بهمن.21 ژانویه.

امسالم روز تولدم مثل سالهای پیش بودم،ولی یه تفاوت مهم داشت وقتی صبح بیدار شدم دیدم رفقام کلی پیغام تولد تو وایبر واسم فرستادن به حدی که مونده بودم اول کدوم و جواب بدم.فکرشو نمیکردم وقتی 1 ساله درست حسابی نمیرم فیسبوکم و چک کنم این روز و یادشون مونده باشه.اولین پیغام از دوست خوبم کتی بود اونم 1:20 شب.واقعا که بودن با این دختر چه حس خوبی داره.از خدا به خاطر داشتن این دوستای خوب و فامیلای خوبم و از همه مهمتر خواهر مهربونم ممنونم.وجود این آدما خودش اندازه ی 100000 تا کادوی دیگه می ارزه.آدمایی که  تو رو فقط به خاطر همینی که هستی قبولت دارن.

معمولا همه ی دخترای هم سن من توقع گرفتن کلی کادو ی گرون قیمت تو همچین روزی دارن ولی من به خاطر وجود آدمایی که باعث میشن بودن در کنارشون باعث بشه حال خوشی داشته باشم واسم کافیه.

شاید 25 سالگی واسم شروع یه فصل تازه باشه.



پ.ن: اسم یادداشت یه کلمه ی روسی spasiba = ممنونم


موزیک امشب : John Mamann ft. Kika - Love life

نظرات 5 + ارسال نظر
فراز جمعه 3 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 11:12 ب.ظ http://horrorfilm.blogsky.com

من هم تولدتون را تبریک می گم .........خوشحالم که وبلاگتون رو دیدم بازهم به وبلاگتون سر می زنم و همیشه سبز به رنگ استانتان باشید ..........

ممنون.هم بابت تبریکتون و هم بابت اینکه به وبلاگم سر زدین.گرچه با وبلاگ شما قابل مقایسه نیست
حضورتون سبز

اماسیس جمعه 3 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 05:45 ب.ظ http://emasis.blogsky.com/

قالبت وبتون رو عوض کردی راحت میشه مطالبوبتون رو خوند
قبلا" یه جور دیگه بود سخت بود خوندنش
نمیدونم شاید ایرا د از مرور گر من بود

آره دیگه اون قالب قدیمی شده بود.دیدم زمستونه و منم یه بهمنی.اصن خوبیت نداره قالب غیر از برف بزارم.خودم هیچی.مخاطبین چی میگن
شرمنده در هر حال اگه قبلا نتونستین خوب از مطالب ارزشمندم استفاده کنین.البته همجینم ارزشمند نبودن.بیشتر میشه گفت در حد خط خطیای رو یه تیکه کاغذ بودن که اگه فرصت بود و عمری باقی به صورت فایل پی دی اف بارگذاری میکنم

اماسیس جمعه 3 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 05:44 ب.ظ http://emasis.blogsky.com/

سلام

تولدتون با تاخیر مبارک باشه

ایشالله که همیشه لبخند رو لب هاتون ؛ موفقیت تو مشت و خوشبختی و رضایت همراهتون باشه

سلام.حال شما؟
والا زیادم دیر نشده.همش 2 روز اینور اونور فرقی نمیکنه
ممنونم واسه آرزوی خوبتون.امیدوارم شمام در کنار خونوادتون همیشه شاد و سلامت باشید

مگهان جمعه 3 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 07:26 ق.ظ http://meghan.blogsky.com

واو !
من اصلاً فکر نمی کردم تو بهمنی باشی !
در هر حال فقط می تونم بگم تولدتتت مبارک !
با کلی آرزوهای خووووب خوب برات ...
25 سالگی ؟ آخ ... یه ربع قرن سنته الان ... : )
شاد باشی آویشن ... بهترین سن جوونی همینجاس که نه اونقد پخته ای که قشنگی ها رو نبینی و نه اونقدررر خام که همه چیزو قشنگ ببینی ...
25 سالگیت مبارککک !

پس چی؟
اصن همین تفاهممونه که باعث شده خواننده ی وبلاگت باشم دیگه
ممنونم واسه تبریکت.منم امیدوارم هر موقع که نوشته هاتو میخونم پر از شادی باشه
آره دیگه دختر.پیر شدیم رفت.انگار همین دیروز بود دنیا اومده بودیم
اونایی که من و از نزدیک میشناسن میگن بزرگتر از سنم رفتار میکنم.حالا نمیدونم تا چه حد صحت داره ولی کلا واقع گرام گرچه روحیه تخیل گرا دارم تا دلت بخواد.اصن همین الان واست سوژه یه فیلم قرن 19 ردیف میکنم که بیا و ببین
تی بلامیسر.

آناهیتا جمعه 3 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 04:09 ق.ظ

تولدت مبارک دخترک

ایشالا تو زندگیت به هر چیزی ک دوسدارب و صلاحته برسی.
بهترینا رو برات میخام

ممنونم رفیق
منم امیدوارم تو هم همیشه تو زندگیت موفق و سلامت باشی و همیشه شاد ببینمت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد