ژاندارک

ژاندارک

tragedy plus comedy equales time
ژاندارک

ژاندارک

tragedy plus comedy equales time

اندر احوالات دانشکده

تصمیم گرفتم از این به بعد یه بخش جدید اینجا باز کنم مخصوص  اتفاقات دانشکدمون چون اینجور که بوش میاد و با دوستان راجبش حرف زدم خیلی دانشکدمون خاصه.هم آدماش هم اتفاقات و حواشی این ماجراها.درسته یه سری از هم کلاسیام آدرس وبلاگمو دارن و میتونن این مطالب و بخونن ولی من واقعیت و مینویسم بدون هیچ دخل وتصرفی.

فعلا که فردا بیکارم به جاش باید بشینم واسه امتحان سه شنبه سم شناسی بخونم.بدبختی اینه که امتحان ترمه.باید خوب بدم مخصوصا که همین استاد جمع بندی پایان ترم امسالم دستشه.

امیدوارم فقط سوالاشو جوری طرح کرده باشه که بتونم جواب بدم.چون از هرکسی،چه کسایی که پاس کردن،چه افتادن و یا حتی حذف کردن پرسیدم هر کدوم یه چیزی میگن.بدجوری گیج شدم.حالا این وسط باید گزارش کارم بنویسم یا به قول استاد: مشق شب!!

البته به عنوان مرور خوبه چون اسما و نوع فرمولاسیون و نحوه ی اثر و حشراتی که باهاش نابود میشن یادم میمونه.پس اونایی که مهمتر هستن و مینویسم.

پ.ن: بهترین اتفاق خوب این مدت این بود که آهنگ Bailando جایزه بهترین آهنگ سال و تو لاتین گرمی برد.


فعلا

نظرات 3 + ارسال نظر
آناهیتا سه‌شنبه 9 دی‌ماه سال 1393 ساعت 01:17 ق.ظ

سم شناسی..
چقدر ترسناکه اسمش

+این آهنگه آشغاله.
کلن انریکه ریده جدیدن. کاراش روز به روز داره بدتر می شه.
یبار اومد تو گات تلنت اجراش کرد وسط آهنگ رفت با داورا دس داد روبوسی کرد =)))

حالا قبلنا م خیلی شاخ نبود و بیشتر معروفیتش بخاطر قیافه شه ولی اون آهنگه که با ویتنی خونده بود و rhythm divine ازش واقعن قشنگن

ترسناک نیس.کمک میکنه که بفهمیم چه کارایی باید بکنیم که کشاورزیمون پیشرفت کنه.
جدا نظرت اینه؟من ولی دوست دارم آهنگشو تو یوتوب هم 2 شده تو 10 ویدئو برتر امسال.البته من کلا طرفدار موزیک لاتینم.
اون قسمت گات تلنت و ندیدم.ولی شنیدم اجرای زندش خوبه
اتفاقا قیافشو الان درست کرده.قدیما جذاب نبود.من بیشتر به خاطر صداش و اسپنیش بودنش طرفدارشم.اون موزیکش با ویتنی عالیه ولی بقیه کاراشم خوبه

کلوچه دوشنبه 17 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 07:48 ب.ظ http://colooche.blogsky.com

من با استادتون حرف زدم گفت آسون اوردم...برو حالشو ببر

جدا؟
ولی بعید میدونم.اگه آسون بود که دیگه غمی نداشتم.

امین دوشنبه 17 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 04:06 ق.ظ http://over.blogsky.com

سلام
خوبی آویشن
بنویس خاطرات دانشگاه رو
اینطور که میگی باید قشنگ باشن خاطراتش

سلام.ممنون.الان درگیر امتحانای آزمایشگام.اگه بشه آخر هفته مینویسم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد