ژاندارک

ژاندارک

tragedy plus comedy equales time
ژاندارک

ژاندارک

tragedy plus comedy equales time

تولد یک افسانه


تولد مایکل کورلئونه، فرانک سرپیکو، سانی ورتزیک، تونی مونتانا، کلنل فرانک اسلید، کارلیتو بریگانته، وینسنت هانا، بنجامین لفتی روجیرو، جان میلتون، تونی دی آماتو، ویکتور ترانسکی و ده ها کاراکتر دوست داشتنی دیگر... تولد خالق آنها، بازیگر افسانه ای و یکی از بت های تاریخ سینما، آل پاچینوی بزرگ و دوست داشتنی مبارک!

آل پاچینو امروز 73 ساله شد ..

تولدش مبارک.من که خودم عاشق تمام فیلماشم.


نظرات 1 + ارسال نظر
آناهیتا چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:09 ب.ظ http://domine-deus.blogsky.com/

این آدم واقعن یه دونس....
از همون دوره ی مایکل بودن رفت که روی پله های اول وایسه..
اما من جان میلتون و تونی رو از بقیه ی کاراکتراش بیشتر دوس داشتم.. یه جورایی, یه مدل دیگه ان

من که همه جوره دوسش دارم.تا حالا هر فیلمی ازش دیدم عالی بوده.پدر خوانده که نوستالژیه منه....دون کورلئونه....تونی عشقه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد