ژاندارک

ژاندارک

tragedy plus comedy equales time
ژاندارک

ژاندارک

tragedy plus comedy equales time

به یاد پاپ استار....مایکل جکسون

تا یادم نرفته امروز تولد مایکل جکسون هم هست. 

نمیدونم شما که این مطلب و میخونین طرفدارشین یا نه منتقدش بودین. 

اما من خودم به شخصه یکی از طرفداراشم و موزیکاشو دوست دارم.به غیر این به نظرم همین که تونست یه سبک جدید رقص و رو هم ایجاد کنه باعث ستایش. 

شاید تو زندگی شخصیش دچار مشکلاتی بود(البته اکثر موزیسین ها از این جور مشکلات دارن) 

اما از لحاظ هنری به نظر من نمیشه ازش ایراد گرفت. 

به هرحال از طرف خودم تولدش و رو به شما طرفداراش تبریک میگم. 

حیف که زود از این دنیا رفت و ما رو از شنیدن موزیکای جدیدش و استعدادش محروم کرد. 

اما با صداش  کاری کرد که خاطرش همیشه تو ذهن عاشقای موزیک.مخصوصا موزیک pop موندگاره. 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
Masuooood چهارشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:07 ب.ظ http://khoone-mojarradi.blogsky.com

من زیاد نمیشناسمش ؛ فقط یه مزیک ازش دارم اونم خیلی باحاله
ولی شنیدم اشعاری که میخونده بیشترضد جنگ و از این جور چیزا بوده ؛ درسته؟

آره شعرایی که خونده مثل اکثر خواننده های پاپ اکثرا رمانتیکه.اما خب مثلا راجب حمایت از کودکان یا نجات زمین یا صلح هم شعرای خوبی خونده.مخصوصا شعرای آخری که خونده مثل hold my hands یا hollywood tonight واقعا قشنگن.من که از گوش دادن موزیکاش خسته نمیشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد