ژاندارک

ژاندارک

tragedy plus comedy equales time
ژاندارک

ژاندارک

tragedy plus comedy equales time

حال این روزای من.....

میان ابرها سیر می‌کنم

هر کدام را به شکلی می‌بینم

که دوست دارم . . .

می‌گردم و دلخواهم را پیدا می‌کنم

میان آدم‌ها اما . . .

کاری از دست من ساخته نیست

خودشان شکل عوض می‌کنند

بـرای اتـفـاق هـایی که نـمی افـتـد

بـرای دستـی کـه نـگـرفـتم

بـرای اشکـی کـه پـاک نـکـردم

بـرای بـوسـه ای کـه نـبــود

بـرای دوسـتـت دارمـی کـه مـرده بـه دنـیـا آمــد

بــرای مـن کـه وجـودم نـبـودن اسـت

نظرات 1 + ارسال نظر
montazer شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:46 ب.ظ http://montazer65.blogsky.com

قشنگ بود

مرسی.
متن یکی از دوستان بود توی توئیتر.چون خوشم اومد اینجا نوشتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد