ژاندارک

ژاندارک

tragedy plus comedy equales time
ژاندارک

ژاندارک

tragedy plus comedy equales time

استاده داریم؟!!

من نمی دونم اون استادی که ترم قبل از درسش افتادم
 این ترم دوباره با چه رویی می خواد بیاد سر کلاس

نظرات 4 + ارسال نظر
نازنین یکشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:22 ب.ظ http://goldoonak.blogsky.com

همووووووووووووووووووون

کدووووووووووووووم؟؟

[ بدون نام ] سه‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:07 ب.ظ

واااااای یه سری من تو کاردانی یه درسیو افتادم....استاده مثله نوار ضبط شده بود...دیوونم کرد....
معاون

خدا نصیب نکنه.
استادای ما که همه از دم عتیقه هستن

نازنین دوشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:29 ب.ظ http://goldoonak.blogsky.com

ههههههههههه!!

خبرنگار ازاد یکشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:01 ق.ظ

سلام. یادت باشه از اول این متن بگم من یک نقاد هستم پس از حرفام ناراحت نشو.
به نظرم استاد با همون رویی بهت نگاه میکنه که ترم پیش نگاه کرد یک بچه شاید از نوع تنبلش.نگرش استادو گفتم خواه تو زرنگ باش و اون از روی نادونی انداختت خواه هرچی.
دوم فیس بوک امکان مکاننمایی رو داده همون طور که توی پیش نویس سایت یاهو قبل از اکسب کردن قوانین خونده باشی نوشته تمام مطالب ایمیل شما بمدت 50 سال حتی بعد از پاک شدن ذخیره باقی میمونه.و شما اجازه ی شکایت ندارید. و یاهو هم قول میده مطالب شما دراخطیار کسی نذاره خوب خودت قضاوت کن ... یاهو زیر مجموعه پنتاگن بوده و شروع سیستم های اینترنتی اگر تحقیق کرده باشی از اونجا بوده ینی شبکه درون سازمانی پنتاگن بوده.اگر انگ بدبین بودنو بهم نمیزنی من باید انگ سده لوح بودن رو به تو بزنم چون یک نقادم.
بجای توپ زدن تو زمین حریف کاری کن اسم خلیج فارس وطنت نشه خلیج عرب به این بهانه که ایران دختراش بدحجابن و این چرت و پرا چون همین عرب های سوسمار خور فرهنگ هنوزم نمیدونن چیه ما فقط ابروی خودمونو میبریم شاید اجباری باشه ولی تو همین چیز سادش موندیم
در نهایت وبت تهی بود. دل نوشته هاتم حتی اصول نداشت.بهتر بگم وبت نمرش صفره بر خلافه تلاشت. متاسفم .
راستی یادم رفت خودمو معرفی کنم خبرنگار ازادم.گرچه شک دارم اسممو شنیده باشی اما اگر تو سایت های خبری بری اثری ازم میبینی فعلا.
اگر مسیرم خورد بازم نقدت میکنم تا بهتر بشه این وبت رنگ نارنجیتم بدنیست ولی تمت بده.
سلیقه =صفر
خاک بر سرت اهن هم جنس پرست امریکایی گذاشتی.

سلام .
اول از همه مرسی که وبم سر زدی.
در مورد مطلبی که راجب استاد نوشتم..اگه یکم بیشتر توجه میکردی میدیدی که بعد طنز داره .
از فیس بوک گفتی.من خودم با ارز شرمندگی اطلاعاتم نه در مورد یاههو و اف بی بلکه کلا راجب شبکه های اجتماعی شاید کامل نباشه مثل هر آدمی اما کم هم نیست.من فقط این راکارهارو واسه وستانی که میخوان یه کاربر خوب تو یه شبکه باشن گفتم.همین.
در مورد وطن پرستی مطمئن باش من به اندازه ی کافی به کشورم علاقه دارم که حتی اگه یه سر سوزن توجه میکردی متوجه میشدی چرا اسم وبم رو دختر ایرانی گذاشتمو اینکه من عاشق کشورم هستم باعث نمیشه که حتما از اسلام پیروی کنم.چون تا اونجایی که میدونم دین اصلی ما زرتشت بوده نه اسلام که یه دین وارداتی از جانب عربهاست.
خوشحالم که اگه توئی که مثلا نقادی با این دید سطحی نگرت بهم صفر میدی.چون اصلا اهمیتی نداره.
راستی یه جمع بندی در جواب حرفت:
نارنجی میدونی چیه؟رنگ تابستونی
تم من موضوعش چیه؟سفر
تو تابستون همه چیکار میکنن؟میرن سفر
خوب این به کنار
بیلبورد میدونی چیه؟همونیه که تو و امثال تو ازش بی اطلاع هستین.
رده بندی جهانیه موزیک(بهتره بگم بهترینها)


پ.ن: این موزی بعد از پخش به مدت 2 هفته متوالی جزو تاپ تن بیلبورد بوده به خدی که حتی Adam levine خواننده ی گروه Maroon 5 تو توئیتترش به عنوان یکی از بهترین آهنگای این مدت یاد کرد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد