ژاندارک

ژاندارک

tragedy plus comedy equales time
ژاندارک

ژاندارک

tragedy plus comedy equales time

جنگل رقصان!!

 

 

برای خوندن بقیه این مطلب به ادامه مطلب برین.مرسی
جنگلی که در نزدیکی پارک ملی کورونین اسپیت در کالینگراد روسیه قرار دارد به دلیل پیچ و خم های نامتعارف تنه درختانش به جنگل رقصان معروف شده است.
هنوز علت رشد ناموزون یا به عبارتی موزون این درختان در پرده ابهام است. اگر از نزدیک به این درختان نگاه کنید، از پیچ و خم های عجیب در طول تنه‌های بلند و قطور حیرت خواهید کرد.
اولین چیزی که در این جتگل به نظر می‌رسد، فوق العاده بودن آن است. یه چیزی شبیه کار هنری که هنرمندان برای شکل دهی به تنه درختان انجام می دهند.
اینجا مانند کارگاه هنرمندی است که سالها برای شکل دهی به این تنه‌ها زحمت کشیده باشد. شما چی فکر می کنید،آیا صبوری، قدرت و خلاقیت انسان برای چنین کاری کافیه؟!! 

این جنگل موضوع تحقیق و مطالعات علمی بسیاری از زیست شناسان قرار گرفته است. ولی هیچ نشان یا دلیلی برای چنین پدیده و رفتارهایی در این منطقه خاص پیدا نکرده اند.البته نظریات مختلفی در باره این پدیده ارائه شده که هیچ کدام اثبات نشده است.یکی از این نظریه‌هامی گوید؛ اشکال عجیب و غریب تنه این درختان می تواند توسط بادهای قوی شکل گرفته باشد! کمی بعید به نظر می‌رسد!شاید به دلیل همین ناشناختگی و ابهام است که این جنگل می‌تواند به رقص بسیار جذاب و مرموز خود ادامه دهد.

 

این جنگل خارق العاده یک پارک ملی است . این جنگل یک پدیده طبیعی منحصر به فرد است. در این جنگل تنه درختان طوری در خود پیچیده اند که گویی در حال رقص اند. حتی بعضی از تنه ها به شکل حلقوی در خود پیچیده اند. مردم این منطقه باورهایی دارند. یکی از آنها این است که هر کس آرزویی بکند و از داخل یکی از این حلقه ها رد شود آرزویش برآورده می شود. باور دیگر می گوید این حلقه ها مرزهای حریم های دارای انرژی مثبت و منفی هستند یعنی در یک سمت این حلقه ها انرژی مثبت در فضا جاریست و در سمت دیگر انرژی منفی و اگر شخصی از سمت دارای  

  انرژی منفی وارد حلقه شده و از سمت دیگر خارج شود یک سال به عمرش اضافه می شود.  

  

علت اصلی شکل گیری عجیب درختان این جنگل هنوز ناشناخته است اما فرضیه هایی در این زمینه وجود دارد مثل فشار باد، حشرات یا بیدهایی که به مدت 5 تا 20 سال شاخه های کوچک درختان را مورد حمله قرار داده اند، جوانه های آسیب رسان و حتی جریان سرکش انرژی.  

 

افسانه شکل گیری جنگل رقصان

برای این شکل گیری عجیب درختان این منطقه افسانه ای وجود دارد . بارتی شاهزاده آلمانی که برای شکار به این منطقه آمده بود در حال تعقیب یک گوزن کوچک بود که آواز عجیبی شنید. او به محل صدا رفت و دختری را در حال نواختن چنگ دید. اسم این دخترمسیحی پرادیسلاوا بود. شاهزاده به پرادیسلاوا پیشنهاد ازدواج داد ولی او پاسخ داد که فقط با یک مرد همکیش خود ازدواج می کند. بارتی هم پذیرفت که مسیحی شود به شرط اینکه دختر بتواند ثابت کند که خدای نامریی که به او اعتقاد دارد قدرتمندتر از درختان این ناحیه است. پرادیسلاوا شروع به نواختن کرد تمام پرندگان خاموش شدند و درختان شروع به رقصیدن کردند. در این هنگام شاهزاده بازوبندش را از دستش بیرون آورد و آن را به نامزدش داد. و بدینسان در سالهای دور در این منطقه جنگلی رقصان شکل گرفت

راستی این مطلب جالب رو یکی از دوستان خوبم در گروه اکتیو دانشجو برام فرستاده بود.امیدوارم که جالب بوده باشه...... 

  

 

 

راستی برای عضویت در این گروه توووووووووپ که اجتماعی از دختر پسرای ایرونیه و همینطور در جاهای مختلف میتینگ برگذار میکنه و کلی به آدم خوش میگذره میتونین به این آدرس:  برین و عضو بشین 

www.ActiveDaneshjoo.Net

لازم به ذکر که برای عضویت در این گروه لازم نیست که شما حتما دانشجو باشین....شرط اصلی اینه که پر انرژی باشین....از کجا معلوم شاید مکان بعدی میتینگ گروه همین جنگل رقصان باشه....منتظرتون در گروه اکتیو دانشجو هستیم.

نظرات 14 + ارسال نظر
دیانش دوشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:28 ب.ظ

مرسی عزیز دلم
فوق العاده بود
به امید اینکه هر روز وبلاگت بهتر شه

سلام دیانا جونم
مرسی ناناز.
فدات بشم.منم امیدوارم

مزخرفامون پنج‌شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:39 ب.ظ http://www.mozakhrafamon.blogfa.com

این صفحه خالی یعنی چه؟

میلاد پنج‌شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:56 ب.ظ http://khoshmazegi.blogfa.com

سلام دوست من
ممنون که به وبلاگم سر زدی
وبلاگ قشنگی داری
من با نامی که خواسته بودی لینکت کردم لطفا منو با نام
(( مرجع طنز و خنده ))
لینک کنید
ممنون موفق باشی

سلام
وبلاگ خودتونه
حتما لینکتون میکنم
شما هم موفق باشین
بازم از این طرفا بیاین

ثمین جون(به سوی فردایی بهتر...) پنج‌شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:04 ب.ظ http://fardai-behtar.blogsky.com


یه سلام عاشقونه
با یه بغض بی بهونه
می نویسم تا بدونی
یاد تو، تو دل می مونه
.
.
بخاطر همین اومدم خبرت کنم که من آپ کردم...
.
.
.
.
حالا بدو بیا پیشم
تا با نظرای خوبت وبلاگم روز بهتر از روز قبلش بشه.....
راستی عزیزم یه اتفاقی برام افتاده خوشحال میشم با صبر و حوصله پستمو بخونی و نظرتو برام بذاری که اگر تو جای من بودی چی کار میکردی!؟؟!؟!؟!
منتظرتم عزیزم


بابا ثمین جون........سلام کردنت منو کشته
.
.
.
.
خوب میام...نمیشد حداقل با ماشین بیای دنبالم.......اگه تا اونجا بدوم که خسته میشم نمیتونم نظر بدم
حالا چون تویی این یه دفعه رو بهت لطف میکنم میام
نظرم میدم تا چش حسودات درآد دوست جووووووون
باشه زودی میام...تو برو...منم اومدم

عماد پنج‌شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:27 ب.ظ http://love3.blogsky.com

لینک شدی ببخشیدبدون مقدمه گفتم.
سلام ممنونم به وب من سرزدی لینک شدید.
اویشن می خواستم توی جوایز ارزشمند شرکت کنم راستش ترسیدم.
وبلاگت خیلی شکلاتیه منوبه اسم (پسرایرونی)بلینک دوستت دارم (پسرایرونی)

نه خواهش میکنم.معلومه خیلی عجله داریا
آره دیدم بیکارم یه سری به وبلاگت زم.اییییی بدک نبوددیگه عیبی نداره بعدا جبران کن.نبینم همین جوری بی بخار بمونی
اه.شکلیتی چیه باااو.بگو فانتزی.بگو کمیک.ای بابا
اوکی.حالا چون این همه اصرار میکنی میلینکمت

(ساناز) پنج‌شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:38 ق.ظ http://alone111.blogsky.com

سلام عزیزم
خوبی؟
چه وبلاگه باهالی داری
من لینکت کردی با همون اسمی که خواستی
منم با اسم ـــ***دنیای عشق‌***ــــ لینک کن
بازم بیای پیشما

سلام عزیزم
مرسی.خوبم
اوکی با همین نام لینکت کردم.
حتما بازم میام.تو هم باز به من سر بزن

ثمین جون(به سوی فردایی بهتر...) پنج‌شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:10 ق.ظ http://fardai-behtar.blogsky.com

سلام دوردونه من
سلام آویشن جووونم عزیزم اون قسمتو باید بری توی تنظیمات کاربر عزیزم
اون جا که نوشته درباره من


اونجا باید در باره وبلاگتو بنویسی

سلام ناناز من
اوکی.مرسی ثمین جون.اگه تو نبودی من باس چیکار میکردم
ثمین جونم یه دونه باشه

فریدا پنج‌شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:07 ق.ظ http://hesabezendegi.blogsky.com

سلام عزیزم خوبی؟؟ وبلاگت معرکه است.. من که خیلی خوشم اومد..من لینکت کردم.. تو هم منو با اسم (فریدا*یه حسابدار کوچولو)لینک کن.باشه

سلام
مرسی ناناز
نه بااااااو اینقدرام خوب نیست.دیگه داری اغراق میکنی
خوشحالم که خوشت اومد
اوکی لینکت کردم
بازم بیا پیشم

امی پنج‌شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:33 ق.ظ http://www.shelakhteh.blogsky.com

ok movafegham

امی پنج‌شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:32 ق.ظ http://www.shelakhteh.blogsky.com

سلام محشریودحرف نداشت یه ارامشی خاصی همچین جاهای به ادم میده کاش توی شهرمابود

سلام
آره ای کاش........
اما همون بهتر که نیست چون اگه بود ما سه سوته نابودش میکردیم
یا میشد پارک ملی
یا رو درختاش یادگاری مینوشتیم

آدمک پنج‌شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 08:32 ق.ظ http://adamaka.blogsky.com

سلام
من شما رو به نامی که گفته بودی لینک خواهم کرد
عکس جالبیه و قالب وبلاگ با مزه ای داری

سلام
مرسی گلم
چشماتون خوشمل میبینه.

پارمیس چهارشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:24 ب.ظ http://www.pm77.blogfa.com

man shoma ro link kardam bazam b man sar bezanid mamnoon misham

مرسی.حتما

میعاد چهارشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:20 ب.ظ http://www.mead-e-man.blogfa.com

سلام.مرسی از اینکه سر زدی.من لینکت کردم.منو با نام میعاد من بلینک.مرسی

سلام
مرسی لطف کردین
اوکی. با همین نام لینک شدین

hosain55 چهارشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 07:57 ب.ظ http://www.hosain55.blogfa.com

سلام خسته نباشید وبلاگتونو دیدم خیلی جالب وزیبا بود امیدوارم موفق باشید راستی منم یه وبلاگ دارم اگه دوست داشتید بهش یه سری بزنید خوشحال میشم
www.hosain55.blogfa.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد