ژاندارک

ژاندارک

tragedy plus comedy equales time
ژاندارک

ژاندارک

tragedy plus comedy equales time

نوشته های یک ذهن بیمار!!

سلام 

خوبید؟ 

امیدوارم حالتون خوب باشه.چون حال خودم خوب نیست. 

حتما الان دارین تو ذهنتون فکر میکنین که واسه چی حالم خوب نیست...فکرایی مثل این:مریضم.....با کسی دعوام شده.....مشکل روحی دارم کلا (نوع مودبانه ی دیوونه بودن)....کسی از اطرافیانم فوت شده (خدا نکنه!)...نه مشکل من هیچکدوم از اینا نیست...بذارین خودم میگم.قضیه از این قراره...این دل من دوباره(اه بازم که رفتم تو فاز موزیک.....این موزیکم همش تو ذهنمه...بیخیال!!)..خوب قضیه اینه که هیچکی منو درک نمیکنه....یعنی هیچکی هیچکی هم که نه خواهرم همیشه درکم میکنه.اونی که باید درکم بکنه درکم نمیکنه ..مثلا بابام یا بعضی از دوستام.نمیدونم چرا اما گاهی فکر میکنن که باید نظرشونو بهم تحمیل کنن..انگاری من باید گوش به فرمان اونا باشم...اما من نمیخوام..چرا؟خوب معلومه چون بیشتر اوقات اونا دارن اشتباه میکنن.اما فکر میکنن چون بزرگتر از من هستن امکان نداره اشتباه کنن. 

به هر حال مهم اینه که امروز همه چی اعصابمو داغون کرد...اول از همه همین وبلاگ که داغونم کرد..بعد کلی تلاشو آپ کردن یه سری عکس توپ(الان اسمشو نمیگم تا بمونین تو خماری)..خوب حالا بعدا آپ میکنم میبینین....کجا بودم...آره.. بعد نوشتنه مطلبو ...آپ حدودای۳۰ تا عکس یهو موقع ثبت مطلب ...هرچی رشته بودم پنبه شد...یعنی همش پرید..حتما الان میگین کجا پرید؟...خوب چه میدونم کجا پرید.

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

.شاید تو آسمون پرید...شاید از رو پشت بوم پرید..شاید تو حوض پرید.

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

.شاید اصلا نپریده...اینجا دیگه بحثش جداس..یعنی کجا رفته؟با کی رفته؟چرا رفته؟با چی رفته؟

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

 

حالا یا پریده یا رفته این که مهم نیس...مهم اینه که کل زحمات منو به باد برد.....الان دیگه حس آپ عکسارو ندارم..احتمال زیاد فردا شایر آپ کنم..شایدم پس فردا...شایدم پسون فردا..شایدم ۳روز دیگه..اه..گیر ندین دیگه بالاخره تا آخر هفته آپ میکنم. 

راستی اگه نظری یا راه حلی واسه این ذهن بیمار دارین بشتابید..فرصت ارسال نظرات تا فردا شب راس همین تایم می باشد..منتقدین گرامی میتوانند توصیه های خود را از طریق بخش نظرات اعلام کنند تا از جوایز ارزشمند این مسابقه بهرهمند شوند...این شما و لیست جوایز: 

۱ـیک پس گردنی جانانه 

۲ـیک پکیج کامل از نوشته های یک ذهن بیمار دارای دکترای حرفه ای در زمینه ی سرکار گزاری افراد 

۳ـیک عدد دستگاه فضول یاب

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

 

۴ـیک تخت در بیمارستان دیوونه ها(شکل باکلاس تیمارستان) 

۵ـهمه ی موارد بالا به انضمام دو روش برای پیشرفت در دیووانگی(فقط برای شما دوست عزیز) 

۶ـاه بازم جایزه میخوای.....تو دیگه کی هستی..از رو هم نمیره..زرشک 

۷ـخداییش الان قیافت دیدنیه...بدجوری سرکار بودی 

۸ـهمه ی اینا شوخی بود به دل نگیر(نظر یادت نره..)... 

دمت جییییییز

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

نظرات 11 + ارسال نظر
paniz سه‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:40 ب.ظ http://www.majikbox.blogfa.com

Salam blogfat besyar zibast age movafegh linki mano ba esm ghalb man link kon va esm baraye link khodetam bego mamnonam

سلام
شبت بخیر!!!
اینجا بلاگ اسکای نه بلاگفااخیانا جیزی مصرف کردی این کامنت رو گذاشتی
اوکی بیخیال.
چون از توهم در بیای میلینکمت

MEHRAN سه‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:43 ب.ظ http://mehranh1.blogsky.com

Hi my dear friend. How are U?
I'm MEHRAN, & I hope that U are Allright.
Thanks 4 giving me your opinion, & Thanks 4 good anythings that U write & put on your Blog. For sentry of persian language, I continue to persian.
بازم سلام. من مدت کمیه که بلاگمو راه انداختم و هر روز هم وقت نمیکنم که بهش سر بزنم.
واسه همینم دیر جواب دادم.
ضمنا بلاگ تو هم خیلی خوبه. بازم ممنون از اینکه برام نظر گذاشتی.
اینم ایمیل منه. خوشحال میشم ایمیل بدی.
MF7DEY@YAHOO.COM
فعلا به قول خودت تا های بعدی بای!

hi
thank you my freind.i'm fine
i hope for you too
oh.you shamefull me
yeah,it's not bad but it can better
i try more
now bye
good luck

parmis سه‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:39 ب.ظ http://www.pm77.blogfa.com

rasti age movafegh tabadol linki mano ba esme patoghblink bad bego man ba che esmi belinkamet montazere hozore garmet to weblogam hastam

اوکی

paniz سه‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:36 ب.ظ http://www.pm77.blogfa.com

mamnoon k b man sar zadi weblogetam khili ghashange to am baz b man sar bezan mamnoon

سلام.
مرسی.نظر لطفتونه.حتما بازم میام

مرتضی سه‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:01 ق.ظ http://kolaeei.blogfa.com

سلام آویشن خانم
خوبی؟
منم با اسمی که خواستی لینکت کردم
بازم بیا پیشم
تنهام نذار
منتظرتم
فعلا

سلام
مرسی بد نیستم
اوکی.دستتون درد نکنه بابت لینک.
باشه بازم میام.
فعلا تنها باش تا اموراتت بگذره
فعلا

باران سه‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:47 ق.ظ http://www.barf-baran-barid.blogsky.com

سلام آویشن!
گفتی چرا خوب نیستی اما به نظررم همه سعیتو کن که شاد باشی...
ارزش نداره دلت غصه بخوره ها...
تازه ناراحتی منم ناراحت میشم...
واسه اون جوایزی هم که گفتی: اون تخت تو دیوونه خونه قبلا رزرو کردم واسه خودم...:دی
یه چیز دیگه میتونی بم بدی...
هر چی غیر این چیز...
من ژکیج کامل محصولات مربوط به خل و چلارو دارم...
در ضمن منم آپم عزیزم...
بهم سر بزن...

سلام باران جون.
تازه آخر ماجرا میگی لیلی زن بود یا مردمن این همه نوشتم تو متوحهه مشکل من نشدی؟
نه ناراحت نباش.پارتی بازی میکنم تو رو نفر اول مسابقه میکنم
ای شیطون.از کجا اون تخت منو پیدا کردی
نه همین کافیه.زیادی بهت جایزه بدم میترسم روودل کنی
پکیج منو از کجا آوردی؟هااااااا
باشه میام

raha jojo سه‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 08:12 ق.ظ http://anti-boyz.blogfa.com

salam avishan khanum
asheghetaaaaaaaaaam
vaghean khoshhalam ke be weblogemun miyay
bazam biya
ra30 ap ham hastam
bekhatere to onvane weblog ro avaz kardam
just 4 u!!
ok.mano ba harchi dus dari belink.bodo biya bem begu ba chi belinkamet.
fadaaaaaaat bye

سلام.منم عاشقتم
اوکی حتما بازم مزاحم میشم
جیگرتو.
خوشم میاد که پایه ای تا من گفتم اسم وبلاگو عوض کردی ناناز
اوکی لینکیدمت.فدای تو

Atefeh سه‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:29 ق.ظ http://sampadgirls-sabzevar.blogfa.com

salam man khobam,u me3 ink khof nisti.......albate darket mikonam chon va3 manam ta hala pish omade k ye alame ax bezaram ama moghee sabte matlab hamash bepare,hala narahat nabash dg ok?!
man linkidamet,u ham plz ba esme"2khtaraye bahal"linkam kon honey

سلام.مرسی.الان حالم بهتره
اوکی.با همین نام لینک شدین
فدات

دخترخانوماو آقاپسرا سه‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:11 ق.ظ http://www.biaed2.persianblog.ir

دوست عزیز سلام

ممنون از حضور سبز و گرمت در محله جوون پسند ما.

خوشحال شدم .

یه مرور رو مطالب وبت داشتم جالب بود و قابل تامل.
دوست داشتی یه کلبه تو محله ما داشته باشی تابا همسایه هاش رفت و آمد داشته باشی خبر بده برات یدونه رهن کنم

سلام
مرسی که اومدین.
بله یه کلبه واسم رهن کن بی زحمت.
دمت جییییییییییز

salam azizam سه‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:32 ق.ظ http://20amar.tk

سلام یه پیشنهاد توپ واست دارم آمارتو بترکونی
وبلاگ قشنگی داری حیف نیست آماره بازدید تو بالا نبری
یه سر به من بزن

سلام
مرسی
نظر لطفتونه.
اوکی.حالا چون اصرار میکنی یه سر میام پیشت

reza سه‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:31 ق.ظ http://rap-pic.com

هر کی وی پی ان آمریکا نامحدود 1 ماه میخواد تو سایت عضو بشه

و بگیره بخش وی پی ان رایگان فقط برای اعضا قابل مشاهده هست

وی پی ان یک کانکشن هست که یوسر پسوورد که تو سایت ما هست میزاری توش

دیگه هیچ سایتی واستون فیلتر نیست و دنیای اینترنت مجازی را بدون فیلتر تجربه کنید

[قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب]

راستی هر شب سایعت 11 بین عضو های سایت قرعه کشی میشه

جوایز 4 تا کارت شارژ 5 هزاری ایرانسل و همراه اول

[تعجب][تعجب][تعجب][تعجب][تعجب]

تا اعضا کمن بیا کارت شارژ بگیر

اسپانسر سایت ما جریکو 2010 میباشد بزرگترین ارئه دهنده تی شرت در دبی

[رضایت][رضایت][رضایت][رضایت][رضایت][رضایت]

همه وی پی ان رو میفروشن ما واسه اعضا سایت گذاشتیم

راستی هیچ هزینه واسه شما نداره و شما وقتی با وی پی ان وصل میشید

انگار شما زا آمریکا وصل شدید و هیچ کس شما رو نمیتواند رد یابی

یا هک کنید رایگان رایگان

[قلب][قلب][تعجب][تعجب][تعجب][رضایت][رضایت][رضایت]

اوکی
خودم میدونم وی پی ان چیه داداش.
باشه یه سری میزنم.چون میدونم سر کاریه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد