ژاندارک

ژاندارک

tragedy plus comedy equales time
ژاندارک

ژاندارک

tragedy plus comedy equales time

اس ام اس ضدحال...

نگاهت همچون باران است و قلبم همچون کویر... و می دانی که کویر بدون باران زنده است... پس برو بمیر

 

یه توپ دارم قلقلیه ....... موهای سرم فرفریه ..... مسیج جدید نداشتم سرت کلاه گذاشتم

 

گلهای خوشبوی دنیارو هم به پات بریزم بازم کمه چون پاهات خیلی بو میده

 

طرز تهیه پسر سالم مواد لازم . ...........اصلا ولش کن مواد رو حروم نکنیم

 

از من بپرسند بهترین، زیباترین، شجاع ترین، محبوب ترین، داناترین، عاقل ترین ادم کیه ؟ انگشتمو به طرفت تو دراز می کنم و می گم این نمی تونه باشه

 

دوست دارم یه سنگ بردارم و روی اون بنویسم:دلم برات تنگ شده و اونو محکم بکوبونم توی سرت تا بفهمی که فراموش کردن من چقدر سخت و دردناکه!!!!


یک گل خوشگل پشت ویترین گل فروشی دیدم!!! خواستم برات بخرمش. به فروشنده گفتم :اون گل چند؟ گفت:اون گل نیست........آینه ست

 

می خواستم شمع باشم تا آخر عمر برات بسوزم... ولی نامرد ادیسون برق رو اختراع کرد

 

چند وقته دلم هوس تاب بازی کرده. اجازه می دی بیام تو ذهنت؟ آخه شنیدم مخت تاب داره

 

معادله جالب: از سن خودت 20 سال کم کن. باقیمانده رو با 7 جمع کن. اگه عدد زوج بود با 1 جمع و اگه فرد بود از یک کم کن. اگه رنگ تیره رو دوس داری ضرب در 3 کن و اگه رنگ روشن رو دوس داری ضربدر 3.5 کن. نتیجه نهایی رو ول کن. حال خودت چطوره؟ 

 

از خـدا یـه گل خواسـتــم،اون بـه مـن یـه بـاغ داد من از خدا یه درخت خواستم،اون به من یه جنگل داد میترسم از خدا تو رو بخوام بهم یک گله گوساله بده

 

من سر راه تو دامی از عشق پهن کردم ولی تو به سرعت از کنار آن رد شدی و گفتی:میگ میگ!!! 

 

اگر به تیپ خود اهمیت میدهید

   .. 

با شور عشق میخواستم خانه ای از کاه و گل بسازم ،اما تو کاه ها رو مثل گاو خوردی

 

بی وفا دیگه دوستم نداری

  

 

بیا پایین می خوام یه چیزی بهت بگم

  



.

.

.
می بینی این پایین چقدر قشنگ تر از درخت نارگیله؟ 
  
خیلی خب ، قلادتو باز می کنم بری 

یه خره عکس خودشو توی آب می بینه. میگه چقدرشبیه اونی هستم که داره این اس ام اس رو می خونه

.

نظر یادتون نره.مرسی.

  
امیدوارم که جالب بوده باشه. 

اگر به دنبال لباس زیبا برای خود هستید

اگر شیک پوشی را دوست دارید

با ما تماس بگیرید
.
صنف پالان دوزان پایتخت...... 
... 
نظرات 6 + ارسال نظر
پدرام چهارشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:36 ب.ظ

سلام اویشن جون.کارت عالیه.از این بهترم میشه...

سلام
مرسی.لطف کردی یه سر به وبلاگم زدی.
آره هنوز کلی کار داره ولی سعی میکنم از این بهتر بشه

Mr.Erfan چهارشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 07:41 ب.ظ http://worldfun.blogsky.com

man kasi ro link nemikonama
age U mikhay mano link koni ba esme World fun link kon
faghat age linkam kardi behem begoo
ghorbanet bye

Mr.Erfan چهارشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 07:15 ب.ظ http://worldfun.blogsky.com

salam
khaste nabashid

سلام.مرسی

معراج چهارشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:50 ب.ظ http://www.rapcode.blogfa.com/

دوستم کاری نداره که بیاد در قسمت تنظیمات بذاری در قسمت جاوا اسکریپت

مرسی بابت راهنماییتون.

خرمگس چهارشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:45 ق.ظ http://shakiiba.persianblog.ir/

سلام جالب یود سر صبحی حالمون خوب شد دست اول بود مرسی. باقی مطالبتون رو هم در اولین فرصت می خونم

سلام.
مرسی
خوشحالم که خوشتون اومد.

معراج چهارشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:37 ق.ظ http://rapcode.blogfa.com/

سلام عزیز حالت خوبه احوالت نمیدونم ابجی بهت صدا کنم یا داداشی به من هم سر بزن من کد نویسی اهنگ میکنم وقت کردی بیا بردار بذار تو وبلاگت
ممنون میشم دوستم

سلام.
مرسی.شما خوب باشین ما هم خوبیم.
راستش باید آبجی صداام بزنین.البته هرجوری راحتین.اوکی حتما مزاحم میشم.فعلا بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد