ژاندارک

ژاندارک

tragedy plus comedy equales time
ژاندارک

ژاندارک

tragedy plus comedy equales time

سال نو

گلها پاسخ سلام زمینند به آفتاب 

نه زمستانی باش که بلرزانی نه تابستانی باش که بسوزانی......... 

بهاری باش که برویانی 

شاید خیلی از شما دوستان بگین که عید تموم شده و این حرف ها رو باید گذاشت یه گوشه تا سال آینده....ولی به نظر من نه اینکار اصلا درست نیست البته درسته که عید تموم شده اما این که نشد دلیل.............اگه دلمون میخواد که پیشرفت کنیم و به آرزوهامون برسیم باید همه ی روزها رو بهاری بدونیم.اینجوری هم زندگیمون از یکنواختی در میاد و هم به اون هدف مهم........منظورم آرزوهامون میرسیم.پس واسه اینکه یه تنوعی به وبلاگ بدم یه چند تایی عکس واستون آپلود کردم که امیدوارم ازشون خوشتون بیاد. 

 

با دیدن این عکس بازم هوس 13 بدر زده به سرم..........حیف..حیف که تموم شد و باید تا سال آینده منتظر بمونم  

 

آخ جون....چه سبزه های خوشگلی......جون میدن واسه گره زدن 

  

 اینم چه گره ی توپی زده.........اینقدر گرش توپ بود که رفت جزو عکس های سایت فلیکر شد.......

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 من خودم شخصا توی این سری از این عکس خوشم میاد........که این موضوع 2 تا دلیل داره:1_این گلها خیلی زیبا هستن.2_عکاس این عکس دختر عمه ی من بوده.البته الان حتما میگین که پارتی بازی کردم.آره حق با شماست 

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد