ژاندارک

ژاندارک

tragedy plus comedy equales time
ژاندارک

ژاندارک

tragedy plus comedy equales time

عکس متفرقه

این چند تا عکس رو مخصوص شما عزیزان گذاشتم .ازتونمیحام که یه نگاهی بهشون بندازین ضرر نمیکنین 

قربون رفقای گلم برم که الان تو وبلاگ آن هستن 

منو از نظرات و پیشنهادات خوبتون آگاه کنین 

 

اینم بقیه عکس ها که قولشون رو داده بودم............. 

این شما و اینم یه سری تصاویر زیبا! 

محض اطلاعتون بگم این عکس ها فقط محض دیدن نیستن 

منظورم اینه که دانلودشون کنین به کسی بر نمیخوره ها............. 

    

   

  

  

 

من خودم عاشق این عکس شدم.......از استایلش خوشم میاد...........

  

 

حتما الان میگین همه که عکس دختر هستن{البته این حرق دل پسرا هستش }عیبی نداره چون هدف ما رضایت مشتریه در نتیجه فردا کلی عکس از پسرای هالیوودی واستون میذارم...اوکی نطر هم یادتون نره............اهدای نظر یعنی اهدای زندگی........پس منتظرم.فعلا تا یه های دیگه بای

 

بای دوستان.......اوکی رفتم 

........... 

.اوکی هولم نکنین رفتم دیگه 

بای

نظرات 1 + ارسال نظر
شوالیه یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 08:34 ب.ظ

نمیدونم چی شد و چجور شد یباره راهم به سمت بلاگ اسکای کج شد ولی مخم سوت کشید هنوز میبینم یه سری از افراد اینجا فعالن واااااااااااای چجور میشه مخم تیر کشید واقعا

ارشیو ها رو که میبینم هنگ میکنم
فازتونو نمیفهمم اصلا

واقعا فعالیت تو وبلاگ انقدر تعجب داره؟ خب وبلاگ نویسی یه حالتی مثل دفتر خاطرات داره به نظر من واسه همین هیچ شبکه اجتماعی این حس و به آدم القا نمی کنه خصوصا که مثلا تو اینستاگرام مردم دنبال شوآف هستند ولی تو وبلاگ ها حداقل تا جایی که من خوندم نویسنده ها خود واقعی خودشون و نشون میدن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد