ژاندارک

ژاندارک

tragedy plus comedy equales time
ژاندارک

ژاندارک

tragedy plus comedy equales time

ﻣﺎﺭﺗﺎ ﺭﯾﻮﺭﺍ ﮔﺎﺭﯾﺪﻭ

ﻋﺎﺷﻖ ﺯﻧﯽ ﻣﺸﻮ ﮐﻪ ﻣﯽﺧﻮﺍﻧﺪ
ﮐﻪ ﺯﯾﺎﺩ ﮔﻮﺵ ﻣﯽﺩﻫﺪ
ﺯﻧﯽ ﮐﻪ ﻣﯽﻧﻮﯾﺴﺪ
ﻋﺎﺷﻖ ﺯﻧﯽ ﻣﺸﻮ ﮐﻪ ﻓﺮﻫﯿﺨﺘﻪ ﺍﺳﺖ
ﺍﻓﺴﻮﻧﮕﺮ، ﻭﻫﻢﺁﮔﯿﻦ، ﺩﯾﻮﺍﻧﻪ
ﻋﺎﺷﻖ ﺯﻧﯽ ﻣﺸﻮ ﮐﻪ ﻣﯽﺍﻧﺪﯾﺸﺪ
ﮐﻪ ﻣﯽﺩﺍﻧﺪ ﮐﻪ ﺩﺍﻧﺎﺳﺖ، ﮐﻪ ﺗﻮﺍﻥِ ﭘﺮﻭﺍﺯ ﺩﺍﺭﺩ
ﺑﻪ ﺯﻧﯽ ﮐﻪ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﺎﻭﺭ ﺩﺍﺭﺩ
ﻋﺎﺷﻖ ﺯﻧﯽ ﻣﺸﻮ ﮐﻪ ﻫﻨﮕﺎﻡ ﻋﺸﻖ ﻭﺭﺯﯾﺪﻥ ﻣﯽﺧﻨدﺩ ﯾﺎ ﻣﯽﮔﺮﯾﺪ
ﮐﻪ ﻗﺎﺩﺭ ﺍﺳﺖ ﺟﺴﻤﺶ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺭﻭﺡ ﺑﺪﻝ ﮐﻨﺪ
ﻭ  ﺍﺯ ﺁﻥ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﻋﺎﺷﻖ ﺷﻌﺮ ﺍﺳﺖ
( ﺍﯾﻨﺎﻥ ﺧﻄﺮﻧﺎﮎﺗﺮﯾﻦﻫﺎ ﻫﺴﺘﻨﺪ).
ﻭ  ﯾﺎ ﺯﻧﯽ ﮐﻪ ﻣﯽﺗﻮﺍﻧﺪ ﻧﯿﻢ ﺳﺎﻋﺖ ﻣﻘﺎﺑﻞ ﯾﮏ ﻧﻘﺎﺷﯽ ﺑﺎﯾﺴﺘﺪ
ﻭ  ﯾﺎ ﮐﻪ ﺗﻮﺍﻥ ﺯﯾﺴﺘﻦ ﺑﺪﻭﻥ ﻣﻮﺳﯿﻘﯽ ﺭﺍ ﻧﺪﺍﺭﺩ
ﺯﻧﯽ ﮐﻪ ﺍﺯ ﺳﯿﺎﺳﺖ ﺳﺮ ﺩﺭ ﻣﯽ ﺁﻭﺭﺩ
ﺯﻧﯽ ﮐﻪ ﺍﺯ ﺑﯽ ﻋﺪﺍﻟﺘﯽ ﺑﯿﺰﺍﺭ ﺍﺳﺖ
ﻋﺎﺷﻖ ﺯﻧﯽ ﻣﺸﻮ ﮐﻪ ﺑﺎﺯﯼ ﻫﺎﯼ ﺗﻮﭘﯽ ﻭ ﻓﻮﺗﺒﺎﻝ ﺭﺍ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﺩ
ﺯﻧﯽ ﮐﻪ ﻓﺎﺭﻍ ﺍﺯ ﻭﯾﮋﮔﯽ ﻫﺎﯼ ﺻﻮﺭﺕ ﻭ ﭘﯿﮑﺮﺵ، ﺯﯾﺒﺎﺳﺖ
ﻋﺎﺷﻖ ﺯﻧﯽ ﻣﺸﻮ ﮐﻪ ﭘُﺮ، ﻣﻔﺮﺡ، ﻫﺸﯿﺎﺭ، ﻧﺎﻓﺮﻣﺎﻥ ﻭ ﺟﻮﺍﺏﺩﻩ ﺍﺳﺖ
ﮐﻪ ﭘﯿﺶ ﻧﯿﺎﯾﺪ ﮐﻪ ﻫﺮﮔﺰ ﻋﺎﺷﻖ ﺍﯾﻦ ﭼﻨﯿﻦ ﺯﻧﯽ ﺷﻮﯼ
ﭼﺮﺍ ﮐﻪ ﻭﻗﺘﯽ ﻋﺎﺷﻖ ﺯﻧﯽ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﺩﺳﺖ ﻣﯽﺷﻮﯼ
ﮐﻪ ﺑﺎ ﺗﻮ ﺑﻤﺎﻧﺪ ﯾﺎ ﻧﻪ
ﮐﻪ ﻋﺎﺷﻖ ﺗﻮ ﺑﺎﺷﺪ ﯾﺎ ﻧﻪ
ﺍﺯ ﺍﯾﻦﮔﻮﻧﻪ ﺯﻥ، ﺑﺎﺯﮔﺸﺖ ﺑﻪ ﻋﻘﺐ ﻣﻤﮑﻦ ﻧﯿﺴﺖ

ﻫﺮﮔﺰ.....!!!



نظرات 8 + ارسال نظر
کیومرث یکشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1400 ساعت 11:44 ب.ظ

آواز در باد شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 06:43 ب.ظ http://singinginthewind.blogsky.com/

آها یعنی سعی نکنم تغییرش بدم ! اوکی ، حله ، حالا دختره کجاس ؟

والا اونو دیگه تو باید بگردی دنبال آدرسش ، من که اینجاه بنگاه زوج یابی افتتاح نکردم

باران شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 07:41 ق.ظ

چرا ربا ؟ربا خور هستی آوی جون
نه عزیزم چرا ریکا?وایتکس بهتره
آویشن جون از نوشته هات معلومه همه ی چیز میز این شعر رو...دارا می باشی
ای بابا..اینجا چرا آیکن گل نداره؟مجبورم از قرمزی این آیکن استفاده بنمایم
آدرس لطف بنمای میام دم در خدمت تون..از نزدیک..فیس تو فیس..ماچ مونم همون جا تقدیم می نماییم

آخ سیاهه نارگیله..عقابه نارگیله...آوی جون نارگیله..
قربانت بوس بوس
ببخشید من زیاد شوخی می کنما:-D

ربا نه ریا
وایتکس که خوراک آزمایشگاهمونه
حالا همه ی همشو دیگه تو و بقیه باید بگین ، خودم که بگم میشه تعریف از خود
آیکن گل داره به قول مگی گلابی
مرسی.شرمندم نکن ، از همین فیبر نوری اون بوس و بغل دریافت شد
ممنون واقعا الان آب شدم از خجالت ، من و این همه خوشبختی محاله ،من؟! نارگیل؟>

باران پنج‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 05:17 ب.ظ

توهم ؟؟
یا...تو ،هم مثل منی انگار

باران جان دلبندم من گفتم تو هم ، نگفتم توهم
من چون از نزدیک نمیشناسمت نمی تونم بگم چه جوری هستی،ولی خب ریا نباشه خیلی چیزای این شعر و میتونی تو من پیدا کنی.

آواز در باد پنج‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 11:00 ق.ظ http://singinginthewind.blogsky.com/

من نفهمیدم بالاخره عاشق بشم یا نشم

این بستگی به خودت داره.ولی همونجوری که تو این شعر اومده اگه عاشق همچین دختری شدی بدون که نمیتونی هیچ کدوم از خصوصیاتشو عوض کنی و کلا همچین دختری مستقله افکار و رفتارش

دندون دوشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 09:02 ق.ظ http://roozhaye-zendegie-man.blogsky.com/

انقدر فوق العاده بود که تمام تنم مور مور شد... حرف نداشت این نوشته....

ممنون دندون

ساقی یکشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 08:48 ب.ظ http://saghism.blogsky.com

این متن و خیلی دوست دارم.

خوشحالم که خوشت اومد

باران یکشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 02:59 ب.ظ

إ وا آوی جون
آمار مارو چرا در میاری آخههههه

باران تو هم؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد