ژاندارک

ژاندارک

tragedy plus comedy equales time
ژاندارک

ژاندارک

tragedy plus comedy equales time

چه خبرا؟

اول از همه مرسی واسه کامنتای خوبتون، مخصوصا واسه اون پست در مورد سریال های آمریکایی و انگلیسی.واقعا چسبید

این روزا بر عکس تابستون گذشته وقتمو با کارای مفید پر کردم یعنی حداقل تا الان که مثبت بوده.جدیدا عضو یه سایتی شدم و با دوستام اونجا راجب تکنولوژی مطلب می نویسیم که آدرس سایت تو قسمت لینک روزانه ها هست.یکشنبه این هفته روز 21 تیر ماه روز جهانی مبارزه با پلاستیک بود و من به لطف یکی از اقوام نزدیک، عضو یک NGO  فعال زیست محیطی تو رشت شدم و چه روز خوبی بود.قبلا دنبال همچین گروهی بودم ولی هرچی تو سایت رفتگران طبیعت ایران گشتم دیدم تو گیلان شعبه ندارن متاسفانه.واسه همین پیدا کردن این گروه خیلی باعث شادیم شد.درسته که وقتی  تراکتارو  پخش می کردیم باید نگاه متعجب بعضی مردم و تحمل میکردیم اونم وقتی داشتم با ذوق و شوق براشون توضیح می دادم.خدارو شکر ولی بچه های گروه خیلی خوبن و فکر کنم باهاشون کارم ادامه پیدا کنه.اون روز از طرف خانه کودک هم واسه بچه های کوچولو یه نمایش راجب نریختن زباله و پلاستیک تو محیط زیست اجرا شد که نقش اصلیش یه الاغ قرمز بود و تا شروع می کرد به حرف زدن همه میگفتن جیگره جیگره، قیافه بچه ها دیدنی بود.خیلیاشون به جای اینکه حواسشون به نمایش باشه بیشتر دلشون می خواست نمایش و مسابقه تموم شه بیان از ما ساکهای پارچه ای بگیرن جالبتر از اون ها پدر و مادراشون بودن که بچه ها میفرستادن جلو تا چندتا بیشتر بگیرن.انگار مثلا تی شرت بود که میخواستن همه رنگشو داشته باشن کلا ولی جو خوبی بود.آخر برنامه هم یه قایق که با بطری های آب معدنی درست شده بود به شکل نمادین انداختن تو آب و یکی از پسرا نشست تو قایق ولی بیچاره بدشانسی آورد و سر پارو جدا شدحالا تو این موقعیت تصور کنین همه جای کمک بهش دارن میخندن و عکس می گیرن

هفته آینده هم قراره برم جشنواره شمعدونی که تو پارک توحید برگذار  میشه.از الان خوشحالم چون منم که عاشق گل و گیاه ،چه شود

نظرات 14 + ارسال نظر
بهامین دوشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 01:14 ق.ظ http://notbook-man.blogfa.com/

سلام حال شما
خوب هستین؟؟
منم گل و گیاه دوست دارم

سلام.مرسی.تو چطوری؟
خوبه که از گل و گیاه خوشت میاد

آنا یکشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 02:47 ب.ظ http://aamiin.blogsky.com

آوییییییییییییییششششششششششششششششن ....

آنا جوووون

Maggie سه‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 02:09 ب.ظ

خانوم شما نمی خوای اینجا رو آپ کنی ؟

رجوع کن به جواب کامنت آنا جون

آنا پنج‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 06:48 ب.ظ

قصد نوشتن نداری دخترم؟

لپ تاپم دستم نبود با موبایلم نمی تونستم بنویسم

شین چهارشنبه 31 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 01:27 ب.ظ http://thelittletraveler.blogsky.com/

ممنون که به وبم اومدی و کامنت گذاشتی.
بازم بیا

خواهش میکنم.باشه میام

شادی سه‌شنبه 30 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 01:40 ب.ظ http://citrusflower.blogsky.com/

آویشن جون فکر کنم نظرم برات ثبت نشده؟ :(
آفرین به خاطر این کار قشنگ و جالب، این جور فعالیت ها حسابی حال آدم رو خوب می کنن هم اینکه احساس می کنی یه قدم مثبت برداشتی هم اینکه بودن تو این جور جمع ها برای روحیه آدم خیلی خوبه.
به بهههههه نمایشگاه گل، من هر وقت میرم دوس دارم تماااااااااااااام گل ها رو بخرم.
امیدوارم حساااااابی بهت خوش بگذره.

نه ثبت کردم.فقط چون موبایل کدای جدید بلاگ اسکای و باز نمیکنه دیر شد.شرمنده

چوپان سه‌شنبه 30 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 11:01 ق.ظ

از سال 80 عضو گروه های محیط زیستی و اکوتوریسم داخلی و خارجی بودم. توی همایش کانونهای دانشگاهی کشور از هر سخنرانی دعوت می کردن بیاد صحبت کنه از گلستان کردن زمین و جنگل کاری و ... حرف می زد. نوبت به من که شد پشت تریبون یه شکلات از جیبم در آوردم و گفتم هدف گروه ما از فعالیتهاش اینه که هر کس این شکلات رو خورد، لااقل پوستش رو رو زمین ول نکنه و بندازه توی اولین سطل اشغال. یادمه کلی تشویق شدم و این نظر تو دستور کار قرار گرفت که برای شروع از کارای کوچیک و بخصوص فرهنگ سازی شروع کنن.
متاسفانه باب شده که گروه های محیط زیست میرن و آشغالای طبیعت رو جمع می کنن. باید هدف این باشه که اصلن نریزن که بخوان برن جمع کنن. و تا وقتی این حرکت انجام میشه آشغال ریختن ادامه خواهد داشت.
این روزها مناطق دیدنی شمال بیشتر شبیه زباله دونی هستن. پر از نایلن و بطری و ... . اگه مردم شمال حساس باشن، هیچ کس جرات نمیکنه اشغال بریزه.

چقدر جالب.
اتفاقا اون روز هم سناریو نمایش هم کل برنامه راجب همین بود که اول از همه آشغالی رو زمین ریخته نشه.حتی روی کیفها نوشته بود که یه کیسه ی پلاستیکی کمتر و شعاری که تو پوستر هم نوشته بودن این بود: هر وقت مغازه دار گفت وسایل و تو پلاستیک بزاره بگین نه ممنون.
دقیقا.محصوصا مناطق جنگلی.بعد همین افراد که تو محیط آشغال میریزن میان تو شبکه های مجازی ادعای الکی دارن راجب اهمیت به محیط زیست

چوپان دوشنبه 29 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 12:01 ب.ظ

از تعطیلاتت لذت ببر. هر جور که دلت خواست. ازین بارون هم لذت ببر. بپا سیل رو.

همچنین.سیل که سمت ما نیومد خداروشکر ولی مازندران هوا طوفانی بود

شادی شنبه 27 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 11:42 ب.ظ

سلام آویشن عزیزززم.
وای چقدر این نمایش و فعالیت برای مبارزه با استفاده بیجا از پلاستیک خوب بوده. افرین دختر که شرکت کردی.
وااای من هر وقت میرم نمایشگاه گل دوس داررم تماااااااااام گل هاش رو بخرم :) خوش بگذره :*

سلام شادی.قربونت دختر خوب
آره نمایشگاه خیلی خوبه.فقط حیف نتونستم روز افتتحایشو برم.چون خیلی تعریف می کردن.
منم دقیقا اینجور جاها دلم می خواد کلی گل بخرم.
کاش رشت بودی میومدی

آلبالو چهارشنبه 24 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 09:27 ق.ظ http://albalou.blogsky.com/

:) چه خوب! آخی، نجات پیدا کرد؟؟

وای من بچه بودم از شمعدونی بدم میامد!! شاید بوش اذیتم میکرد؟ ولی الان عاشقشم خیلی خوشگله :)

نجات؟ دیگه در اون حدم نبود.یک رفت جلوتر کنار رودخونه نگه داشت اومد بالا
من که چون کر بو هستم کلا بوی هیچ گلی و نمیفهمم ولی ظاهر شمعدونی واقعا خوشگله آدم و یاد خونه های قدیمی میندازه

تارا چهارشنبه 24 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 04:26 ق.ظ http://dokhtarekhoone.persianblog.ir

آفرین چه اکتیو خیلی خوبه داری کارای مفید انجام میدی:)

والا.نگاه تارا جون قیافم فقط غلط اندازه

zahraa سه‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 10:01 ب.ظ http://dr-coffe.blogsky.com

اوووووه خوش به حالت،آورین آورین منم گل و گیاه زنده دوست دارم ....موفق باشی خانوم جان

مرسی دکتر کوچولو.همچنین

آنا سه‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 09:35 ب.ظ

چه بامزه قایق با بطری ...

آره.حیف موبایلم جواب نمی ده وگرنه عکسشو میزاشتم اینجا

آناهیتا سه‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 03:19 ب.ظ

آخ چقد حال می ده این کارا.
منم یبار با بچه ها رفتم کوه تمیز کردیم البته پروسه ی تمیز کردنش خیلی حال نمی ده اما ئقتی ک تموم میشه و آدم می بینه طبیعت دوباره تمیز شده کیف می کنه :)

آره آناهیتا خیلی حس خوبی داره بعد از اتمام کار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد