ژاندارک

ژاندارک

tragedy plus comedy equales time
ژاندارک

ژاندارک

tragedy plus comedy equales time

امشب

غیبت این مدتم به آخر این بود که با موبایل نمیتونم مطلب بنویسم و لپ تاپمم یه مشکلی داشت. وگرنه موضوع واسه نوشتن زیاد دارم که سر فرصت همه رو مینویسم.

تا الان داشتم تونایت شو با جیمی فالون نگاه میکردم چقدر که این بشر جذابه.یعنی اگه قرار بود بلیط شرکت تو یه برنامه تلویزیونی رو داشته باشم اول دلم میخواست این برنامه باشه بعد برنامه الن.

یعنی از دقیقه اول تا دقیقه آخرش باعث خندست.

شاید باورتون نشه ولی حتی یه قسمت بد یا خسته کننده نداره چون هیچ طنز تکراری تو کارش نیست.

همیشه فکر میکنم اگه تو یه کشور دیگه بودم دلم میخواست تو کار استند آپ کمدی باشم.چون متاسفانه کمدی کلاب تو ایران نداریم و اگه بود من صبح و شب پاتوقم اونجا بود.البته در کنارش کار تو یه گروه موسیقی.

امشب تیلور سوییف و دعوت کرده بود.بهتر ازین نمیشد.جیمی گیر داده بود که پل مک کارتنی چطور میتونست با آهنگت شیک ایت آف انجام بده.فکر کن اونم هیشکی مک کارتنی.

حالا بعدش جیمی یه کاغذ به تیلور داد یکیم دست خودش قرار شد بدون نگاه به کاغذ،صورت هم و بکشن.اعتراف میکنم جیمی نقاشیش حالت کوبیسم داشت و بیشتر باعث خنده شد.ولی تیلور انگار تمرین داشته کارش خیلی خوب بود.تازه اسم جیمی رو هم نوشته بود.

 اگه دیده باشین تو بازیای آمریکایی عادت دارن تماشاچیارو در حال رقص یا بوسیدن نشون میدن به صورت اتفاقی.جیمی یه میکس از بهترین تیکه های NYC Fan Dance Cam و شامل رقص خودش و تیلور بود  و نشون داد که کارشون معرکه بود.از خنده داشتم میمردم.

کاش اینجا می شد واستون اپلود کنم ولی حیف که فلشم جا نداره.(این لینک یوتیوب و میتونین ببینین).در ادامه یه بازیگر که متاسفانه نمیشناختم و دعوت کرد که با اون هم شروع به شوخی کرد.گویا تو یه سریال که از شبکه HPO در حال پخش بازی میکنه بود.

بهترین تیکه شب اجرای گروه Imagine Dragons بود.و اختتامیه همیشگی موزیک تیتراژ و دست دادن و خوش و بش جیمی با بیشتر تماشاچیا.

به نظرم آدمایی که باعث شادی بقیه میشن بهترین آدمای دنیا هستن بدون اینکه چیزایی مثل مذهب،نژاد و یا حتی کشورشون و بخوایم مد نظر قرار بدیم.نظر شما چیه؟


آهنگ امشب  She looks so perfect

 

 

نظرات 6 + ارسال نظر
آلن شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 09:18 ق.ظ

از کدوم کانال پخش میشه ؟

اون برنامه با تیلور که همون شبی که مطلب و نوشتم پخش شد.
ولی هر شب ساعت 11:30 و یا 2:30 شب میتونین از شبکه cnbc نگاه کنید قسمتهای جدیدتر برنامه رو

آلن شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 09:14 ق.ظ

به نظر منم آدمایی که باعث شادی بقیه میشن بهترین آدمای دنیا هستن

100%همینطوره

یه پسر یکشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 04:09 ب.ظ http://jangale-asfalt.blogfa.com

آره خب شاد کردن دل مردم خیلی ثواب داره، بنظر منم خدا اون دسته از آدمارو بیشتر دوست داره.. ولی اینجا برای ما معادلات پیچیده ست. هنوز برای خیلیا جا نیوفتاده که مسائلی مثل دین و نژاد خیلی کم اهمیتن و نباید به عنوان مبنای قضاوتمون درباره یه شخص قرار بگیرن. بالاخره همه انسانیم. همه میتونیم از هر دین و آئینی کنار همدیگه خوشحال زندگی کنیم و بهمدیگه احترام بذاریم.
"پایین آمدن از منبر" :دی

خوبه که هم نظریم.
دقیقا حرف من و زدی.اتفاقا امروز تو یه جمعی حرف راجب همین چیزا پیش اومد ولی متاسفانه یه آدم متعصب بحث و خراب کرد مخصوصا وقتی فهمید دید من نسبت به موضوعاتی مثل مذهب متفاوته.اینجور آدما دارن تو خواب زندگی میکنن برای اینکه باحقیقت روبه رو نشن حتی به خودشونم دروغ میگن.

خسته نباشی،کامنتای من که طولانی تره

مگهان شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 12:33 ق.ظ http://meghan.blogsky.com

من چجوووور رشتی هستم که با تاکسی رفتن بلد نیستممم ؟!
ببین من میدونم که می تونی از 4راه گلسار ! بمونی بگی مستقیم... و سر اون فلکه آخر که دیگه میره سمت انزلی پیاده شی اسمش چیه ولیعصر ؟!
:|
از اونجا که پیاده میشی ... سمت راستت بری وایسی بگی چمران ؟
می برنت درستتتت جلوی دانشگاه

حالا از همون تاکسی ها هم بپرسی بهت میگن دقیقاً خیلی راحته
ولی از شهرداری هم می تونی بری خیلی راحت
یه ماشین تا شهرداری بشینی ... بعد دوباره بشینی تا دانشگاه صدا و سیما :دی

تو که فدات بشم اصل جنسی
من از چندتا رفقا پرسیدم فکر کن سوال به این سادگی و جواب ندادن.منم چون بیشتر یا با خواهرم یا با آژانس میرم جایی اسم خیابونا رو خوب نمیدونم.با موبایل یه سر زدم گوگل مپ که اونم 4 راه مختلف نشون داد.یهو الان گفتم جمعست شاید مگی وقت نکرده باشه پیغاممو بخونه یهو اومدم دیدم به بابا این بچه ته معرفته.کارت درسته خداییش.دست گلت درد نکنه

اماسیس پنج‌شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 03:54 ب.ظ http://emasis.blogsky.com/

خیلی خارجی بود

بعد یه چیزی
با توجه به حضور اقا فیله و اینا نمیشه رفت به اون ادرس ولی میشه از ادرس زیر اونو اورد مثلا" تو فرمت ام پی 4 و دیدش که فیل نداره

": )

http://convert2mp3.net/

نه والا.حس و حالم بعد برنامه بود گفتم بیام راجبش بنویسم.من و که خارج راه نمیدن
ممنون واسه راهنمایی ولی اگه دقت میکردی متوجه میشدی چون مموریم جا نشد نتونستم ضبط کنم بعدشم واسه اینکه فقط دیدم تو یوتوب هست گفتم باز بهتر از هیچیه.حالا اگه تونستم از جایی دانلود کنم میزارم

مگ پنج‌شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 01:50 ب.ظ


می دونی که من کلااا با شادی شادزیستن خوشحال بودن و به نوعی مشنگانه زندگی کردن سختتت عجینم !!!!
پس با اون جمله ی انتهاییت موافقم :دی
این عکس اواترت محشره آویششش

فکر کنم این تفاهم بیشتر بهمن ماهیاست.حداقل چیزی که من دیدم :دی
قربونت برم.قابلتو نداره.میدونی یه جورایی وضعیت کلی من و به صورت شماتیک داره نشون میده که 90% اوقات هدفون به گوشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد