ژاندارک

ژاندارک

tragedy plus comedy equales time
ژاندارک

ژاندارک

tragedy plus comedy equales time

خط خطی های من(یه بیمار واقعی)؟!

سلام 

رفقای گل من حالشون چطوره؟ 

من که خوب نیستم....آخه یه کوچولو سرما خوردم.اما الان بهترم.میدونین چرا؟  

خوب معلومه.چون دوستای خوبی مثل شماها رو دارم.

خداییش دم همتون گرم.مرسی که تو نبودم اومدین و نظر دادین.......خیلی دوستان هم مثل امی جون انگار نگران بودن که من کجا هستم و حالم چطوره.!!مرسی که به یادم بودی امی نازم...عاشقتم عشقم. 

بقیه دوستان هم دستشون درد نکنه. 

همین اول کاری بگم ثمین جون واقعا شرمنده که نیومدم پیشت آخه اصلا به وبلاگم سر نزده بودم هانی........وگرنه که من همیشه به یادتم.... 

یکی از دوستان گفت یکم حودم چیز بنویسم منم از اونجایی که به نظر دوستام اهمیت میدم گفتم یه خط خطی به جا بذارم. 

نمیدونم از کجا شروع کنم......خوب بذارین از همین دیشب بگم....همین که آن شدم انگاری همه رفقا منتظرم بودن...یهو با پیام هاشون بمبارانم کردن....یکیشون که اومده بود تبلیغ آهنگ جدیدشو بده بعد زودی رفت....یکی دیگه که اومد تا تونستیم حرف یونی رو زدیم و اینکه چقدر دلمون واسه بچه ها تنگیده....کلا حدودای ۳۰ دقیقه چت کردیم. 

بعد دیدم زشته که حالا آن هستم یه سر به فیس بوکم نزنم......اونجا هم که بدتر...اول کار که انگاری کامپیوتر باهام لج کرده بود...هی توی پیج گیر میکرد.. 

بعدشم که کامپیو درست شد این دوستم بود که بهم گیر داد.آخه شما خودتون قضاوت کنین من یه بار وقتی که تو جو شوخی بودیم اونو به یکی از شخصیت های کارتونی نسبت دادم(منظورم کارتون معاون کلانتر بود!!).اونم اون موقع خیلی شاد و خوشحال و راضی بود و هیچ چیزی نگفت یا شایدم اون موقع حواسش نبود که من چی گفتم.به هر حال بعد چند روز دیدم مسیج داده که من تحقیق کردم  دیدم کلانتر یه آدم بوده ومعاونش یه سگ احمق و دست و پا چلفتی.....اینه رسم رفاقت ...منو با یه سگ یکی میدونی!! 

آره تعجب نکنین ...من که تا اینو خوندم یهو شوکه شدم...جالب اینجاس اصلا دوستم خودش از اون آدم های خیلی شوخه و من فکر نمیکردم که از دستم ناراحت بشه...حالا همه ی اینا به کنار من یه استاتوس نوشته بودم در مورد رفاقت......برگشته زیرش نظر داده که این حرفتو قبول ندارم و رفقا کلا بی وفا هستن مثل خودت که منو با یه سگ یکی کردی(البته لازم به ذکر که من منظورم اون شخصیت کارتونی بود نه دوستم!!) و بهتره بری یکم بیشتر کارتون ببینی تا این سری یه نمونه آدمیزاد رو نام ببری؟! البته قسمت اول جمله رو طوری گفته بود که  فقط من بفهمم یعنی واضح ننوشته بود .اینو داشته باشین....آخه من آخر نفهمیدم کی میشه  با این پسرا به شوخی حرف زد..تا آدم یه چیزی میگه حتی در زمانی که جو خنده هم هست کلی بهشون بر میخوره اما خودشون هر موقع که بخوان با آدم شوخی میکنن.....خدایا آخه ما دخترا چرا این قدر بدشانسیم. 

جالب تر اینه من مدتی پیش یه مطلب در مورد شوخی با پسرا توی یه وبلاگ گروهی که توش نویسنده بودم نوشتم اونجا هم سریع همه ی پسرا نسبت به حرفم جبهه گرفتن و ناراحت شدن. 

حالا همه اینا بیخیال...من نمیدونم وسط این هوای گرم این سرما دیگه چه بود اومد سراغم. 

اصلا حوصله ی هیچ کاریو ندارم. 

کاش که زودتر یونی شروع بشه............میگم می هم همش با خودمون درگیر هستیم...تا میریم دانشگاه همش از دست استاد و کلاس و بی خوابی مینالیم و میخوایم زودتر تعطیل بشیم...الانم که وقتمون آزاد شده میخوایم زودتر برگردیم یونی....... 

اما من که دوست دارم برم یونی و با بروبکس دانشگاه باشم تا اینکه خونه باشم....شما رو نمیدونم(البته باید بگم که من آخر هفته ها همش میام خونه واسه همین دلم واسه خونه تنگ نمیشه!!)...راستی توی نظرات بگین من چیکار کنم که این موضوع رو از دل دوستم در بیارم..مرسی.

راستی تا یادم نرفته یکی از دوستام دنبال یه دختر خوب میگرده واسه دوستی...احیانا دخترایی که مایل به آشنایی با دوستم هستن بهم خبر بدن همینطور شما پسرا هم بیکار نشینین؟! ببینین اگه دورو برتون توی فامیل و آشنا دختر خوب میشناسین معرفی کنین...اوکی منتظرما....آی که چقدر دلم هوای عروسی کرده.....راستی بگم دوستم یه پسر دانشجوی رشته ی  ۲۲ ساله اهل تهران  در دانشگاه جهاد دانشگاهی رشت هست و خیلی پسر خوبیه ..دختر مورد نظر بهتر از نظر سنی در همین حدود باشه البته دوستم خیلی بر این موضوع تاکید داره که دختر مورد نظر خوش استایل و باحال باشه ..پس  زودی بجنبین..... 

ITC

همچین مورد اوکازیونی هیچ جا گیر نمیاد ...اوکی منتظر نظراتتون هستم.... 

امیدوارم همتون الان در هرجایی از این کره ی خاکی هستین حالتون خوب بوده باشه.و بهتون خوش بگذره.... 

قربون دوستای خوبم ثمین.فریدا و مخصوصا امی جونم برم که همیشه به یادم هستن. 

 

من برم موزیک گوش بدم که دز موزیکم اومده پایین 

 

فعلا تا یه های دوباره بااااااااااااااای.

نظرات 9 + ارسال نظر
نوین چهارشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:28 ب.ظ http://heydarbaba.javanblog.com

سلام دوست خوبم.من شما رو لینک کردم.البته فکر کنم فراموش کردین منو لینک کنین.ممنون میشم به اسم شهریار منو لینک کنید

نه فراموش نکردم.حتما لینکتون میکنم

بردیا چهارشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:31 ق.ظ http://www.bardia201.blogfa.com

سلام دوست عزیز من شمارا لینک کردم شما هم مرا به نام وبم لینک کنید

سلام.حتما دوست عزیز.
مرسی بابت لینک

setare چهارشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:28 ق.ظ http://www.sunshiny.blogfa.com

سلام جیگر خوبی؟
آره منم دلم هوای درس کرده دیگه تحمل تو خونه نشستن رو ندارم!!!
جیگر طلا منو با اسم twilight (ستاره) لینک کن!!! :)
راستی اون دوستتم که جنبه شوخی و نداره، دوست داره شوخی کنه اما شوخی نبینه رو بهتره بهش کم محلی کنی ادب بشه!!! اگه دیدی نمیتونی این کارو کنی برو بهش بگو شوخی بوده من منظورم شخصیت داستان و رفتارش بوده نه جنسیتش!!! (ایش ش ش ش . . .) اگه دیدی بازم کارساز نبود تمام سعیتو بکن غرورتو براش خورد نکنی! تو معذرت خواستی! میدونم خیلی سخته وقتی ببینی یه جورایی تو مقصر هستی اما اگه دیدی با معذرت کدورتش برطرف نمیشه و میخواد که اون جور که اون دوست داره رفتار کنی هیچ وقت زیر بار نرو!
شاد باشی گلم...
*×ستاره تابان×*

سلام ستاره جونم.
چه عجب از این طرفا.مرسی خوبم.
آی که خداییش چقدر ما ۲تا با هم تفاهم داریم.اوکی لینک شدی فدات شم
راستش جنبه که داشت.اما یهو قاط زده بود.اما الان دیگه مشکلمون حل شده.خودش فهمید اشتباه کردا و من منظورم فقط شوخی بوده نه چیز دیگه ای.نترس.من همون یه بارم از رو رفاقت ازش عذر خواستم وگرنه منو این حرفامن عمرا غرورم رو زیر پا نمیزارم.
توام شاد باشی.
بازم پیشم بیا هانی.عاششششششششششششقتتتتتتم

مسیــح چهارشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:27 ق.ظ http://www.masihhichkas.blogfa.com

سلام
خوفی؟
وبلاگ خوبی داری
حالا میخام دعوتت کنم بیای پیشم
مرسی با بای

مرسی.
اوکی اگه وقت کردم یه سر میام.
حالا ببینم چی میشه

مهدی سه‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:18 ب.ظ http://www.bo3-irani.blogfa.com

سلام خوبی ؟
دیگه به ما سر نمیزنی ؟
مثل من نامرد شدی

مرسی شما خوب باشین منم خوبم
چرا من که سر زدم یه نیگاه به نظرات وبلاگت بندازی ضرر نمیکنی
اختیار دارین من که از همون اول نامرد بودم.....دلیلشم اینه که یه دخترم...پس در نتیجه مرد نیستم.
به هر حال مرسی که یه سر اومدین به وبلاگم.

باران سه‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:50 ق.ظ http://www.barf-baran-barid.blogsky.com

سلام هلیا جونم
خیلی خوبه که گاهی خودت بمویسی!
من این مطلبتو خیلی دوس داشتم!
چون همش از ذهن خودن بود گلم!
در مورد دوستت باید بگم:بستگی به اون داره که چه جوری از دلش در بیاد!
یکی هست با یه کمی ناز کشیدن از دلش در میاد و م یشه م۳ قبل!این مربوط به آدمایی هست که خیلی دل مهربونی دارن!
بعضی ها هم باید یه جورایی در مقابلشون حق به جانب باشی و هی از خودت دفاع کنی که مثلا من شوخی کردم!تو چرا جدی گرفتی!واینکه اشتباه از تو بودی :دی
آدمه دیگه!ممکنه قاطی بزنه!م۳ دورو بری های من:دی
امیدوارم حالت زودی خوب شه (سرما خوردگیت)
فعلا بای گلم

سلام باران جونم
مطمئنی حالت خوبه....هلیا دیگه کیه
انگاری پاک اسممو حتی از یاد بردی...عیبی نداره دمت جییییییییز
آره گفتم که بچه ها گفتن یه چیزایی بنویسم.در ضمن همچین چیز خاصی هم ننوشتم...فقط یه خط خطی بود ...همین
اون که آره مشکلمون از راه های خیلی آسون حل شد.
توام که باز رفتی تو فاز دپ...بابا دورو بریاتوو بیهیال شو منو داشته باش
مرسی.الان تقریبا سرما خوردگیم خوب شده.
بازم بیا پیشمفدااااات بشم.

(ساناز) دوشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:06 ب.ظ http://alone111.blogsky.com

________$$$$$$_________$$$$$__$$$$$$
_______$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$_____$$
_______$______________$$$$$$$_______$
_______$_____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_______$_____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_______$$_____________$$$$$$$$$$$$$$$$$
_______$____________________$$$$$$$$$$
______$_______________________$$$$$$$
______$_________________________$$___$
______$______________________________$
__$$$$$$____________________________$$$$$$
_______$_____$$$_____________$$$______$
____$ $$$_____$_______________$_____$$$$$
_______$____________$$$_____________$
________$$_________________________$
______$$__$_______________________$_$ $
_____$$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____$$
__________$______$____$$$$$$$$$
__________$_______$__$$$$$$$$$$$
__________$________$_$$?$$$?$$$
________$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$
_______$$_____$$____$$$$$$$$$$______ $
______$$_______$$___$__$»?«$$________$
______$_________$$$$$__$$$$$__________$
______$_________$_____$$$$$$__________$
_______$________$____$$$__$$$________$$
بدو بیا که اپیدم

نگار دوشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 08:43 ب.ظ http://moon125.blogfa.com/

درودهای فراوان و خسته نباشید به مدیر مسئول محترم وبلاگ:
همکار عزیز،

. وبلاگ law نیز مشتاق دیدار شماست

law[گل]

سلام عزیزم
مرسی.حتما میام

adscenter24 دوشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 08:04 ب.ظ http://www.adscenter24.com

سلام دوست عزیز

از سیستم کلیکی ادزسنتر مزاحم میشم

سیستم ما حدود 7 ماه که فعاله و برای هر کلیک 40 تومان واقعی پرداخت می کنه

و الان بیش از 550 وب سایت و وبلاگ دارن با ما همکاری می کنند

اومدم دعوتتون کنم یه سر به سیستم ما بزنید امیدوارم بتونیم همکار بشیم

با تشکر http://www.adscenter24.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد